Ei jaksa enää kuunnella tota ääntä pilaamassa kaikki urheilun suurtapahtumat.Eurosportilla loistavaa selostusta, mutta kyseisen kanavan ohjaaja taitaa olla sama kuin goldenliikassa.Radion selostukset taas pilaa se vitun merisää ym.ym.ym.Jussi Putkonen äkkiä Göteboriin.
Vastaukset 2
- Tahko Pihkala
Vai on Bror-Erik "Bubi" Wallenius saatettava haudan lepoon?...voi herranpieksut mikä teini sinä olet?
Varmaan tuon Nastolan mies, Mertaranta on myös liian wanha selostamaan. Bubi on syntynyt 1943 ja Antsa 1956, joten he ovat miehiä parhaassa iässä, selostamaan.
Luoja varjele YLE:n palkkaamasta joskus jotain puolikielistä "Caro Axel Smithtiä" selostajaksi vaikka se voisi olla teinien mieleen. Toki Bubi on kaksikielinen, mutta hän hallitsee kuitenkin laajan suomenkielen sanvaraston. - hyvinkin pian..
Eivät jaksa enää nuo jutut naurattaa. Ennen vielä nauratti, kun Bubi on välillä niin pihalla kenttätapahtumista, mutta näissä EM-kisoissa sekin on alkanut olla liikaa.
Selostajat saavat tai itse asiassa heidän pitääkin osoittaa jollain tapaa huumorintajunsa, mutta "asiantuntijuus" ei tästä saisi kärsi. On se helevettiläinen mielestäni aikamoista touhua, jos 100 m:n välierissä ei erota erän voittanutta venäläistä espanjalaisesta vaan julistaa tämän voittajaksi. HUOH!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1432068Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja185924Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37848- 60830
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47762Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51726- 73711
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö284709Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35660