Lelux käyttäjät meuhkaavat

TotuudenTorvi...

18

1061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin on sanottu missä kohtaa uutista?

    • MacXubuntu

      olisiko laitevika todennäköisin vaihtoehto...

      • TotuudenTorvi..

        On se mahdollista, ettei kyseessä ollutkaan Linuxvuoto. Todennäköisemmin distribuutio vuosi


    • Mie vua

      tuolla uutisen taustalla näkyy, mikä on oire windoxista

    • taas turhista

      Misäs tuossa artikkelissa mainitaan sanallakaan linuxia??? Vai keksitkö taas omasta päästäsi?

      • TotuudenTorvi...

        en kerennyt tänään apteekkiin!


      • TotuudenTorvi...
        TotuudenTorvi... kirjoitti:

        en kerennyt tänään apteekkiin!

        Voisitte lopettaa tuon nimen kirjoittamisen, eikö suomessa tosiaankaan ole parempaa palstaa, kun tämä peelo palsta. Jippiissä taitaa voida paremmin keskustella.


      • sinne sitten
        TotuudenTorvi... kirjoitti:

        Voisitte lopettaa tuon nimen kirjoittamisen, eikö suomessa tosiaankaan ole parempaa palstaa, kun tämä peelo palsta. Jippiissä taitaa voida paremmin keskustella.

        siellä voitkin jatkaa itsesi kanssa jutustelua


      • -menoa
        TotuudenTorvi... kirjoitti:

        Voisitte lopettaa tuon nimen kirjoittamisen, eikö suomessa tosiaankaan ole parempaa palstaa, kun tämä peelo palsta. Jippiissä taitaa voida paremmin keskustella.

        eikä takaisi kaivata. Siellähän on niin hiljaista, ettei sun tarvitse edes pelätä jatkuvia oikaisuja typeriin kirjoituksiisi.


    • äly HOI!.

      Totuuden Torvella housuissaan!.

      • TotuudenTorvi...

        Leluxi kaatuilisi yltympäriinsä, jos se olisi housuissani. Sinulla sen sijaan taitaa Leluxui olla housuissa. Suosittelen Astrogirurgin toimintaa sinulle.


      • Pärsereikä
        TotuudenTorvi... kirjoitti:

        Leluxi kaatuilisi yltympäriinsä, jos se olisi housuissani. Sinulla sen sijaan taitaa Leluxui olla housuissa. Suosittelen Astrogirurgin toimintaa sinulle.

        Mun veikkaus on että sun housuissas on pelkkä totuuden torso, noin tuuman pituinen.


    • Bits©

      ... mutta SAS pyörii Windowsilla...

      • pliis!

        vai puhutko tietämättömyyden syvällä rintaäänellä? ;)


      • Bits©
        pliis! kirjoitti:

        vai puhutko tietämättömyyden syvällä rintaäänellä? ;)

        ... mutta hain SASille verkkohommiin takavuosina :-)


      • guru__
        Bits© kirjoitti:

        ... mutta hain SASille verkkohommiin takavuosina :-)

        siellä käytetään linuxeja!


    • on päässyt

      asentelemaan sinne vistaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe