Mitä mieltä olette Lidlissä myytävistä Aasia tuotteista?
Taikka siis Lildlin Aasian viikoista?
Lidl aasian viikot
18
6836
Vastaukset
- ok.
valmiskakkaa ja muita kakkasäilykkeitähän ne tuotteet ovat. ainoat lidlin aasia-teeman tuotteet jotka herättivät mielenkiintoni olivat kookosmaito ja seesaminsiemenöljy. en ole vielä testannut niitä.
jos aasialaista ruokaa tekee mieli käyn hakemassa prismasta inkivääriä, sitruunaruohoa, chiliä, korianteria, valkosipulia, jne.- :DD
Olet niin tietävinäsi aasialaisesta ruoasta ja silti et ole käyttänyt kookosmaitoa etkä seesaminsiemenöljyä?? Ne ovat perusjuttuja aasialaisessa keittiössä..! LOL
- Asafoetida
:DD kirjoitti:
Olet niin tietävinäsi aasialaisesta ruoasta ja silti et ole käyttänyt kookosmaitoa etkä seesaminsiemenöljyä?? Ne ovat perusjuttuja aasialaisessa keittiössä..! LOL
Aasia on iso paikka. Arviolta 2 miljardia aasialaista ei ole kuullutkaan kookosmaidosta tai sesaminsiemenöljystä.
Epäilemättä kaikenlaiset :DD :t ovat juuri ja juuri niistä kuulleet ja ovat tietävinään jotain aasialaisesta ruoasta.
Pistäs nyt sitten parhaat sesamöljyä ja kookosmaitoa käyttävät reseptisi näytille! - ok.
ensinnäkin: en ole missään sanonut että tietäisin aasialaisesta ruoasta. se oli sinun omaa keksintöäsi tai huonoa luetunymmärtämiskykyä.
toiseksi: en ole missään sanonut etten ole käyttänyt kooskosmaitoa ja seesaminsiemenöljyä. se oli sinun omaa keksintöäsi tai huonoa luetunymmärtämiskykyä.
kolmanneksi: ks. asafoetidan vastaus - :DD
ok. kirjoitti:
ensinnäkin: en ole missään sanonut että tietäisin aasialaisesta ruoasta. se oli sinun omaa keksintöäsi tai huonoa luetunymmärtämiskykyä.
toiseksi: en ole missään sanonut etten ole käyttänyt kooskosmaitoa ja seesaminsiemenöljyä. se oli sinun omaa keksintöäsi tai huonoa luetunymmärtämiskykyä.
kolmanneksi: ks. asafoetidan vastausSanoit, ettet "ole testannut niitä". Kyllä tuosta voi saada sellaisenkin kuvan, ettet ole niitä koskaan kokeillut.
- :DD
Asafoetida kirjoitti:
Aasia on iso paikka. Arviolta 2 miljardia aasialaista ei ole kuullutkaan kookosmaidosta tai sesaminsiemenöljystä.
Epäilemättä kaikenlaiset :DD :t ovat juuri ja juuri niistä kuulleet ja ovat tietävinään jotain aasialaisesta ruoasta.
Pistäs nyt sitten parhaat sesamöljyä ja kookosmaitoa käyttävät reseptisi näytille!Oletko kuullut paikasta nimeltä Japani? Entäs Thaimaa?
- Asafoetida
Oletko kuullut paikasta nimeltä Japani? Entäs Thaimaa?
Kumpikaan ei ole kuin pieni osa Aasiaa.
Mihin itse käytät malakanpähkinää? Kuvaile intialaisen ja thaimaalaisen tamarindin ero. Kuinka paljon kokamia tarvitaan 4 hengen annokseen ja voiko sen tarvittaessa korvata amchurilla tai anardanalla? Onko kaapissasi lakritsanjuurta? - Roope Alushousula
Asafoetida kirjoitti:
Kumpikaan ei ole kuin pieni osa Aasiaa.
Mihin itse käytät malakanpähkinää? Kuvaile intialaisen ja thaimaalaisen tamarindin ero. Kuinka paljon kokamia tarvitaan 4 hengen annokseen ja voiko sen tarvittaessa korvata amchurilla tai anardanalla? Onko kaapissasi lakritsanjuurta?oletko narttu vai mies? jos narttu niin voitaisiin tutustua.
- Goya
:DD, ei kai OK tarkoittanut ettei ole sinänsä kokeillut kookosmaitoa ja seesamiöljyä vaan ettei ole kokeillut LIDLIN näitä tuotteita!
- ok.
Sanoit, ettet "ole testannut niitä". Kyllä tuosta voi saada sellaisenkin kuvan, ettet ole niitä koskaan kokeillut.
tässähän on koko ajan puhuttu lidlin tuotteista, koska keskustelun aihe on lidlin aasia-tuotteet. ja sanoin etten ole testannut niitä kahta jotka niistä kaikista tuotteista minua kiinnostivat.
tietysti vastauksesi on ymmärrettävä. se on tyypillistä suomalaista keskustelukulttuuria: kaikki minkä voi edes jotenkin ymmärtää väärin ymmäretään väärin tarkoituksena päästä solvaamaan muita.
- ldfkaöjs
mutta katselin että olisi joku pakaste sushi-laatikko. Jos joku on kokeillut niin laittakaapa viestiä oliko millaista. Olisi niin helppo yllätysvieraita ajatellen...
- koitat päteä
Hienosteleva ällötys!
- Javu74
pakastesushi on jo ajatuksenakin ihan perverssi. Sushin koko idea kun on raaka-aineiden tuoreudessa ja ensiluokkaisuudessa.
- ostaa ollenkaan?
Javu74 kirjoitti:
pakastesushi on jo ajatuksenakin ihan perverssi. Sushin koko idea kun on raaka-aineiden tuoreudessa ja ensiluokkaisuudessa.
Kun olisi kivaa edes maistaa?
- Joikki
ostaa ollenkaan? kirjoitti:
juuri vetäsin naamariin lidlin sushit! Hyviä olivat! Wasabi hassun väristä ja makusta. Muuten todella hyvä tuote! 11 sushia hintaan 4,95,- Nam. Ei pakastaminen mitään haittaa. Hesan sushipaikat tekee kaikki nigirit paitsi kuhan pakastekalasta! Tiedän myös pari paikkaa missä ainakin makit ovat suoraan pakkasesta ja sulatetaan isossa vesihauteessa. Olihan se alussakin mulle järkytys mutta hyvin maittaa silti!
- Joikki
ostaa ollenkaan? kirjoitti:
Niin ja jos ei oo koskaan sushia maistanu niin kannattaa maistaa ekalla kerralla ihan oikeessa ravintolassa. Sielä on se oikee fiilis ja voit tilata just mitä haluut. Suosittelen Ravintola Kotoa
- aasiaviikot
Miten pitkään aasiaviikot jatkuvat?Millon loppuu?
- mievaaihaite
Ostan Lidltä riisinuudelia, on edullista ja hyvää. Kokeeksi ostin myös kevätrullia, neljä isoa maksoi 1,99. Oli hyvää! Sweet&sour-kastiketta olen myös ostanut, maittavaa sekin. Katkarapulastut oli myös hauska löytö, eivät ne tuoreita vastaa, mutta oiva lisä esim. kevätrullien tai keiton kanssa tarjottavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187