Kyllä oli hyvää ruokaa vain kerran jäi ruoka lautaselle vain 1:n ainoa kerran joko ei ollut nälkä tai sitten se oli tullut vahingossa joku mauste Jyväsjoenkuolun aikaan koulun keittäjältä lurahtaneen likaa enhän minä sitä saanut syötyä.
Ruoka oli vielä joku velliruoka olikohan vihannes-tai joku juustovelli se oli kun se ei maistunut ja se jäi siihen siitä lähtien olen syönyt ruuan kuin ruuan väliin jäi ryynimakkarakin kun oli sitä kohtaa vähän ennakkoluuloja ja valittajilla on juuri ruokaa kohtaa ennakkoluuloja sillä he jättävät ruuan syömättä kun se lounas on aamupalan lisäksi ihan hyvä syödä niin se ajaa näläntunteen moneksi tunniksi pois ja seuraavan kerran kasvava lapsi saa kotona tai tekee itse ruuan vaikka perunamuusia kotiruuaksi jos vanhemmat eivät kerkiä joillakin on vanhemmat tai yksihuoltajaäiti töissä heidän on pakko selviytyä illasta jotenkuten tai menemällä mummin ja vaari luo tai kummiensa luokse illaksi.
Laktoosi-Intorelantikko
Allerkinen mutta ei maulla ...
2
567
Vastaukset
- muotimimmi
mullakin on laktoosi intuleranssi jameijän koilun kokit eivan osaa tehä mruokaa koska kaikissa ruuiss lilluuu rasvaa
- Kokkitäti
Ja sittenhän se rasvalillukin voi olla VÄHÄLAKTOOSISTA!!!!!! Että ottakaapaa selvää mitä oikeasti voi syödä..... eipä se ole sitä hylaa..... sehän on valion tuotemerkki. mitä yelsimmät kuraperseet syö :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.394542- 512010
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521631Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151629Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2621603Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ911148Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481123Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097- 671073
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671061