Kun sanotaan että astrologialla voidaa saada moni asia selville niin haluaisin tietää miksi syntymäpäivä on astrologisesti tärkeä, koska ihminenhän on jo ollut päiviä ns. valmis kaikkine ruumiinosineen ym, eikö olisi paljon tärkeämpi ennustaa tekopäivän perusteella, AI NIIN SILLOINHAN ASTROLOGISELTA HUIJAUKSELTA PUTOAISI POHJA POIS kun sen harva tietää eikä voi tehdä ennustetta
mikä päivä ratkaisee?
4
516
Vastaukset
- ätämufessolu
Heippelis
Tälle viestille tulee noutaja alle 24 h, eli sensuuriseriffitär iskee, hyh, hyh kun kehtaat arvostella astrologiaa, ei saa, soo, soo, tulee paha mieli meille valistuneille - Tursake
Ihminen kohdussa on eristyksissä. Mikäli astrologia perustuu jonkinlaisiin voimiin jotka vaikuttavat ihmiseen, esim. Auringon energiaan, niin eiväthän nämä voimat pääse ihmisen kimppuun ennenkuin hänet on kiskottu pellolle kohdusta.
Tekopäivää sensijaan ei tiedä erkkikään, sillä hedelmöittyminen voi tapahtua joskus parikin päivää sen JÄLKEEN kun siittiöt on roiskittu naisen sisälle. Nimittäin se on aika pitkä matka sillä siittiöllä kuljettavanaan, ja voihan olla että munasolukin on vasta matkalla treffipaikalle. - Opiskele ja kerro
PUTOAISI POHJA POIS kun sen harva tietää eikä voi tehdä ennustetta"
Opiskele ja kerro sitten mitä sinun, tietoisuutesi energia joka lähtee liikkeelle, se törmää utuiseen intuitioon, jota voisi symboloida joku alkumeren käsite tarustosta. Ja mitä olet oivaltanut näistä asioista,.....
Katsos kun sinun pitäis myös tässä ASTROLOGIASSA hyväksyä tuollaistakin???
"36 Yhtymä Kuu - Saturnus yhtymä
Kuu toimii ikään kuin menneiden elämiesi vaikutusten varastona, siksi sillä on kartalla suuri merkitys siihen minkälaisia tapahtumia ja ihmisiä vedät karmallisesti puoleesi tässä elämässä ja mitä ominaisuuksiasi käytät heidän kanssaan toimiessasi." - Ox-Ox
.. mistä et tiedä. Minulla on avaimet hallussa. Kun röyhtäisen, maapallo kallistuu. Pierulla on helppo tehdä auringonpurkauksia. Kosminen katseeni taivaalle panee planeetat värisemään. Viime aikoina olen lisännyt materiaa Saturnuksen uloimpiin renkaisiin. Kun pääsen avohoitoon, taidan ottaa järeämmät aseet käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338556Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647