Meillä päin ingmanin jäätelökojussa tekeevät isot mansikka pehmikset vohveliin. Niin mitenhän paljon näissä yleensä on kaloreita? Oisko kellään tietoo ku en kehtais ruveta kyselee itse myyjältä? Kiitos etukäteen...
Pehmis jäätelökojusta
8
12911
Vastaukset
- Kiril
pehmytjäätelön sisältö. On hiilihydraattia ja sokeria ja kun siihen lisätään vohvelit niin ei ole kevyttä herkkua.
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=661&lang=fi- zippizuppi
minkähän kokoinen yleensä pehmis on painoltaan että osais laskea... haluan tietää kalorit en hiilihydraatteja.
Muuten kysyisin itse kojusta mutta niissä on töissä vaan langan laihoja teinejä niin en kehtaa:(
- jätskimyyjä
moi! olen itse töissä jätskikiskassa ja on tullut kaikkien laatujen kalorit kyllä opeteltua ulkoa.. ja mielestäni kyllä kannattaa kysyä suoraan kioskilta, ainakin itse vastailen mielelläni :) mutta pehmis on siis sinänsä "vähäkalorinen" että siinä on 150 kcal/100g kun esim. vanhanajan suklaa sisältää miltei 400 kcal/100g (en ole tuosta suklaan kalorimäärästä ihan varma. ja jäätelöt ovat siis valion, eli en tiedä eroja ingmaniin) jäätelön koko tietysti vaikuttaa paljon. esim. meillä pehmikset ovat kaikki yli 100g ja vohveli tuo saman verran kaloreita lisää.. eli kevyin vaihtoehto olisi ottaa pehmis kuppiin ja mieluiten sellainen pienempi, lasten koko, joita meillä ainakin saa puoleen hintaan :)
toivottavasti tästä oli jotain apua :)- zippizuppi
oli apua kyllä, kiitos... en tiennytkään että pehmiksen saa kuppiin... pitääkin muistaa ens kerran sillä olen aina inhonnut sitä keksiä osaa.
- Tepi.
1.5dl/100grammaa ja 180 kcal yhdessä annoksessa. Vaihtelee tosin kojuittain paljon pehmiksen koko (ja litrahinta).
http://www.pressi.com/multimedia/pub/101/2004/06/89863.pdf- Hiilis
Paljonko on hiiihydraatteja/ normaali pehmis ?
- perkele2324
Mikä ristuksen järki ruveta laskemaan pehmiksen kaloreita.. Se on kesäistä herkkua mitä ei syödä joka päivä ja sen on tarkoituskin olla makeaa, rasvaista ja raskasta.
- Henrik Heino
Koska tuo ajattelu tarttuu muihinkin juttuihin. Kohta huomaa syövänsä taas yhtä paljon herkkuja kuin ennenkin perustellen kaiken jollain poikkeuksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315743
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134994- 1972439
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661810Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801793Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361509En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741417Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141395viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241224- 941205