Krista

äänestä

14

2149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinpäin

Krista jatkoon!!!!!!!

• peepee

Krista jatkoon!

• Jotenkin väistämättä Kristasta tulee mieleen Baari:n Mira. Onko se sitten hyvä vai huono?

"Krista on 29-vuotias puhelias rämäpää, joka uskoo tuovansa väriä kosolti Big Brother –taloon." Tuo pitää varmasti paikkaansa... Kuusamosta on pitkä matka Helsinkiin ja Intiassakin on oleskeltu.. Ei huono valinta asukkaaksi, mutta mutta... Jokin tässä jäi nyt mietityttämään...

• bb2

Vaikutti mukavalta tyypiltä, mutta jos Krista taloon pääsee niin toivon ettei katsojat joudu kuuntelemaan jatkuvasti gradustaan tms. Sellainen kun nyt vaan on hyvin tylsää. Hmm. Ehkä hieman vaisun oloinen.

• bigbrother2006

Näistä kolmesta ehdokkaasta mielestäni Krista vaikutti riittävän sosiaaliselta ja sanavalmiilta. Täytyypä laittaa muutama puhelinääni Kristalle huomenna (yksi yö täytyy olla mietintäaikaa)

bigbrother2006

• kyllä

Krista taloon! Krista on ihan varmasti puhunut muustakin kuin gradustaan (ainakin profiilin perusteella) mutta nuo puheet on nyt vaan poimittu videoon. Veikkaan, että Kristalta tulisi muutakin läppää aika hyvin! Ehdottomasti paras näistä kolmesta.

• evvk88

Tota noin, tehkööt gradunsa telkkarin ääressä.

• deborah

Uups, taisin kämmätä edellisen viestin...

Anyway, mun ääni menee Kristalle. Katsokaapas subin sivujen profiilit, niistä saa enemmän irti kuin siitä lyhyestä videosta. Krista vaikuttaa sopivan rämäpäiseltä ja hänellä on varmasti hyviä juttuja kerrottavana, vaikuttaa hauskalta tyypiltä! Verratkaapas tyttöjen harrastuksia vaikka, tuossa tytösssä taitaa olla sitä paljon puhuttua munaa :) Niina alkais ärsyttää varmasti ihan heti, ja Sari nyt... hei oikeesti. Vaikka Sarin ammatti ja ulkonäkö kiinnostaisikin, miettikääpä ulosantia. Oisko oikeesti kiinnostavaa katsoa noin ujoa ja sulkeutunutta ihmistä?

Eri asia sitten se video. Mut siihen on varmasti LEIKATTU vaan tiettyjä kohtia. Toivotaan, että niitä videoita tulee tässä vielä uusia tässä parin viikon aikana, niin saadaan kilpailijoista enemmän tietoa.

Ääni siis menee Kristalle.

• gradu

eikö se sanonut viis kertaa gradu tossa videossa.. ehkä leikattu niin mutta onhan se silti sanonut gradun monesti..
      voi olla siksi rasittava mä teen vähän gradua ja tulin tarkkailemaan teitä.. tai sit kiva ei voi tietää

• Hettil

Joku uus villitys, ekaks piti kaikilla olla koira-susi. Nyt kun kaikilla on niin pitää saada tiikeri-kissa, vai?

Mitäs seuraavak

• tihk

Äänestinkin jo äsken Kristaa. Toivottavasti pääsee. Kaikkein vähiten haluaisin taloon Sarin. Nämä Nina ja Sari vaikuttivat molemmat vähän vaisuilta ja eivätkä oikein kiinnostavilta. Krista oli sentään ollut Intiassa vapaaehtoistyössä!

• Huh huh ..

Haluutteko oikeesti katsoa nirppanokka viestinnän opiskelijaa tv:ssä ??? Laskekaapa vaikka monta kertaa esittely videossa sanotaan sana "gradu" ... Gradu ..gradu .. gradu. Taitaa olla aika omahyväinen gradunsa kanssa.

• Crrry

Enemmänkin täällä palstalla paistaa taas kateus kuin Kristalla ylpeys videossa. Musta oli mielenkiintoista kuulla että hän tekee gradua juuri tosi-tv:stä jne. Eniten näin yhtäkkiä haluaisin hänet taloon, toisaalta jos jotain konflikteja haluaa tai semmosta.. blondiutta, pientä typeryyttä.. niin tiedättekin kenet valita. Se voi olla ihan hauska piristysruiske. Tosin vaikea tehdä valintaa kun ei tiedä muita kilpailijoita :).

• Noita löytyy, ikävä kyllä.

Työelämä on pullollaan tollaisia "minä tiedän kaiken" tyyppejä.

Niitä on miehissä ja naisissa.

Mä en vaan kestä noita, eikä niillä oo mitään uutta annettavaa.

Kaiken ne on lukenut kirjoista, ja luulee parantavansa ihan minkätahansa asian.

Kumpitahansa muista, mutta ei Kristaa. Pleace!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      231
      9263
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      120
      6519
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6024
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4290
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      71
      4241
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      33
      3299
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      2945
    8. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      2933
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      2877
    10. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      51
      2876
    Aihe