ajattelin tyhjentää pakastinta viimevuotisista marjoista.. Ainakin mansikoita ja mustikoita on. Miten onnistuu hillon teko pakasteista ja mikä on paras tapa? Varmaan hillosokerilla kuitenkin?
Jos teidän mielestä pakasteista ei tule niin hyvää, keitän ne mehuksi.
pakasteista hilloa
4
539
Vastaukset
- hanna
Hilloihin/hyytelöihin tulee käyttää tuoreita puhtaita marjoja.
Itse tekisin mehuksi.
En tiedä onnistuuko hillo, sen luulen että ei ainakaan säily hyvin.
Voithan varmaan tehdä mehua ja mehusta hyytelöä, mutta sekään ei välttämättä säily pitkiä aikoja. - näinikkään
Sama tilanne kuin teillä,pakkasessa ylivuotisia mansikoita vähäsen.Kyllä me hillosimme ne ja on niitä syöty plättyjen,puuron ja jäätelön kera.On tarjottu myös vieraille mutta ei ole kerrottu että marjat olivat ylivuotisia.Kiitosten kera on hillopurkki tyhjentynyt.
- hanna
No hyvä kun hillo onnistui.:)Säilyykö pitkään?
Kuten itse aiemmin kirjoitin että tekisin mehuksi, mutta jos kerran onnistuu pakkasmarjoistakin, niin täytyypä itsekkin kokeilla...
- viini vm 48
ke3itä mieluimmin viiniksi niin teen minäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1903075Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2992709Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751778Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501687Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?391541- 1221336
- 1051229
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171210Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4031205MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,91083