Huvittavaa kun nykypäivänä oppilaat saa niiin monenlaista pöperöö.. on kasvisruokailijoille omat, laihuttajille omat ruuat..
Eipä niiitä vaan ollu yks 20vuotta takaperin.. taikka jtn 15v! Että elekää valittako!
Vaikka mitä..
3
385
Vastaukset
- vieläkö käytät kirjekyyhkyä
Helvettiin kaikki kehitys. Heitä jos se kännykkä mäkeen, ei 20 vuotta sitten ollut kännyköitä. Mitä sä siellä netissä notkut? Ei 20 vuotta sitten ollut nettiä missä notkua. Telkkarit mustavalkoisiksi. Avioerot kiellettäviksi. Autoista turvatyynyt, ohjaustehostimet ja katalysaattorit pois! Kaikki kehitys on PAHASTA. Palataan takaisin aikaan jossa miehet raatoi pelloilla ja naiset hoiti kotia hirveän kersalauman kera, koska ei tietenkään mitään ehkäisyä ole hyvä käyttää, sekin on kehitystä.
-----
Ton jutun pointti oli että ÄLÄ OLE IDIOOTTI!!!!!- jotenkin...
paha päivä vai totaalisen kyllästynytkö olet, kun ei koulussa tarjota vuorotellen pizzaa, hampurilaista ja ranskiksia?
- ihmiset on vitun tyhmiä
jotenkin... kirjoitti:
paha päivä vai totaalisen kyllästynytkö olet, kun ei koulussa tarjota vuorotellen pizzaa, hampurilaista ja ranskiksia?
On se uskomatonta miten vitun tyhmiä ihmiset on. Ensin yks urpo valittaa siitä että on liikaa valinnanvaraa, ja sitten kun huomauttaa että olisko kiva jos mentäisiin ajassa taaksepäin ja pitäisi syödä pettuleipää ja perunaa ja läskisoosia päivästä toiseen, niin SITTEN joku toinen vähintäänkin yhtä urpo kuin ensimmäinen tulee kuittailemaan jotain helvetin tyhmää jostain ranskalaisista.
Tunge ne ranskalaiset sinne minne ei aurinko paista. Mä en niitä halua, hampurilaisella en ole käynyt vuoteen, koulussa en ole ollut vuosikymmeneen ja pizzankin teen mieluummin ihan itse laadukkaista raaka-aineista.
Olkaa kiitollisia että meillä on valinnanvaraa, että on kasvisvaihtoehto, että allergikoille on olemassa vaihtoehtoja. Pitäisikö yht'äkkiä kaikki kehitys ja parannukset elämän helpottamiseksi todellakin lakkauttaa teidän mielestänne? Kyllä, mun mielestä tuollaiset kiittämättömät moukat voi painua asumaan luolaan ja järsimään vaikka raakaa hirvenkoipea. Ihan sama mulle. Vituttaa vaan tuollainen typeryys ja ahdaskatseisuus ja yksinkertaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984