Burger King Suomeen?!

nälkä!

Koska tulee ja miksei ole jo tullut? Paikasta saa mm. maailman parhaat ranskalaiset. Olen totaalisesti kyllästynyt Hesburgerin majoneesissa uitettuihin lättyihin.

13

7293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene läski lenkille

      Mene lenkille ja syö terveellistä ruokaa niin sinun ei tee edes mieli tuollaista ***** suuhusi tunkea.

    • Goya

      Onkohan taas vain niin, että aidan toisella puolella ruoho tuntuu olevan vihreämpää?
      Ei minusta Burger King ole yhtään sen parempi kuin Hesburger, McDonalds tai Scan. Söin viimeksi viime syksynä Stuttgartissa Burger Kingissä, enkä huomannut mitään parempaa siinä. Lontoossakin olen joskus syönyt BK:ssa, mutta sama juttu.
      Ehkä tosiaankin juuri ranskikset ovat Hesessä huonommasta päästä, mutta taas Hesen majoneesit ovat paljon parempia kuin Mäkkärissä. Ja mitä ihmeen lättyjä sinulla on Hesessä tapana uittaa majoneesiin!?
      Ja tiesitkö, että Burger King ON jo ollut Helsingissä, Kaisaniemenkadulla, joskus 80-luvun alussa (en muista tarkkoja vuosia). Kävin siellä itsekin kerran syömässä Whopperia. Ei vain menestynyt firma täällä, ja se lopetettiin vähin äänin parin vuoden yrittämisen jälkeen. Sitten on ollut myös ruotsalainen Clock, mutta sekin lopetettiin.

      • oli BK

        ...nykyisen K.eskustorin McDonaldsin tiloissa. Keskuetorin McD aukesi 1984 joten onhan tuosta jo aikaa kun Tampesterista sai whopperia. ja lyön kyllä aika isosti vetoa ettei BK:ta ihan heti Suomessa nähdä. Täällä on huomattavasti kovempi kilpailu pikaruoka-alalla kuin muissa maissa jo pelkästään mäkin ja hesen välillä. Ei tänne yksinkertaisesti kannata tuoda vielä yhtä ketjua.


    • kotikulinaristi

      Oli yllättävän hyvät mössöt. Minä kyllä kaipaisin enemmän kunnollista BBQ mestaa kuin lisää purilaispaikkoja.

      • tulee suomeen

        Burger king tulee suomeen. Ainakin niin väitetään wikipedian sivuilla. Sivuilla ei ole kyllä mainittu mitään lähdettä ko. tiedolle..

        Burger King Corporation (lyhennettynä BK) on suuri kansainvälinen pikaruokaketju, jonka päätuote ovat hampurilaiset. Yhtiö perustettiin vuonna 1954 Miamissa, Floridassa. Nykyään Burger King -ravintoloita on noin 11 200 kappaletta, 61 eri valtiossa.


        Burger King Suomessa
        Suomessa ei ole yhtäkään Burger King -pikaruokaravintolaa. Vuonna 2008 Helsinkiin aiotaan kuitenkin avata sellainen.lähde?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Burger_King


      • Goya
        tulee suomeen kirjoitti:

        Burger king tulee suomeen. Ainakin niin väitetään wikipedian sivuilla. Sivuilla ei ole kyllä mainittu mitään lähdettä ko. tiedolle..

        Burger King Corporation (lyhennettynä BK) on suuri kansainvälinen pikaruokaketju, jonka päätuote ovat hampurilaiset. Yhtiö perustettiin vuonna 1954 Miamissa, Floridassa. Nykyään Burger King -ravintoloita on noin 11 200 kappaletta, 61 eri valtiossa.


        Burger King Suomessa
        Suomessa ei ole yhtäkään Burger King -pikaruokaravintolaa. Vuonna 2008 Helsinkiin aiotaan kuitenkin avata sellainen.lähde?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Burger_King

        Eipä vain Wikipediakaan tiennyt, että BK on ollut Suomessa. Wikissä on vissiin niin nuoret ylläpitäjät, että olivat hädin tuskin syntyneet 20 vuotta sitten...


