Nyt on netissä video Buzz Aldrinin haastattelusta jossa on puhetta Apollo-11:n UFO-kohtaamisesta:
http://video.google.com/videoplay?docid=6647204125621625190&q=ufo
Video Apollo11 + UFO haastattelusta
3
808
Vastaukset
- Nurmijärvi, Nukari
Ufoja on! Itse näin isäni, kaverini ja serkun kanssa muutama vuosi sitten kaksi kappaletta valopalloja Nurmijärvellä, Nukarilla. Toinen palloista lensi Finnairin MD-11 vierellä ja erkani pellon päälle missä kohtasi toisen pallon mikä tuli metsästä rinnalle. Lensivät rinnakkain kohti Jokelaa. Palloille emme ole keksineet muuta selitystä. Kiinnostaisi kuulla onko muut nähneet vastaavanlaisia palloja?
- hessuhöpöö
Kuten videossa sanottiin: kyseessä on raketista irronnut osa.
- opettele englantia...
videossa selkeästi sanottiin että he kysyivät houstonista missä kanto-raketin osat olivat ja vastaus: 6000:n mailin päässä!!!! ja luuletko tuntevasi raketin osat paremmin kuin astronautti? mistä näitä tolloja oikein riittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801967
- 1271661
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161151- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858