Kyllä oli hyvää ruokaa vain kerran jäi ruoka lautaselle vain 1:n ainoa kerran joko ei ollut nälkä tai sitten se oli tullut vahingossa joku mauste Jyväsjoenkuolun aikaan koulun keittäjältä lurahtaneen likaa enhän minä sitä saanut syötyä.
Ruoka oli vielä joku velliruoka olikohan vihannes-tai joku juustovelli se oli kun se ei maistunut ja se jäi siihen siitä lähtien olen syönyt ruuan kuin ruuan väliin jäi ryynimakkarakin kun oli sitä kohtaa vähän ennakkoluuloja ja valittajilla on juuri ruokaa kohtaa ennakkoluuloja sillä he jättävät ruuan syömättä kun se lounas on aamupalan lisäksi ihan hyvä syödä niin se ajaa näläntunteen moneksi tunniksi pois ja seuraavan kerran kasvava lapsi saa kotona tai tekee itse ruuan vaikka perunamuusia kotiruuaksi jos vanhemmat eivät kerkiä joillakin on vanhemmat tai yksihuoltajaäiti töissä heidän on pakko selviytyä illasta jotenkuten tai menemällä mummin ja vaari luo tai kummiensa luokse illaksi.
Laktoosi-Intorelantikko
Allerkinen mutta ei maulla ...
2
611
Vastaukset
- muotimimmi
mullakin on laktoosi intuleranssi jameijän koilun kokit eivan osaa tehä mruokaa koska kaikissa ruuiss lilluuu rasvaa
- Kokkitäti
Ja sittenhän se rasvalillukin voi olla VÄHÄLAKTOOSISTA!!!!!! Että ottakaapaa selvää mitä oikeasti voi syödä..... eipä se ole sitä hylaa..... sehän on valion tuotemerkki. mitä yelsimmät kuraperseet syö :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756