      • !!!
        tulee suomeen kirjoitti:

        Burger king tulee suomeen. Ainakin niin väitetään wikipedian sivuilla. Sivuilla ei ole kyllä mainittu mitään lähdettä ko. tiedolle..

        Burger King Corporation (lyhennettynä BK) on suuri kansainvälinen pikaruokaketju, jonka päätuote ovat hampurilaiset. Yhtiö perustettiin vuonna 1954 Miamissa, Floridassa. Nykyään Burger King -ravintoloita on noin 11 200 kappaletta, 61 eri valtiossa.


        Burger King Suomessa
        Suomessa ei ole yhtäkään Burger King -pikaruokaravintolaa. Vuonna 2008 Helsinkiin aiotaan kuitenkin avata sellainen.lähde?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Burger_King

        Ole hyvä ja kirjoita Burger King, Suomi, Wikipedia jne. johdonmukaisesti ihan joka kerta isolla alkukirjaimella eikä vain suurin piirtein joka toinen kerta.


      • kotikulinaristi
        tulee suomeen kirjoitti:

        Burger king tulee suomeen. Ainakin niin väitetään wikipedian sivuilla. Sivuilla ei ole kyllä mainittu mitään lähdettä ko. tiedolle..

        Burger King Corporation (lyhennettynä BK) on suuri kansainvälinen pikaruokaketju, jonka päätuote ovat hampurilaiset. Yhtiö perustettiin vuonna 1954 Miamissa, Floridassa. Nykyään Burger King -ravintoloita on noin 11 200 kappaletta, 61 eri valtiossa.


        Burger King Suomessa
        Suomessa ei ole yhtäkään Burger King -pikaruokaravintolaa. Vuonna 2008 Helsinkiin aiotaan kuitenkin avata sellainen.lähde?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Burger_King

        Ihmeitä sattuu, mutta ei ne varmaan riemusta kiljuen tule kun ovat kerran häntä koipien välissä loikkineet pois ja jos tarkastelevat Suomen väkilukua ja Mäkkäreiden, Hespurilaisten ja muiden pienempiem mestojen lukumäärää, niin se ei ainakaan rohkaise yrittämään uudelleen.


      • purilainen666
        kotikulinaristi kirjoitti:

        Ihmeitä sattuu, mutta ei ne varmaan riemusta kiljuen tule kun ovat kerran häntä koipien välissä loikkineet pois ja jos tarkastelevat Suomen väkilukua ja Mäkkäreiden, Hespurilaisten ja muiden pienempiem mestojen lukumäärää, niin se ei ainakaan rohkaise yrittämään uudelleen.

        Mun mielestä bk:n mätöt on aivan eri luokkaa kun mäkki tai hese. Innolla odotan jos saavat paikan vaikkapa hkiin. Eipä tuu enään syötyä muita purilaisia sen jälkeen. Makuasioita, joista on paha kiistellä kylläkin, mutta mulle toimii kympillä.


    • mhello

      Ah kyllä kiitos saisi tulla! Itsellä kun ei niin paljn sitä rahaa ole ja tuolla pörrätessä tekee mieli joskus muutakin kuin mäkkisapuskaa, Hesen ruoat ei meinaa upota sitten millään. 2 hampurilaisketjua ei vain ole tarpeeksi... Niin tai onhan tietty se Scan, mutta niitä on Helsingissä tasan se 1!

      • Ruoka-drone

        Nämä ovat tietysti makuasioita, mutta täytyy myöntää, että Burger Kingin sapuskat maistuvat
        ainakin allekirjoittaneesta huomattavasti ja selkeästi paremmalta kuin tällä hetkellä Suomessa vaikuttavien hampurilaisketjujen vastaavat. MacDonaldsista ja Carrolsista saa aivan kelpo lounaita, mutta ScanBurgerin ja Hesburgerin antimet ovat aivan oikeasti "roskaruokaa" myös maultaan. Terveellisyys on tietysti toinen kysymys ja jos sellaista pikaruokana haluaa, niin sitten voi harkita esimerkiksi kiinalaista tofucurrya tai intialaista kasvispakoraa hampurilaisten ja pizzojen sijaan.


    • Ceyo-99

      Jätkäsaareen Helsinkiin on tuloillaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe