elikkäs,mikä on paras keksi laihduttajalle ??
jos joutuu vaikka vieraille tarjoamaan ja siinä itse ottaa samalla muutaman keksin :)
niin mitkä keksit ovat vähäkalorisia ?
paras keksi ?
20
7818
Vastaukset
paussi metsämarja keksit o aika keveitä...mä kyll tykkään enempi niist paussi myslikekseist...;)
- anni
carneval kekseissä muistaakseni jotain 35 kcl:). pieniähän ne on vaan ko ottaa 1 per kahvikuppi nii ei paljoo tuu:)
- ........
Niissä on 27 kaloria ;) sisältää hyviä rasvoja.
- Kiril
keksi ole kevyttä herkkua. Kaikki ne on tehty joistain jauhoista ja ovat hiilihydraattipommeja. Hiilihydraatit lihottaa.
- Tepi.
Taaskaan et vastannut kysymykseen!
Onko niin rasvan pöhöttämät aivot, ettet ymmärrä kysymyksiä, vaan aloitat saman vhh-propagandan levityksen joka viestissäsi. - Kiril
Tepi. kirjoitti:
Taaskaan et vastannut kysymykseen!
Onko niin rasvan pöhöttämät aivot, ettet ymmärrä kysymyksiä, vaan aloitat saman vhh-propagandan levityksen joka viestissäsi.ja vastata näin ettei mikään keksi, koska olisihan se hullua suositella jotain vähemmän myrkyllisempää tuotetta. Ei laihduttajalle sovi mitkään keksit.
- Tepi.
Kiril kirjoitti:
ja vastata näin ettei mikään keksi, koska olisihan se hullua suositella jotain vähemmän myrkyllisempää tuotetta. Ei laihduttajalle sovi mitkään keksit.
Jos et osaa vastata, niin olisiko parempi olla vastaamatta kuin osoittaa tyhmyytensä?
- Kiril
Tepi. kirjoitti:
Jos et osaa vastata, niin olisiko parempi olla vastaamatta kuin osoittaa tyhmyytensä?
että syö Tepin lihottavia hiilihydraattikeksejä, niissä on puolet vähemmän myrkkyjä kuin kaupan kekseissä ja saa vielä laittaa siirappia päälle kun sokeri on niin terveellistä. Tepihän ajaa jo ohi Kansanterveyslaitoksen kun suosittaa sokeria terveellisenä joka palstalla.
- Tepi.
Kiril kirjoitti:
että syö Tepin lihottavia hiilihydraattikeksejä, niissä on puolet vähemmän myrkkyjä kuin kaupan kekseissä ja saa vielä laittaa siirappia päälle kun sokeri on niin terveellistä. Tepihän ajaa jo ohi Kansanterveyslaitoksen kun suosittaa sokeria terveellisenä joka palstalla.
"että syö Tepin lihottavia hiilihydraattikeksejä"
Missäs minä olen kehottanut syömään keksejä, en missään! Taas ne rasvoittuneet aivosolut keksii omiaan sinun pöhöttyneessä päässäsi.
En ole kehottanut syömään sokeria missään, olet itse moisen keksinyt, sen sijaan olen kirjoittanut, että rasva on lihottavaa ja epäterveellistä. - Kiril
Tepi. kirjoitti:
"että syö Tepin lihottavia hiilihydraattikeksejä"
Missäs minä olen kehottanut syömään keksejä, en missään! Taas ne rasvoittuneet aivosolut keksii omiaan sinun pöhöttyneessä päässäsi.
En ole kehottanut syömään sokeria missään, olet itse moisen keksinyt, sen sijaan olen kirjoittanut, että rasva on lihottavaa ja epäterveellistä.Sokeri on terveellistä, rasva ei!
Kirjoittanut: Tepi. 21.6.2006 klo 11.05
niin eikö se ole kehoitus syödä terveellistä sokeria. Sokerihumala taitaa jo sumentaa Tepin aivot - Tepi.
Kiril kirjoitti:
Sokeri on terveellistä, rasva ei!
Kirjoittanut: Tepi. 21.6.2006 klo 11.05
niin eikö se ole kehoitus syödä terveellistä sokeria. Sokerihumala taitaa jo sumentaa Tepin aivotKehotinko syömään, opettele lukemaan!
Sanoin terveelliseksi, en kehottanut syömään, varsinkin kaksin käsin kuten sinä lappaat rasvaa kitusiisi. - Kiril
Tepi. kirjoitti:
Kehotinko syömään, opettele lukemaan!
