Pehmis jäätelökojusta

zippizuppi

Meillä päin ingmanin jäätelökojussa tekeevät isot mansikka pehmikset vohveliin. Niin mitenhän paljon näissä yleensä on kaloreita? Oisko kellään tietoo ku en kehtais ruveta kyselee itse myyjältä? Kiitos etukäteen...

8

13515

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiril
      • zippizuppi

minkähän kokoinen yleensä pehmis on painoltaan että osais laskea... haluan tietää kalorit en hiilihydraatteja.

Muuten kysyisin itse kojusta mutta niissä on töissä vaan langan laihoja teinejä niin en kehtaa:(

• jätskimyyjä

moi! olen itse töissä jätskikiskassa ja on tullut kaikkien laatujen kalorit kyllä opeteltua ulkoa.. ja mielestäni kyllä kannattaa kysyä suoraan kioskilta, ainakin itse vastailen mielelläni :) mutta pehmis on siis sinänsä "vähäkalorinen" että siinä on 150 kcal/100g kun esim. vanhanajan suklaa sisältää miltei 400 kcal/100g (en ole tuosta suklaan kalorimäärästä ihan varma. ja jäätelöt ovat siis valion, eli en tiedä eroja ingmaniin) jäätelön koko tietysti vaikuttaa paljon. esim. meillä pehmikset ovat kaikki yli 100g ja vohveli tuo saman verran kaloreita lisää.. eli kevyin vaihtoehto olisi ottaa pehmis kuppiin ja mieluiten sellainen pienempi, lasten koko, joita meillä ainakin saa puoleen hintaan :)
      toivottavasti tästä oli jotain apua :)

• zippizuppi

oli apua kyllä, kiitos... en tiennytkään että pehmiksen saa kuppiin... pitääkin muistaa ens kerran sillä olen aina inhonnut sitä keksiä osaa.

• Tepi.
      • Hiilis

Paljonko on hiiihydraatteja/ normaali pehmis ?

• perkele2324

Mikä ristuksen järki ruveta laskemaan pehmiksen kaloreita.. Se on kesäistä herkkua mitä ei syödä joka päivä ja sen on tarkoituskin olla makeaa, rasvaista ja raskasta.

• Henrik Heino

Koska tuo ajattelu tarttuu muihinkin juttuihin. Kohta huomaa syövänsä taas yhtä paljon herkkuja kuin ennenkin perustellen kaiken jollain poikkeuksilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      283
      1140
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      264
      1002
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      920
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      105
      874
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      99
      809
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      73
      808
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      107
      679
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      578
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      551
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      11
      488
    Aihe