Pehmis jäätelökojusta

zippizuppi

Meillä päin ingmanin jäätelökojussa tekeevät isot mansikka pehmikset vohveliin. Niin mitenhän paljon näissä yleensä on kaloreita? Oisko kellään tietoo ku en kehtais ruveta kyselee itse myyjältä? Kiitos etukäteen...

8

12130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiril
      • zippizuppi

        minkähän kokoinen yleensä pehmis on painoltaan että osais laskea... haluan tietää kalorit en hiilihydraatteja.

        Muuten kysyisin itse kojusta mutta niissä on töissä vaan langan laihoja teinejä niin en kehtaa:(


    • jätskimyyjä

      moi! olen itse töissä jätskikiskassa ja on tullut kaikkien laatujen kalorit kyllä opeteltua ulkoa.. ja mielestäni kyllä kannattaa kysyä suoraan kioskilta, ainakin itse vastailen mielelläni :) mutta pehmis on siis sinänsä "vähäkalorinen" että siinä on 150 kcal/100g kun esim. vanhanajan suklaa sisältää miltei 400 kcal/100g (en ole tuosta suklaan kalorimäärästä ihan varma. ja jäätelöt ovat siis valion, eli en tiedä eroja ingmaniin) jäätelön koko tietysti vaikuttaa paljon. esim. meillä pehmikset ovat kaikki yli 100g ja vohveli tuo saman verran kaloreita lisää.. eli kevyin vaihtoehto olisi ottaa pehmis kuppiin ja mieluiten sellainen pienempi, lasten koko, joita meillä ainakin saa puoleen hintaan :)
      toivottavasti tästä oli jotain apua :)

      • zippizuppi

        oli apua kyllä, kiitos... en tiennytkään että pehmiksen saa kuppiin... pitääkin muistaa ens kerran sillä olen aina inhonnut sitä keksiä osaa.


    • Tepi.
      • Hiilis

        Paljonko on hiiihydraatteja/ normaali pehmis ?


    • perkele2324

      Mikä ristuksen järki ruveta laskemaan pehmiksen kaloreita.. Se on kesäistä herkkua mitä ei syödä joka päivä ja sen on tarkoituskin olla makeaa, rasvaista ja raskasta.

      • Henrik Heino

        Koska tuo ajattelu tarttuu muihinkin juttuihin. Kohta huomaa syövänsä taas yhtä paljon herkkuja kuin ennenkin perustellen kaiken jollain poikkeuksilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2564
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      311
      2326
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1687
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1395
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    10. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      59
      1375
    Aihe