Valokuvakakku???

kakkua

Tietääkö kukaan mistä Tampereella voisi tilata kakun päälle siirrettäviä valokuvasta tehtyjä kuvia? ja onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä aiheesta?

11

3030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinnepäin

Tampereesta en tiedä, mutta Iittalan Kultasuklaalla on ainakin joku systeemi ollut millä ne saa "valokuvia" suklaisiinsa. Lehdessä oli joskus muistaakseni juttua(kauan sitten). Jollei muu auta niin voithan sieltä vaikka kysäistä.
      En tiedä onko näistä tiedoista apua, mutta vilpittömästi yritin.

• _Marika

Moi,

teetin itse alkuvuodesta kuvakakun valmistujaisjuhliin. En ottanut pelkkää kuvaa, sillä siinä epäonnistumisen vaara on melkoinen. Teetin suoraan koko kakun, sillä on se sen arvoinen.

Varaudu kuitenkin tilaukseen viikkoa tai reilua viikkoa ennen h-hetkeä.

Hakasen leipomo palveli hyvin ja lopputulos oli näyttävä. Tässä vielä nettilinkki, jonka löysin

http://www.hakasenleipomo.fi/kuvakaki.htm

• tiramisu1

tilauksesta kuvia kakkuihin mielesi mukaan....ikimuistoinen....erikoinen....

• susa

Postitse tilattavat kuvat ovat hankalia ja pahanmakuisia.www.kakkulahetit.fi tekee hyvää jälkeä ja hinnatkin ihan ok

• tiramisu1
        susa kirjoitti:

Postitse tilattavat kuvat ovat hankalia ja pahanmakuisia.www.kakkulahetit.fi tekee hyvää jälkeä ja hinnatkin ihan ok

Olen tehnyt näitä jo vuosia, eikä postitse lähetetyn kuvan maku muutu miksikään lähetyksen aikana. Suomessa on vain muutama joilla on tämä ko.laite ja levyt ja värit ovat saatavissa vain ja ainoastaan yhdestä samasta paikasta...ja ovat kaikille samaa ainetta....ei mulle oo tullu valituksia, päinvastoin...

• pena55
        tiramisu1 kirjoitti:

Olen tehnyt näitä jo vuosia, eikä postitse lähetetyn kuvan maku muutu miksikään lähetyksen aikana. Suomessa on vain muutama joilla on tämä ko.laite ja levyt ja värit ovat saatavissa vain ja ainoastaan yhdestä samasta paikasta...ja ovat kaikille samaa ainetta....ei mulle oo tullu valituksia, päinvastoin...

olemme tilanneet yrityksellemme ja omiin juhliin kans hakasen leipomosta kuvakakkuja monta vuotta.
        Ekat kakut tilasimme jo meidän millenium juhliin 1999 ja sen jälkeen aina kun ollaan haluttu jotain erikoista ja hyvää....suosittelen

• valkosuklaakakku
      • sarinas

Valokuvakakkuun.fi palvelusta tilasin noin 2 viikkoa sitten kuvan. Asiakaspalvelu oli erittäin ripeää ja kuva oli moitteeton. Suositteluni!

• kiira - m

Minä tilasin täältä Annin Juhlapalvelusta ,Espoosta hevosaiheisen valokuvakakun tyttöni 10v. synttäreihin ja nyt olen tilannut mummoni 85v. synttäreihin kakun myös , ihastuttavia kakkuja.

• joreet
        kiira - m kirjoitti:

Minä tilasin täältä Annin Juhlapalvelusta ,Espoosta hevosaiheisen valokuvakakun tyttöni 10v. synttäreihin ja nyt olen tilannut mummoni 85v. synttäreihin kakun myös , ihastuttavia kakkuja.

käsittämätöntä et voi tehdä tollasia syötävii kakkukuvii

• kakkukuva
        joreet kirjoitti:

käsittämätöntä et voi tehdä tollasia syötävii kakkukuvii

www.sugarandspice.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13