et ne mitkä sisältää rikkidioksia niin pitäisikö
niitä liottaa ennen syömistä..?? Onko tietoa?? Ja jos pitää niin miten kauan ja minkalaista se vesi pitää olla.. haaleaa jne.. Rakastan kuivattuja aprikooseja ylikaiken mut tuntuu et kun niitä syö niin massu tahtoo tulla kipeäksi..
Kuivatuista aprikooseista..
6
447
Vastaukset
- ----
Osta rikittömiä mikäli hyvin pieni määrä rikkiä ärsyttää masuasi. Ei kannata liottaa sillä silloin pehmenevät eivätkä ole niin hyviä napostella tai voithan kokeilla jos tykkäät liotetuista. Noita liotustapoja paljon mut yleensä kylmään veteen.
Kokeileppas että juot jotain nestettä vaikkapa vettä kun syöt kuivattuja aprikooseja tällöin suurempikaan määrä ei muuta niin helposti masusi neste/happamuus -tasapainoa. Ja nuohan on kuivattuja joten ne turpoovat jonkin verran joten kerralla ei älyttömiä määriä kannata syödä. Tuo turpoominenkin voi aiheuttaa masukipua.
Tämä on vain minun mielipide viisaammat korjatkoon.- vastauksestasi!
Minä asun semmosessa tuppu kylässä että täält ei kyllä saa rikittömiä... Mut pitää kokeilla jos se
veden juominen auttaa.. - ----
vastauksestasi! kirjoitti:
Minä asun semmosessa tuppu kylässä että täält ei kyllä saa rikittömiä... Mut pitää kokeilla jos se
veden juominen auttaa..Luontaistuotekaupasta jos ei muualta löydy, joskin hinta yleensä hitusen kalliimpa.
- sieltä..
---- kirjoitti:
Luontaistuotekaupasta jos ei muualta löydy, joskin hinta yleensä hitusen kalliimpa.
varmaan löytyisi mutta täällä perä-korvessa ei ole luontaistuotekauppaa.. Kiitos joka tapauksessa!!
- supermarket?
sieltä.. kirjoitti:
varmaan löytyisi mutta täällä perä-korvessa ei ole luontaistuotekauppaa.. Kiitos joka tapauksessa!!
Niistä niitä ainakin löytyis. Ja seuraava "suurkaupunkivieras" tuokoon sinulle kahvipaketin sijaan tuomisina rikittömiä aprikooseja :)))
- lähin
supermarket? kirjoitti:
Niistä niitä ainakin löytyis. Ja seuraava "suurkaupunkivieras" tuokoon sinulle kahvipaketin sijaan tuomisina rikittömiä aprikooseja :)))
iso supermarket sijaitsee n. 60km päässä. Mut hyvä idea tuo et voi pyytää aprikooseja tuliaisiksi.. Kiitos! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513605Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142510Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932283Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771754Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1401564- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941437