Vaikka mitä..

PeikkoNeitoh

Huvittavaa kun nykypäivänä oppilaat saa niiin monenlaista pöperöö.. on kasvisruokailijoille omat, laihuttajille omat ruuat..
Eipä niiitä vaan ollu yks 20vuotta takaperin.. taikka jtn 15v! Että elekää valittako!

3

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieläkö käytät kirjekyyhkyä

      Helvettiin kaikki kehitys. Heitä jos se kännykkä mäkeen, ei 20 vuotta sitten ollut kännyköitä. Mitä sä siellä netissä notkut? Ei 20 vuotta sitten ollut nettiä missä notkua. Telkkarit mustavalkoisiksi. Avioerot kiellettäviksi. Autoista turvatyynyt, ohjaustehostimet ja katalysaattorit pois! Kaikki kehitys on PAHASTA. Palataan takaisin aikaan jossa miehet raatoi pelloilla ja naiset hoiti kotia hirveän kersalauman kera, koska ei tietenkään mitään ehkäisyä ole hyvä käyttää, sekin on kehitystä.

      -----

      Ton jutun pointti oli että ÄLÄ OLE IDIOOTTI!!!!!

      • jotenkin...

        paha päivä vai totaalisen kyllästynytkö olet, kun ei koulussa tarjota vuorotellen pizzaa, hampurilaista ja ranskiksia?


      • ihmiset on vitun tyhmiä
        jotenkin... kirjoitti:

        paha päivä vai totaalisen kyllästynytkö olet, kun ei koulussa tarjota vuorotellen pizzaa, hampurilaista ja ranskiksia?

        On se uskomatonta miten vitun tyhmiä ihmiset on. Ensin yks urpo valittaa siitä että on liikaa valinnanvaraa, ja sitten kun huomauttaa että olisko kiva jos mentäisiin ajassa taaksepäin ja pitäisi syödä pettuleipää ja perunaa ja läskisoosia päivästä toiseen, niin SITTEN joku toinen vähintäänkin yhtä urpo kuin ensimmäinen tulee kuittailemaan jotain helvetin tyhmää jostain ranskalaisista.

        Tunge ne ranskalaiset sinne minne ei aurinko paista. Mä en niitä halua, hampurilaisella en ole käynyt vuoteen, koulussa en ole ollut vuosikymmeneen ja pizzankin teen mieluummin ihan itse laadukkaista raaka-aineista.

        Olkaa kiitollisia että meillä on valinnanvaraa, että on kasvisvaihtoehto, että allergikoille on olemassa vaihtoehtoja. Pitäisikö yht'äkkiä kaikki kehitys ja parannukset elämän helpottamiseksi todellakin lakkauttaa teidän mielestänne? Kyllä, mun mielestä tuollaiset kiittämättömät moukat voi painua asumaan luolaan ja järsimään vaikka raakaa hirvenkoipea. Ihan sama mulle. Vituttaa vaan tuollainen typeryys ja ahdaskatseisuus ja yksinkertaisuus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe