Tietääkö kukaan mistä Tampereella voisi tilata kakun päälle siirrettäviä valokuvasta tehtyjä kuvia? ja onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä aiheesta?
Valokuvakakku???
11
3030
Vastaukset
- sinnepäin
Tampereesta en tiedä, mutta Iittalan Kultasuklaalla on ainakin joku systeemi ollut millä ne saa "valokuvia" suklaisiinsa. Lehdessä oli joskus muistaakseni juttua(kauan sitten). Jollei muu auta niin voithan sieltä vaikka kysäistä.
En tiedä onko näistä tiedoista apua, mutta vilpittömästi yritin. - _Marika
Moi,
teetin itse alkuvuodesta kuvakakun valmistujaisjuhliin. En ottanut pelkkää kuvaa, sillä siinä epäonnistumisen vaara on melkoinen. Teetin suoraan koko kakun, sillä on se sen arvoinen.
Varaudu kuitenkin tilaukseen viikkoa tai reilua viikkoa ennen h-hetkeä.
Hakasen leipomo palveli hyvin ja lopputulos oli näyttävä. Tässä vielä nettilinkki, jonka löysin
http://www.hakasenleipomo.fi/kuvakaki.htm - tiramisu1
tilauksesta kuvia kakkuihin mielesi mukaan....ikimuistoinen....erikoinen....
- susa
Postitse tilattavat kuvat ovat hankalia ja pahanmakuisia.www.kakkulahetit.fi tekee hyvää jälkeä ja hinnatkin ihan ok
- tiramisu1
susa kirjoitti:
Postitse tilattavat kuvat ovat hankalia ja pahanmakuisia.www.kakkulahetit.fi tekee hyvää jälkeä ja hinnatkin ihan ok
Olen tehnyt näitä jo vuosia, eikä postitse lähetetyn kuvan maku muutu miksikään lähetyksen aikana. Suomessa on vain muutama joilla on tämä ko.laite ja levyt ja värit ovat saatavissa vain ja ainoastaan yhdestä samasta paikasta...ja ovat kaikille samaa ainetta....ei mulle oo tullu valituksia, päinvastoin...
- pena55
tiramisu1 kirjoitti:
Olen tehnyt näitä jo vuosia, eikä postitse lähetetyn kuvan maku muutu miksikään lähetyksen aikana. Suomessa on vain muutama joilla on tämä ko.laite ja levyt ja värit ovat saatavissa vain ja ainoastaan yhdestä samasta paikasta...ja ovat kaikille samaa ainetta....ei mulle oo tullu valituksia, päinvastoin...
olemme tilanneet yrityksellemme ja omiin juhliin kans hakasen leipomosta kuvakakkuja monta vuotta.
Ekat kakut tilasimme jo meidän millenium juhliin 1999 ja sen jälkeen aina kun ollaan haluttu jotain erikoista ja hyvää....suosittelen
- valkosuklaakakku
Itse olen tilannut valokuvakakut täältä
http://www.anninjuhla.fi/hinnasto_kuvakakut.html
Heidän sivuilla on upeitakuvakakkuja joita ovat tehneet ja kuvahan voi lähettää myös itse mistäaiheesta vaan.- sarinas
Valokuvakakkuun.fi palvelusta tilasin noin 2 viikkoa sitten kuvan. Asiakaspalvelu oli erittäin ripeää ja kuva oli moitteeton. Suositteluni!
- kiira - m
Minä tilasin täältä Annin Juhlapalvelusta ,Espoosta hevosaiheisen valokuvakakun tyttöni 10v. synttäreihin ja nyt olen tilannut mummoni 85v. synttäreihin kakun myös , ihastuttavia kakkuja.
- joreet
kiira - m kirjoitti:
Minä tilasin täältä Annin Juhlapalvelusta ,Espoosta hevosaiheisen valokuvakakun tyttöni 10v. synttäreihin ja nyt olen tilannut mummoni 85v. synttäreihin kakun myös , ihastuttavia kakkuja.
käsittämätöntä et voi tehdä tollasia syötävii kakkukuvii
- kakkukuva
joreet kirjoitti:
käsittämätöntä et voi tehdä tollasia syötävii kakkukuvii
www.sugarandspice.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904