Eli tuossa olen ajatellut tilata kotipizzasta ihan ensimmäistä kertaa elämäni aikana pizzan ja nyt
olisi kyseessä varmaankin tuo normaali kokoinen
pizza. Ja lähinnä tiedustelisin teiltä kotipizzasta
pizzoja tilanneilta että minkä kokoinen tuo normaali pizza on lähinnä ympärysmitta kiinnostaa eli jos
vertaa esim. kaupoissa myytäviin saarioisten mikropizzoihin niin miten tuo sijoittuu niihin nähden?
Pizzojen koosta kysymys?
5
1824
Vastaukset
- Tepi.
Kannattaa kiertää kotipitsa kaukaa, jos kunnon pitsaa haluaa. Sotkevat tomaattisoosiin kauheasti öljyä, ei saa kallistaa, ettei täytteet valu. Kannattaa ostaa ennemmin karvakäsiltä.
Pitserioiden pahvilaatikot normi 32 senttiä ja perhe 38 senttiä japitsa usein samaa kokoa tai isompi. Kotipitsan laatikko on pienempi, normaalipitsa ehkä 25 senttiä halkaisijaltaan. - Minä_Itte
Äläpäs usko tuota. Kotipizza on hyvää njam
Ainakin yhdelle kohtuusyöpölle Kotipizzassa on riittämiin ruokaa.
Herkullisen makuista ja tasalaatuista- jallu
on surkee lättybaari. Pienet pizzat ja vähän täytettä, hinta on kuitenkin SUURI. Vertailkaa hyvät immeiset..
- HINTA AINA
jallu kirjoitti:
on surkee lättybaari. Pienet pizzat ja vähän täytettä, hinta on kuitenkin SUURI. Vertailkaa hyvät immeiset..
ratkaise. näissä maahanmuuttajien pizzerioissa on yleensä halpaa ja kookkaammat pizzatkin, mutta entäpä se laatu ja hygieniataso. Monesti olen nähnyt ettei turkinpojat paljoa käsiään pese, ja pitsojen laatu vaihtelee kovasti, kotipizzassa olen pannut merkille etä käsiä pestään useasti ja kun on pizza/kotzone epäonnistunut, niin tekaistaan nopeasti uusi tilalle ja annetaan vielä hyvitystä päälle. Euro tai pari pizzan hintaan lisää, ja saat aina hyvälaatuisen pizzan ja mukavaa palvelua. Eli hinta laatu suhde täsmää...
- Syöpöttely-ukkeli
HINTA AINA kirjoitti:
ratkaise. näissä maahanmuuttajien pizzerioissa on yleensä halpaa ja kookkaammat pizzatkin, mutta entäpä se laatu ja hygieniataso. Monesti olen nähnyt ettei turkinpojat paljoa käsiään pese, ja pitsojen laatu vaihtelee kovasti, kotipizzassa olen pannut merkille etä käsiä pestään useasti ja kun on pizza/kotzone epäonnistunut, niin tekaistaan nopeasti uusi tilalle ja annetaan vielä hyvitystä päälle. Euro tai pari pizzan hintaan lisää, ja saat aina hyvälaatuisen pizzan ja mukavaa palvelua. Eli hinta laatu suhde täsmää...
Koti-pizza on kyllä hyvää, mutta kovin kallista ja pientä. esim. heidän perhepizzassaan on kolmen noku pizzan verran taikinaa, mutta täytettä vain kahden noku pizzan verran. Mälsää!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401440Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981365Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2971280- 1091115
- 191061
- 651048
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161029- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841