mikä päivä ratkaisee?

sepeteus

Kun sanotaan että astrologialla voidaa saada moni asia selville niin haluaisin tietää miksi syntymäpäivä on astrologisesti tärkeä, koska ihminenhän on jo ollut päiviä ns. valmis kaikkine ruumiinosineen ym, eikö olisi paljon tärkeämpi ennustaa tekopäivän perusteella, AI NIIN SILLOINHAN ASTROLOGISELTA HUIJAUKSELTA PUTOAISI POHJA POIS kun sen harva tietää eikä voi tehdä ennustetta

4

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätämufessolu

Heippelis

Tälle viestille tulee noutaja alle 24 h, eli sensuuriseriffitär iskee, hyh, hyh kun kehtaat arvostella astrologiaa, ei saa, soo, soo, tulee paha mieli meille valistuneille

• Tursake

Ihminen kohdussa on eristyksissä. Mikäli astrologia perustuu jonkinlaisiin voimiin jotka vaikuttavat ihmiseen, esim. Auringon energiaan, niin eiväthän nämä voimat pääse ihmisen kimppuun ennenkuin hänet on kiskottu pellolle kohdusta.

Tekopäivää sensijaan ei tiedä erkkikään, sillä hedelmöittyminen voi tapahtua joskus parikin päivää sen JÄLKEEN kun siittiöt on roiskittu naisen sisälle. Nimittäin se on aika pitkä matka sillä siittiöllä kuljettavanaan, ja voihan olla että munasolukin on vasta matkalla treffipaikalle.

• Opiskele ja kerro

PUTOAISI POHJA POIS kun sen harva tietää eikä voi tehdä ennustetta"

Opiskele ja kerro sitten mitä sinun, tietoisuutesi energia joka lähtee liikkeelle, se törmää utuiseen intuitioon, jota voisi symboloida joku alkumeren käsite tarustosta. Ja mitä olet oivaltanut näistä asioista,.....

Katsos kun sinun pitäis myös tässä ASTROLOGIASSA hyväksyä tuollaistakin???

"36 Yhtymä Kuu - Saturnus yhtymä
      Kuu toimii ikään kuin menneiden elämiesi vaikutusten varastona, siksi sillä on kartalla suuri merkitys siihen minkälaisia tapahtumia ja ihmisiä vedät karmallisesti puoleesi tässä elämässä ja mitä ominaisuuksiasi käytät heidän kanssaan toimiessasi."

• Ox-Ox

.. mistä et tiedä. Minulla on avaimet hallussa. Kun röyhtäisen, maapallo kallistuu. Pierulla on helppo tehdä auringonpurkauksia. Kosminen katseeni taivaalle panee planeetat värisemään. Viime aikoina olen lisännyt materiaa Saturnuksen uloimpiin renkaisiin. Kun pääsen avohoitoon, taidan ottaa järeämmät aseet käyttöön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1987
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1702
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1275
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1181
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      868
    Aihe