Pehmis jäätelökojusta

zippizuppi

Meillä päin ingmanin jäätelökojussa tekeevät isot mansikka pehmikset vohveliin. Niin mitenhän paljon näissä yleensä on kaloreita? Oisko kellään tietoo ku en kehtais ruveta kyselee itse myyjältä? Kiitos etukäteen...

8

13020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiril
      • zippizuppi

minkähän kokoinen yleensä pehmis on painoltaan että osais laskea... haluan tietää kalorit en hiilihydraatteja.

Muuten kysyisin itse kojusta mutta niissä on töissä vaan langan laihoja teinejä niin en kehtaa:(

• jätskimyyjä

moi! olen itse töissä jätskikiskassa ja on tullut kaikkien laatujen kalorit kyllä opeteltua ulkoa.. ja mielestäni kyllä kannattaa kysyä suoraan kioskilta, ainakin itse vastailen mielelläni :) mutta pehmis on siis sinänsä "vähäkalorinen" että siinä on 150 kcal/100g kun esim. vanhanajan suklaa sisältää miltei 400 kcal/100g (en ole tuosta suklaan kalorimäärästä ihan varma. ja jäätelöt ovat siis valion, eli en tiedä eroja ingmaniin) jäätelön koko tietysti vaikuttaa paljon. esim. meillä pehmikset ovat kaikki yli 100g ja vohveli tuo saman verran kaloreita lisää.. eli kevyin vaihtoehto olisi ottaa pehmis kuppiin ja mieluiten sellainen pienempi, lasten koko, joita meillä ainakin saa puoleen hintaan :)
      toivottavasti tästä oli jotain apua :)

• zippizuppi

oli apua kyllä, kiitos... en tiennytkään että pehmiksen saa kuppiin... pitääkin muistaa ens kerran sillä olen aina inhonnut sitä keksiä osaa.

• Tepi.
      • Hiilis

Paljonko on hiiihydraatteja/ normaali pehmis ?

• perkele2324

Mikä ristuksen järki ruveta laskemaan pehmiksen kaloreita.. Se on kesäistä herkkua mitä ei syödä joka päivä ja sen on tarkoituskin olla makeaa, rasvaista ja raskasta.

• Henrik Heino

Koska tuo ajattelu tarttuu muihinkin juttuihin. Kohta huomaa syövänsä taas yhtä paljon herkkuja kuin ennenkin perustellen kaiken jollain poikkeuksilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe