Kukahan huoltaa Helsingin lähistöllä raytheonin tutkia kun pitäisi saada sinne näytön sisään vaihdettua se patteri että pitää muistin.
raytheon
6
1206
Vastaukset
- apua
maahantuoja, jälleenmyyjä, kelloseppä
- Qlemma
Kimmo kuulemma omistaa tukun Reitikan osakkeita.
- tietävät.
Navsystems Oy
Seisaketie 3a
08680 Muijala
Puh. (019) 33201
Faksi (019) 3320300
Sposti [email protected] Kysyisin vastaamisen sijaan, kauanko rl9 on
ollut käytössäsi, ennenkuin muistinvarmistuksen
virtalähde sippasi?
Minulla kesti toistakymmentä vuotta. En tosin
tiedä, vaikka toimisi vieläkin, sillä se on
uuden omistajan käytössä.
Vastauksen saat varmasti Lohjalta, kuten joku
tuossa ystävällisesti järjestikin yhteystiedot.
PS. Eihän vene ole vaan Bella 630, jossa tuo
tutka palvelee?- itse.
Ostin pariston yleisetroniikasta ja juotin paikoilleen. Ei ole bellassa tutka.Kiitoksia vastauksista.
- reipas poika
itse. kirjoitti:
Ostin pariston yleisetroniikasta ja juotin paikoilleen. Ei ole bellassa tutka.Kiitoksia vastauksista.
Niin minäkin olisin tehnyt. Helpompi korjata itse kuin irroittaa vehkeet ja lähteä niiden kanssa Lohjalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275