Kemppaisen aprillipuhe

2004*

Pitäkää nyt esillä muutama kuukausi Cöppen avausta, jossa palstasekopäille selitetään, mistä "Halosen vappupuheessa" on kyse.
Saattaa hyvällä tuurilla joku alkaa tajutakin, ettei kaikki ole totta, mitä kirjoitetaan.
Vaikka tuskinpa.
Mutta eipä mitään menetäkään, vaikka yrittää.

Kyseessä siis on pikemminkin Pekka Kemppaisen vappupuhe 2004 kuin Halosen puhe.
Kemppainen on vain pannut sanansa Halosen sanomiksi ja vappulin alkuperäiskempustelussa oli aprillipäivä.

Tämä Kemppainen on itse myöntänyt asian ja hänen nimensä tulee esiin Suomen Sisun ja Seppo Lehdon sivuilla.
Jotain aatteellista kärhämää kuitenkin Lehdolla ja Kemppaisella lienee, koska Kemppainen on kai maltillisempia sekopäitä kuin Seppo Lehto.

PS.Vanhoja tekstejä selatessani sattui sekopää Jukka Julistajankin kirjoituksia tuosta vappupuheeesta.

Voi surkeus, luulin, ettei Jukka Julistuksillaan saa minua enää hämmästymään, mutta enhän ollut nähnyt vielä kaikkia hänen vanhojakaan hullutuksiaan.
Voiko niin typerää olla kuin perussuomalainen?

15

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puolueelta....

...jonka keulakuva on Tony Halme? Sitä puutarhatonttua muistuttavaa pressaehdokasta ei kukaan muista enää edes nimeltä.

• haloslaisilla

..kommareiden pelko on kouriintuntuva, pitää vatvoa juttua, jos ei olisi aihetta ne jättäisi sen omaan arvoonsa!

• poski....

..ja ottaa iskuja vastaan? Se kuuluu kenties kristillisille?

• Vastapallo*

Kouriin ei sinunlaisellasi steroidipellen ihailijalla tunnu kuin korkeintaan kyvyttömät munasi.

• Heil Lehto??

Totuusko löytyy Seppo Lehdosa ja kumppaneista?

Josko kuitenkin kaurapuurosta, pikkupersu?

• typerämpää

kuin perussuomalainen.

Vahvistan ja leimaan.

• ????

Mikään ei ole niin tyhmä kuin perussuomalainen.
        Paitsi toinen perussuomalainen.

Sellainen oikein perusperussuomalainen.

• kynää riistävä teroitin

Ja sen on kommari.

• Kai Mikael

Ja sen ei ole kommari.

• Otan tästä kopion myöhempää käyttöä varten.

On päivän selvä asia. että "vappujutusta" tiristetään vielä satoja viestejä.

Kun valheisiin satsaa kybällä, niistä tulee joillekin typeryksille "faktoja"!

• USKOMATONTA!!

Onko täällä Niinistön kannattajat levitelleet jonkun fasistin kirjoittamia juttuja totena?
      Niinistö varmaan ilahtuisi persujen ym. vastaavien toimintatavoista?

Voi juma, ei olis uskonu, kuinka alas oikeistonaaperot ovat valmiita menemään.

Tai no, jos katsoo vaikka Halmetta..
      Ehkä ei sittenkään ole vaikea uskoa..?
      Mainostihan se yksikin täällä Hitlerin "Taisteluni" kirjaa joskus..
      Taitaa nämä persut olla kallellaan vähän noihin Hitlerin julistuksiin?
      Halmeellakin on SS-tatuointia ja Hakaristiä löytyy ihoon hakattuna.
      Lieneekö tuo täysipäisen hommaa?
      Tuskinpa, kun J_Jumittajankin, vai mikä se nyt on tekstejä lukee..ei voi olla..täysipäisen puuhaa..

• perussuomalaisia kohtaan

on vain osoitus siitä, että demarit pelkäävät niiden vievän heidän ääniänsä seuraavissa eduskuntavaaleissa. Demari hyökkää aina sitä vastaan, joka tuntuu varteenotettavimmalta vastustajalta kulloinkin. Mielenkiintoista! Milloin Kokoomus, Keskusta, Perussuomalaiset jne. Kyllä takkiin tulee, että ropisee joka tapauksessa. Vuosisadan peffamäki edessä, sano mun sanoneeni.

• capt. cöpenick
        perussuomalaisia kohtaan kirjoitti:

on vain osoitus siitä, että demarit pelkäävät niiden vievän heidän ääniänsä seuraavissa eduskuntavaaleissa. Demari hyökkää aina sitä vastaan, joka tuntuu varteenotettavimmalta vastustajalta kulloinkin. Mielenkiintoista! Milloin Kokoomus, Keskusta, Perussuomalaiset jne. Kyllä takkiin tulee, että ropisee joka tapauksessa. Vuosisadan peffamäki edessä, sano mun sanoneeni.

Sen kannatushan pyörii alta 3%!

• K.Bärlund
        perussuomalaisia kohtaan kirjoitti:

Persut?

Okei, okei, ei naureta, ei naureta..

Miksi demarit tai kukaan hyökkäisi persuja vastaan?
        Toisinpäin tuo näyttää olevan, että persuilta puuttuu käytöstavat sen verran totaalisesti, että hyökkäillään sinne sun tänne mitä rivoimmilla tavoin.
        Hyvin on Halmeen käytöstavat omaksuttu latvakakkospersujen piireissä.
        Onneksi olkoon vaan, olette sentään jotain oppineet..hee..ai niin, ei naureta, ei naureta..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      96
      4154
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      43
      4137
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      128
      3728
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2864
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      2182
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2174
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2078
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1729
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      70
      1313
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1155
    Aihe