Tervetuloa seuraavaan sukukokoukseen Korkeasaareen Apinatalolle 16.7.2006 klo 13.00.
Suvun vanhin toimii puheenjohtajana.
Ps. Omat banaanit mukaan :)
Seuraava sukukokous
2
472
Vastaukset
Tilaisuuden aluksi jeesus-simpanssi esitelmöi aiheesta kreationismin rappeutuminen. Tuon jälkeen poltetaan kokossa raamattuja ja veisataan virrestä Stairway to Heaven ensimmäinen ja toinen säkeistö.
Seuraavaksi Supille myönnetään Darwin-award ja taustalla helluntaiseurakunnan nuoret soittavat hanuria (Highway to Hell, A- ja B-osa).
Ohjelman vapaamuotoisen osan aluksi chillaillaan ja kerrotaan uskonnollisaiheisia vitsejä. Paikallisseurakunnat ovat ekumeenisessa hengessä järjestäneet paikalle oluet ja porsaat.
Jatkot pidetään ravintola Manalassa, jossa vapaaseurakunnan puolesta piikki auki pilkkuun asti.
Seuraavanä päivänä voivat kynnelle kykenevät kömpiä juhlahuoneistoon silliaamiaiselle (tarvittaessa korjaussarjoineen).- et ole simpassi
Kristinuskossa ei tarvita simpasseja.
Apinat ovat eläimiä ja oma lajinsa sillä pienikin lapsi tietää eron. Apina ei opi puhumaan mutta ihminen kyllä.
Tiedätkö, että usko asuu samassa paikassa missä rakkauskin?
Uskooko ateisti rakkauteen?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566598Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404402- 542189
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 171111
- 241104
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018