Jeesus palaa takaisin pian!

Vesa79

Jeesuksen takaisinpaluun teema on tullut tänään vastaan jo kolmesti. Ne päivät eivät välttämättä ole kaukana.

Eräs helluntaisaarnaaja piti laadukkaan puheen lopun ajan odotuksesta. Siinä hän käsitteli mm...

...Dan 12:7:

"Ja minä kuuntelin pellavapukuista miestä, joka oli virran vetten yläpuolella, ja hän nosti oikean ja vasemman kätensä taivasta kohti ja vannoi hänen kauttansa, joka elää iankaikkisesti: "Siihen on vielä aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa. Ja kun pyhän kansan yhden osan hajotus on loppunut, silloin nämä kaikki täyttyvät."

Hän opetti että Daniel vaikutti noin 500eKr. Siitä Jeesuksen syntymään on tuo puoli vuosituhatta eli puoli aikaa. Jeesuksen syntymästä kaksi vuosituhatta eteenpäin on seurakunnan aikaa, kaksi aikaa. Ja viimeinen "aika" on 1000-vuotinen rauhan valtakunnan aika! Kohta seurakunta on ollut kaksi vuosituhatta täällä maan päällä! Jeesuksen takaisinpaluuseen ei ole kauan.

Aamulla eräs ystäväni tekstiviestissä totesi että tänään voisi olla ylöstempauksen päivä! (sellainen kaaos oli hänen ympärillään...:(

VIA-yhtyeellä on kaunis laulu, jonka löysin tänään:

"Pyhä Kirja kertoo sen, suunnitelman taivaisen
että elämän voi saada ikuisen
Enää aikaani vähän on, juhla alkaa loputon,
saapuu Jeesus, näin Kirjoitettu on.

Herra lupaa Sanassaan tulee uusi taivas maa,
ikuisesti saamme siellä asustaa,
ei siellä enää suruja, saamme siellä rakkaat kohdata,
kun saamme kerran kotiin saapua

Jeesus saapuu takaisin!
Oothan valmis sinäkin?
Ystäväin, Herraa kohtaamaan?
Jeesus saapuu takaisin!
Oothan valmis sinäkin?
Ystäväin, Herraa kohtaamaan?
Silloin käyn seurassaan, taivaan loistoon ihanaan!
Jeesus saapuu pian, meidät täältä pois noutamaan!

Herra lahjan ikuisen antoi sieluun ihmisen
ja voiman tietään vaeltaa
Kun olen lapsenaan, voin surut unhoittaa
sillä hän kantaa huolet huomisen

Et voi lahjaa omistaa
jos et osaa rakastaa
vain Jeesus antaa rakkauden
Yksin hän voi vapauttaa
ja kahleet irroittaa
Ota Jeesus siksi kanssasi kulkemaan!

Jeesus saapuu takaisin!
Oothan valmis sinäkin?
Ystäväin, Herraa kohtaamaan?
Jeesus saapuu takaisin!
Oothan valmis sinäkin?
Ystäväin, Herraa kohtaamaan?
Silloin käyn seurassaan, taivaan loistoon ihanaan!
Jeesus saapuu pian, meidät täältä pian noutamaan!
Jeesus saapuu pian, meidät täältä pois noutamaan!

Siunausta kaikille! Hän palaa pian! Ollaan valmiita! Muistetaan rakastaa.

3

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauniista laulusta!
      Ja Henki ja morsian sanovat: Tule! Ja joka kuulee, sanokoon: Tule! Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.
      Amen, tule Herra Jeesus! Ilm.22:17,20

    • ...

      ihan varmasti? Minä olen sangviinis-flegmaattinen, tai flegmaattis-sangviininen, eli LaHayen mukaan kaikista epäluotettavin luonnetyyppi.
      Minusta sinussa on näin äkkiseltään arvioituna sangviinikkoakin. Mitä, jos olet melankolis-sangviininen, tai peräti Koleeris-sangviininen?

      • Vesa79

        Sangviinikkoa ei kyllä löydy. Olen melko itsenäinen.

        Eräs ystäväni on flegmaattis-sangviininen. Kova puhumaan.

        Sangviinikoilla vissiin on ongelmia omantunnon kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe