Laktoosi-Intorelantikko

Allerkinen mutta ei maulla ...

Kyllä oli hyvää ruokaa vain kerran jäi ruoka lautaselle vain 1:n ainoa kerran joko ei ollut nälkä tai sitten se oli tullut vahingossa joku mauste Jyväsjoenkuolun aikaan koulun keittäjältä lurahtaneen likaa enhän minä sitä saanut syötyä.
Ruoka oli vielä joku velliruoka olikohan vihannes-tai joku juustovelli se oli kun se ei maistunut ja se jäi siihen siitä lähtien olen syönyt ruuan kuin ruuan väliin jäi ryynimakkarakin kun oli sitä kohtaa vähän ennakkoluuloja ja valittajilla on juuri ruokaa kohtaa ennakkoluuloja sillä he jättävät ruuan syömättä kun se lounas on aamupalan lisäksi ihan hyvä syödä niin se ajaa näläntunteen moneksi tunniksi pois ja seuraavan kerran kasvava lapsi saa kotona tai tekee itse ruuan vaikka perunamuusia kotiruuaksi jos vanhemmat eivät kerkiä joillakin on vanhemmat tai yksihuoltajaäiti töissä heidän on pakko selviytyä illasta jotenkuten tai menemällä mummin ja vaari luo tai kummiensa luokse illaksi.

2

625

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muotimimmi

mullakin on laktoosi intuleranssi jameijän koilun kokit eivan osaa tehä mruokaa koska kaikissa ruuiss lilluuu rasvaa

• Kokkitäti

Ja sittenhän se rasvalillukin voi olla VÄHÄLAKTOOSISTA!!!!!! Että ottakaapaa selvää mitä oikeasti voi syödä..... eipä se ole sitä hylaa..... sehän on valion tuotemerkki. mitä yelsimmät kuraperseet syö :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1373
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1071
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      869
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      78
      708
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. 44
      632
    Aihe