Kuuta ei ole olemassa

pallo

Se on oikeasti säähavaintopallo.

7

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korinttolainen

      Mahtavat periustelu! Älysi ja logiikkasi pakotta polvistumaan ja kumartamaan. Mutta siitä kunnioituksesta huolimatta: voi saatana, että olet tyhmä. Kuinka helvetissä olet asiat laskenut ja päätynyt sitten säähavaintopalloon? Vloi jeesus kristus, että olet tyhmä. Laskit varmaan yhtölöt uudestaan, että kun vuoprosvesi on sitä ja tätä, niin päätyit säähavaintopalloon. Työnnä kuule nakit perseesi, ja pakene vuotirille, äläkä jkoskaanm tule takaisin, en siedä sinunlaista impotenttia näillä main.

    • ettäs tiedät

      Ne on vain pieniä makkaroita, salaliitto on paljastunut.

    • Korkeasti Oppinut Herra

      Jo paroni Muchhausen kiipesi kuuhun ja totesi sen juustoksi. Havaintoa tarkensi mm. prof. Rölli Peikko: kuu on Emmenthal-juustoa.

    • ihan tosi

      niille löytyy aivan oma palsta Vitsit osiosta, käyhän kahtoon.

      • Moon Potato

        käy tällä foorumilla "Vitsit"-otsikko, käyhän kahtoon.


    • mm.

      vuorovedet, auringonpimennykset, kuussakäynnit, jatkuva kunnossapysyminen, salailu, mikä/mitkä yhtiö/yhtiöt omistaisi ja se suurin epäkohta, jos kuu on säähavaintopallo, niin miten voi olla mahdollista että ihmiset, jotka elivät esim. keskiajalla ja kivikaudella, ovat nähneet sen vaikka noihin aikoihin mitään teknologiaa ei ollut edes olemassa? Vaikka toisaalta, kyllähän noihinkin aikakausiin viittaavat tiedot ja ihmisten kokemukset voisivat periaatteessa joltain kannalta katsottuna olla vain yksi suuri, huippusalainen salaamisoperaatio, mitä en kyllä itse usko...

      Niin ja tuskinpa noin isoa säähavaintopalloa kukaan tarvitsee kun niitä leijailee muutenkin tuolla avaruudessa ympäri ja ämpäri, ennemmin voisi kuvitella että se olisi jokin hallituksen vakoilulaite tai jotain sinne päin.

      • siihen

        aikaan ihmiset puhui palavien pensaiden kanssa. Miksi he eivät voisi nähdä tulevaisuuden säähavaintopalloja taivaallaan? ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe