Olenkin alkanu miettiä sitä mikä yhdistää helluntailaiset ja kommunistit,niin on monia asioita.Kommunistithan pyrkivat maailman vallankumoukseen ja saamaan vallan kansalle,kun taas helluntailaisten keino on pakosti käännyttää "syntiset täydellisiksi".Molemmissa aatteissa pyritään oikeassa oleva ihmisluonne muokkaamaan väkisin samalla tavalla ajattelevaksi.Jos ei uhri suostu,hänet saatetaan henkisesti tappaa,kommunistithan tekevät niin aseilla,kun taas hellarit hengenmiekalla,joka on yksi henkisen väkivallan muoto.
Helluntailaiset muistuttavat kommunisteja
näin on näreet
3
244
Vastaukset
VOI HYVÄNEN AIKA,MITÄ SOOPA!
- kaksi korvaa
Kyllä kai sitä löytää ihan joka-asiasta yhtäläisyyksiä, jos kovasti yrittää. Tuossa sinun esimerkissäsi sinun on täytynyt näköjään itse keksiä molemmille vertaamillesi osapuolille joitakin asioita, joita sitten yrität verrata toisiinsa. Et mielestäni onnistunut kovinkaan hyvin.
- Sentinel
älä itke ruma lapsi, ota rusina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020