Canal+ 2vk. tutustuminen?

futisfutis

Onko kukaan hakenut sitä r-kioskeilla myytävää 2 viikon tutustumisjaksoa? Sitä 19,95€/2viikkoa?

Tartteeko siinä tehdä sopimusta vai saako sieltä pelkän 2 viikkoa toimivan kortin ilman sopimuksia?

Pitäisi saada tulevan keskiviikon peli näkymään ja tuon hinnan voisin siitä maksaa.

11

1079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vrtrt Cdfdd

      vähintään 6 kuukaudeksi.

      • futisfutis

        Tuo on harava-antennitalouksiin. Welhon vastaava:
        http://www.welho.fi/?f=932&d=50060&l=1

        Hivenen ristiriitaista. Ensin siinä sanotaan: "Tarjoukset edellyttävät 12kk:n määräaikaistilausta" .

        Ja heti perään: "Voit tutustua palveluihin ilman sitoutumista"...

        Ota tuosta sitten selvä. Jos olisi mahdollista maksaa pelkkä Suomen ottelu niin tekisin niin. Vtun pöllöliitto kun meni kauppaamaan maajoukkuepelit canalille! ISO KESKISORMI PÖLLÖLIITOLLE! ÖYH!


      • futisfutis kirjoitti:

        Tuo on harava-antennitalouksiin. Welhon vastaava:
        http://www.welho.fi/?f=932&d=50060&l=1

        Hivenen ristiriitaista. Ensin siinä sanotaan: "Tarjoukset edellyttävät 12kk:n määräaikaistilausta" .

        Ja heti perään: "Voit tutustua palveluihin ilman sitoutumista"...

        Ota tuosta sitten selvä. Jos olisi mahdollista maksaa pelkkä Suomen ottelu niin tekisin niin. Vtun pöllöliitto kun meni kauppaamaan maajoukkuepelit canalille! ISO KESKISORMI PÖLLÖLIITOLLE! ÖYH!

        Siis sen voi peria kahden viikon sisällä, jos ei peru, niin se sitten jatkuu vuoden. Canalin sopimuksista kyllä yleensä (en tiedä tästä) pääsee eroon 29 euron sakkomaksulla. Minä olen muutaman kerran ottanut Welholta parin viikon tutustumispaketin. Ei todellakaan kannata unohtaa perua tuollaista.

        Jos homma olisi PPV:tä, niin hinnat sitten olisivatkin toista. Joku Suomen ottelu maksaisi ehkä 10 euroa. USA:ssa nyrkkeilymatsit saattavat maksaa jopa sata dollaria.


      • futifutis
        okaro kirjoitti:

        Siis sen voi peria kahden viikon sisällä, jos ei peru, niin se sitten jatkuu vuoden. Canalin sopimuksista kyllä yleensä (en tiedä tästä) pääsee eroon 29 euron sakkomaksulla. Minä olen muutaman kerran ottanut Welholta parin viikon tutustumispaketin. Ei todellakaan kannata unohtaa perua tuollaista.

        Jos homma olisi PPV:tä, niin hinnat sitten olisivatkin toista. Joku Suomen ottelu maksaisi ehkä 10 euroa. USA:ssa nyrkkeilymatsit saattavat maksaa jopa sata dollaria.

        Täytyy sitten varmaan solmia sopimus, tuntuu vaan hölmöltä yhden pelin takia. Tai ehtiihän nyt kahteen viikkoon näkemään sm-liigastakin kauden avauksen, stadin paikallisottelun.

        Ja PPV tulee varmasti Suomeenkin, toivottavsti mahdollisimman nopeasti. Kätevää maksaa siitä mitä haluaa katsoa. En tahdo maksaa ~200 markkaa kuukaudessa siitä että katson pari peliä sinä aikana.. En minä kaupastakaan osta sellaista mitä en syö. PPV meillekin ja äkkiä!


      • futifutis kirjoitti:

        Täytyy sitten varmaan solmia sopimus, tuntuu vaan hölmöltä yhden pelin takia. Tai ehtiihän nyt kahteen viikkoon näkemään sm-liigastakin kauden avauksen, stadin paikallisottelun.

        Ja PPV tulee varmasti Suomeenkin, toivottavsti mahdollisimman nopeasti. Kätevää maksaa siitä mitä haluaa katsoa. En tahdo maksaa ~200 markkaa kuukaudessa siitä että katson pari peliä sinä aikana.. En minä kaupastakaan osta sellaista mitä en syö. PPV meillekin ja äkkiä!

        Siinä missä normaali maksu-TV on joukkoliikenteen kausilippu, PPV on taksi. PPV ei mitenkään tee TV:n katselua edullisemmaksi.


      • futisfutis
        okaro kirjoitti:

        Siinä missä normaali maksu-TV on joukkoliikenteen kausilippu, PPV on taksi. PPV ei mitenkään tee TV:n katselua edullisemmaksi.

        Mieluummin maksan siitä mitä kulutan. Tv:stä kun en seuraa säännöllisesti mitään, en yhtään mitään.

        Tuossa canalin tutustumisessakin tuputetaan pakettia jolla en tee mitään. Kun vain olisi mahdollista tilata ainoastaan se keskiviikon ottelu.. Nyt pitää sitten mennä kuppilaan, kele.


      • futisfutis kirjoitti:

        Mieluummin maksan siitä mitä kulutan. Tv:stä kun en seuraa säännöllisesti mitään, en yhtään mitään.

        Tuossa canalin tutustumisessakin tuputetaan pakettia jolla en tee mitään. Kun vain olisi mahdollista tilata ainoastaan se keskiviikon ottelu.. Nyt pitää sitten mennä kuppilaan, kele.

        Olisiko sata euroa esim. hyvä hinta jostain ottelusta? PPV ei todellakaan tarkoita mitään säästöä.


      • futisfutis
        okaro kirjoitti:

        Olisiko sata euroa esim. hyvä hinta jostain ottelusta? PPV ei todellakaan tarkoita mitään säästöä.

        Luuletko monenkin maksavan sata kolhoosirahaa yhdestä futis- tai lätkäottelusta? Huh. Kannattavuus saattaisi olla melko mitätöntä canalille...

        Eiköhän se asettune täällä 5-15€:n välille. Max. 20€ olen valmis maksamaan pelistä ja maksan mielelläni kun tiedän mitä saan rahoillani. Nykyinen könttäsumma sillisalaatista on sieltä ja syvältä.


    • satelliitti antennia

      Puola pelin ainakin pystyi katsoa ilmaiseksi satelliittin kautta. Jopa suomi selostus oli. Etukäteen ei tiedä. Varmaan keskiviikon peli näkyy kanssa jostain, ellei jopa sama taajuus

      • futisfutis

        Tulisi parvekkeele turhan ahdasta jos sinne lautasen lykkäis. Ja taloyhtiökin varmaan kieltäis..

        Pitänee mennä pubiin. Torstaina sitten saikkupäivä. Kiitos pöllöliitto!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe