http://www.taloussanomat.fi/etusivu/6196910.asp
Linuxit ovat kaatuilleet taas.
Lelux käyttäjät meuhkaavat
18
1061
Vastaukset
niin on sanottu missä kohtaa uutista?
- MacXubuntu
olisiko laitevika todennäköisin vaihtoehto...
- TotuudenTorvi..
On se mahdollista, ettei kyseessä ollutkaan Linuxvuoto. Todennäköisemmin distribuutio vuosi
- Mie vua
tuolla uutisen taustalla näkyy, mikä on oire windoxista
- taas turhista
Misäs tuossa artikkelissa mainitaan sanallakaan linuxia??? Vai keksitkö taas omasta päästäsi?
- TotuudenTorvi...
en kerennyt tänään apteekkiin!
- TotuudenTorvi...
TotuudenTorvi... kirjoitti:
en kerennyt tänään apteekkiin!
Voisitte lopettaa tuon nimen kirjoittamisen, eikö suomessa tosiaankaan ole parempaa palstaa, kun tämä peelo palsta. Jippiissä taitaa voida paremmin keskustella.
- sinne sitten
TotuudenTorvi... kirjoitti:
Voisitte lopettaa tuon nimen kirjoittamisen, eikö suomessa tosiaankaan ole parempaa palstaa, kun tämä peelo palsta. Jippiissä taitaa voida paremmin keskustella.
siellä voitkin jatkaa itsesi kanssa jutustelua
- -menoa
TotuudenTorvi... kirjoitti:
Voisitte lopettaa tuon nimen kirjoittamisen, eikö suomessa tosiaankaan ole parempaa palstaa, kun tämä peelo palsta. Jippiissä taitaa voida paremmin keskustella.
eikä takaisi kaivata. Siellähän on niin hiljaista, ettei sun tarvitse edes pelätä jatkuvia oikaisuja typeriin kirjoituksiisi.
- äly HOI!.
Totuuden Torvella housuissaan!.
- TotuudenTorvi...
Leluxi kaatuilisi yltympäriinsä, jos se olisi housuissani. Sinulla sen sijaan taitaa Leluxui olla housuissa. Suosittelen Astrogirurgin toimintaa sinulle.
- Pärsereikä
TotuudenTorvi... kirjoitti:
Leluxi kaatuilisi yltympäriinsä, jos se olisi housuissani. Sinulla sen sijaan taitaa Leluxui olla housuissa. Suosittelen Astrogirurgin toimintaa sinulle.
Mun veikkaus on että sun housuissas on pelkkä totuuden torso, noin tuuman pituinen.
- Bits©
... mutta SAS pyörii Windowsilla...
- pliis!
vai puhutko tietämättömyyden syvällä rintaäänellä? ;)
- Bits©
pliis! kirjoitti:
vai puhutko tietämättömyyden syvällä rintaäänellä? ;)
... mutta hain SASille verkkohommiin takavuosina :-)
- guru__
Bits© kirjoitti:
... mutta hain SASille verkkohommiin takavuosina :-)
siellä käytetään linuxeja!
- on päässyt
asentelemaan sinne vistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416