Posti toi Saksalaisen lehden jossa on hyvännäköisen rahkapiirakan ohje, mut pari kohtaa hieman ihmetyttää parempi kysyä kuin käyttää vääriä aineita.
4 EL Becel Diät Dotterfrei
Kananmunia?
100 g Besel Diät für die warne küche
Sulaa rasvaa?
80 g Grie B(Ehkä ei B vaan samantapanen merkki)
Grie juustoa? Ilmeisesti sitä tavallista? Ihmetyttää kun kyse viinimarja rahkapiirakast.
Leivonta ongelma
7
341
Vastaukset
- Mössääjä
Becel on tavaramerkki. Margariineja sun muuta.
Diät = dieetti, ruokavalio.
Dotter = munankeltuainen, frei = vapaa. Becel Diät dotterfrei = jokin kananmunia korvaava teollinen tuote, jossa ei ole keltuaista?
Für die warme Küche = "lämmintä keittiötä varten". Olisikohan kyse ravintorasvavalmisteesta, joka käy paistamiseen (= kestää kuumentamista)?
Kirjain ß = ss. Grieß = Griess = mannaryynit, mannasuurimot.- Mössääjä
Juoksevaa Becel-kasviöljyvalmistetta saa Suomestakin:
http://www.becelproactiv.unilever.fi/juoksevabecel.htm
Kananmunien korvikejauhetta tms. nimeltä Becel Diät Dotterfrei en kuitenkaan löytänyt suomenkielisiltä Unilever-sivuilta. Tässä saksalainen selostus:
http://www.becel.de/becel_produkte/uebersicht/dotterfrei/diaet_dotterfrei.asp
En ole osannut moista moskaa omaan keittiööni pahemmin kaivata. Minulle käyvät ihan oikeat kananpieriäiset keltuaisineen kolesteroleineen kaikkineen vallan hyvin. Ja vaikkei joku sitä ehkä uskoisikaan: kävin kuukausi, pari sitten otattamassa itsestäni verenkuvan ja kolesteroliarvoni olivat täysin kunnossa! - Joku_
Mössääjä kirjoitti:
Juoksevaa Becel-kasviöljyvalmistetta saa Suomestakin:
http://www.becelproactiv.unilever.fi/juoksevabecel.htm
Kananmunien korvikejauhetta tms. nimeltä Becel Diät Dotterfrei en kuitenkaan löytänyt suomenkielisiltä Unilever-sivuilta. Tässä saksalainen selostus:
http://www.becel.de/becel_produkte/uebersicht/dotterfrei/diaet_dotterfrei.asp
En ole osannut moista moskaa omaan keittiööni pahemmin kaivata. Minulle käyvät ihan oikeat kananpieriäiset keltuaisineen kolesteroleineen kaikkineen vallan hyvin. Ja vaikkei joku sitä ehkä uskoisikaan: kävin kuukausi, pari sitten otattamassa itsestäni verenkuvan ja kolesteroliarvoni olivat täysin kunnossa!Kiitoksia todella paljon. Vielä tuosta kananmuna korvikkeesta ilmeisesti tuon voi korvata ihan neljäl kanamunal? Mutta täytyy kai vastaavasti vähentää hitusen nestettä.
En meinaa mitään Beceleit ja muitakaan korvikkeita käyttää, itse olen sitä mieltä kun leivotaan niin tehdään kunnon aineksista, ennemmin syödään vähemmän hyvää kuin paljon mautonta.
Mistäs näppäimistöltä tuon ß kirjaimen saapi? - Mössääjä
Joku_ kirjoitti:
Kiitoksia todella paljon. Vielä tuosta kananmuna korvikkeesta ilmeisesti tuon voi korvata ihan neljäl kanamunal? Mutta täytyy kai vastaavasti vähentää hitusen nestettä.
En meinaa mitään Beceleit ja muitakaan korvikkeita käyttää, itse olen sitä mieltä kun leivotaan niin tehdään kunnon aineksista, ennemmin syödään vähemmän hyvää kuin paljon mautonta.
Mistäs näppäimistöltä tuon ß kirjaimen saapi?>Mistäs näppäimistöltä tuon ß kirjaimen saapi?
Minä teen sen Windows-ympäristössä yleensä Alt-näppäinyhdistelmällä Alt 0223. Alt-näppäintä alaspainettuna pitäen näpsyttelen NUMEROnäppikseltä tuon numerosarjan 0223.
- Korvapuustinen
Se todellinen ongelmasi on suomen kielen kirjoitusasu :(((
- ässä
Siis ALT pohjassa ja numeronäppikseltä 225 ja yhtäaikaa nappulat vapaaksi. Jos näppäilet aikaisemman ohjeen mukaan, saat á.
- Mössääjä
ässä kirjoitti:
Siis ALT pohjassa ja numeronäppikseltä 225 ja yhtäaikaa nappulat vapaaksi. Jos näppäilet aikaisemman ohjeen mukaan, saat á.
Minä kuitenkin kaikitenkin saan kuin saankin ß-kirjaimen yhdistelmällä Alt 0223. Olen tottunut noihin 0-alkuisiin Alt-koodeihin. Jos nollan jättää pois, tulee tosiaan jotain muuta.
Tosin juuri tällä koneella ja näppäimistöllä en onnistu saamaan Alt-koodeilla aikaan juuri nyt yhtään mitään. Näppis sai muutama viikko sitten olutmyrkytyksen. Purin sen atomeiksi, pesin, kuivailin ja kokosin. Viittä vaille, että sain kaiken toimimaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155