Sanoin terveelliseksi, en kehottanut syömään, varsinkin kaksin käsin kuten sinä lappaat rasvaa kitusiisi.että sokeri on terveellistä niin eikö kaikki valistuneet ihmiset pyri syömään terveellisesti. Miksi kirjoitat että jokin on terveellistä jos sitä ei saa syödä? Vähennä nyt jo sokerin syöntiäsi kun sokerihumala on jo aika pahassa vaiheessa.
- kirilile
Kiril kirjoitti:
ja vastata näin ettei mikään keksi, koska olisihan se hullua suositella jotain vähemmän myrkyllisempää tuotetta. Ei laihduttajalle sovi mitkään keksit.
Laihduttaja voi syödä kaikkea: kohtuudella.
- Kiril
kirilile kirjoitti:
Laihduttaja voi syödä kaikkea: kohtuudella.
En oikein ymmärrä miksi pitäisi syödä kaikkea. Voihan ihminen karsia ruokavaliostaan turhia vatsantäytteitä, joista ei ole mitään hyötyä elimistölle. Jos jokin elintarvike aiheuttaa altistumista sairauksille, niin mikä idea on syödä sitä kohtuullisesti. Eihän myrkytkään pieninä annoksina tapa, mutta ei niitä silti kannata syödä.
- karsita liikaa
Kiril kirjoitti:
En oikein ymmärrä miksi pitäisi syödä kaikkea. Voihan ihminen karsia ruokavaliostaan turhia vatsantäytteitä, joista ei ole mitään hyötyä elimistölle. Jos jokin elintarvike aiheuttaa altistumista sairauksille, niin mikä idea on syödä sitä kohtuullisesti. Eihän myrkytkään pieninä annoksina tapa, mutta ei niitä silti kannata syödä.
Myös sukupuolinen kanssakäyminen muutoin kuin suvunjatkamistarkoituksessa on turhaa! Ei siitä ole hyötyä kellekkään. Miksi siis rakastaellaan ja naiskennellaan ihan muuten vain?
Eiköpä siis sovita, että kaikkea voi syödä, vaikka siitä ei ole elimistölle "hyötyä". Koska ihan oikeasti kaikkehan voi syödä, kohtuudella!
Kovin käy elämä köyhäksi, jos tehdään kaikkea vain, jos siitä on jotain hyötyä. (Nautintohan ei siis ole hyöty.) - Kiril
karsita liikaa kirjoitti:
Myös sukupuolinen kanssakäyminen muutoin kuin suvunjatkamistarkoituksessa on turhaa! Ei siitä ole hyötyä kellekkään. Miksi siis rakastaellaan ja naiskennellaan ihan muuten vain?
Eiköpä siis sovita, että kaikkea voi syödä, vaikka siitä ei ole elimistölle "hyötyä". Koska ihan oikeasti kaikkehan voi syödä, kohtuudella!
Kovin käy elämä köyhäksi, jos tehdään kaikkea vain, jos siitä on jotain hyötyä. (Nautintohan ei siis ole hyöty.)ihan jokaista vastaantulijaa kannata naida vaikka sun logiikalla kaikkia voi naida kunhan nai kohtuudella.
- kake
Kiril kirjoitti:
ihan jokaista vastaantulijaa kannata naida vaikka sun logiikalla kaikkia voi naida kunhan nai kohtuudella.
Mitäpä jos Kiril pitäisit pääsi kiinni edes joskus? En ole ystäväsi enkä aio viihtyä seurassasi, mutta jatkuva jatkuva paasaamisesi alkaa pian nyppiä.
- kysyn
melkein sain kunnon vastauksia...
- neiti halla
Kaikki keksit on enemmän tai vähemmän samankaltaisista taikinoista tehty, eli kalorimäärän ratkaisee lähinnä koko. Ja pieniä keksejähän menee helposti enemmän.
Suosittelisin tarjottavaksi mieluummin esim. voileipiä... tai sitten yrität pitää näppisi erossa vieraiden kekseistä. Tai pidät herkuttelupäivän.
Ei tällä palstalla saa asiallisia vastauksia, kun suuntauksia on niin paljon ja niitä puolustetaan intohimoisesti.
- H.Moilanen
Perinteisessä Marie-keksissä on aika vähän kaloreita, mutta lähinnä vierasparkojasi ajatellen...Marie-keksi on tylsän näköinen ja makuinen :-) Osta kunnon tuhteja suklaakeksejä ja syö itse vaan yksi tai pistä keksi vaikka puoliksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475875
- 495361
- 513746
- 143695
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1003441- 313146
- 592894
- 592766
- 552413
- 381864