Todisteita kuussakäymistä vastaan

Vaadin TODISTEITA, joita ei...

Tiede-keskustelupalstalla on ollut paljon keskustelua siitä, onko Yhdysvallat todella käynyt kuussa Apollo-avaruusohjelmansa aikana 60-70-luvulla. Pyytäisin, että epäilijät kertoisivat perustelunsa, miksi Yhdysvallat ei olisi lähettänyt ihmisiä kuuhun!!

7

1622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilijä

      Mene vaikka nasan virallisille sivuille ja totea ja näe itse miksi kuussa ei voitu käydä.
      Käytä hakupalveluita.
      Jos olet itsekkin epäileväinen, käytä epäilijöiden hakusanoja,moonhoaks, kuuhuijaus yms.
      Jokaisen on se itse tutkittava, niin isosta huijauksesta on kysymys, ettei huijausta tahdo uskoa ihan helpolla.
      Valokuvat, jotka on otettu "kuusta", paljastavat helposti kuuhuijauksen.
      Tähtitiede sivuilla täällä suomi24 palstalla käsiteltiin runsaasti kuuhuijausta kuukausi sitten, tuolla alempana on runsaasti linkkejä josta saa paljon tietoa kuuhuijauksesta.
      Itse olen tämän keskustelun alullepanija nimimerkillä "epäilijä".
      Tällähetkellä en halua itselleni julkisuutta kuuhuijausasiassa ymmärrettävistä syistä.
      Monta ihmistä on tapettu tai muuten kadonnut kuuhuijausepäilyjen takia.
      Epäilyttää nämä suomalaisen professorinkin tappo ulkomaisten toimesta vähän aikaa sitten, ettei vaan hänkin saattanut olla epäilijä kuuasioiden suhteen.

    • gennadi

      Kuuhuijausta on käsitelty tälläkin palstalla ennätyksellisen paljon. Jos osaat lukea, ala lukea "onko muka kuussa käyty" otsikoiden alta vastauksia. Sen jälkeen sinäkään et usko kuussa käymiseen.

      • Olen aina välillä lukenut keskustelua ja kyllästynyt todettuani miten löyhällä pohjalla se on ollut. Väitteitä (kuussa käyntiä vastaan) on puolusteltu kahdella perustavalla:
        1. Valokuvissa on oltu näkevinään ristiriitaisuuksia.
        2. Yritelty todistaa kuussakäynti silloisella tekniikalla mahdottomaksi.

        Molemmat perustelut ovat paljastaneet epäilijöiden teknisen ja tieteellisen ymmärryksen köyhyyden: älytöntä inttämistä. Esim on väitetty, että lippu liehuu, kuussa varjojen pitäisi olla täysin pimeitä ja tähtiä pitäisi näkyä: hölmöjä väitteitä. Samoin on laskeskeltu (tai arvailtu) kuusta takaisin nousemisen mahdottomuus polttoainepulan vuoksi ja kokoontaittuvan kuuauton mahtumattomuus laskeutumismodulin kylkeen.

        Kun väitteet ovat olleet tällä tasolla, ei paljon jaksanut riittää mielenkiintoa seurata koko keskustelua loppuun asti.


    • [Pyytäisin, että epäilijät kertoisivat perustelunsa, miksi Yhdysvallat ei olisi lähettänyt ihmisiä kuuhun!!]
      Tämä on jotenkin väärinpäin todistamista. Eikö samalla voisi kertoa, miksi Intia ei lähettänyt ihmisiä Venukseen?

      Näkisin tämän moonhoax-keskustelun olevan osoitus siitä, ettei mitään historiallista tapahtumaa voida täysin aukottomasti todistaa, jos vastaväitteeksi kelpaa salaliitto- tai valehtelusyytökset.

      Eihän se, että teknisesti olisi ollut mahdollista 60-luvulla käydä Kuussa vielä todista, että niin on tehty. Onhan lavastus todennäköisesti helpompi ja halvempi tehdä.

      Joka ei usko todisteisiin, hän ei usko. Toki väitetyt huijauksen merkit ovat suurempaa uskoa vaativia, mutta sitähän on toisilla enemmän kuin toisilla.

      Itse vetoan vain omaan muistiini. Koska minulla ei ole muistikuvia Kuussa käynnistäni, en usko, että olen siellä käynytkään (-;

    • Takasuoran kiitäjä

      Kuussa siis piti käymän 60-70-luvuilla. Mutta se onkin huijausta eikä siellä ole käyty.

      Nyt kun teknologia on hieman toista tasoa, kuussa ei jostain syystä ollakaan enää käyty 30 vuoteen. Muka?

      Onko siellä siis käyty salaa?

      • Siis ilmeisesti on olemassa salaliitto, jossa kuuhun on jo 20v ajan täyttä päätä rakennettu kaivos- ja sotilastukikohtia (mahd. yhteistyössä ET-porukan kanssa). Todistakaa vääräksi! Kyllä näin voisi olla..

        Siis näiltä pohjilta on melko naurettavaa kinata. tarvitaan jotakin oikein konkreettista näyttöä, jottä konsensusnäkemyksestä kannattaisi luopua.


      • humanoidit
        Yusa kirjoitti:

        Siis ilmeisesti on olemassa salaliitto, jossa kuuhun on jo 20v ajan täyttä päätä rakennettu kaivos- ja sotilastukikohtia (mahd. yhteistyössä ET-porukan kanssa). Todistakaa vääräksi! Kyllä näin voisi olla..

        Siis näiltä pohjilta on melko naurettavaa kinata. tarvitaan jotakin oikein konkreettista näyttöä, jottä konsensusnäkemyksestä kannattaisi luopua.

        Humanoideilla on ollut tukikohta kuussa 30 luvulta asti ja olishan se ollut ikävä kuvailla kuussa käyntiä, kun astronauttien ympärillä pyörii pieniä harmaita isopäisiä humanoideja, näyttämässä poseeraaville astronauteille pirunsarvia sormilla ja vilkuttamassa kameroille.

        Humanoidit on melkoisia linssiluteita, siksi niin kehittynyt laji onnistuu tallentumaan filmille jatkuvasti vaikka ilmeisesti niitä ei kuitenkaan juoksentele täällä satojatuhansia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe