Cable Ready listalla on useampi Handan boxi, eli ne on todettu toiminta varmoiksi.
Nyt kun olen lueskellut Laatuantennin foorumia
http://www.laatuantenni.fi/testaus/
niin siellä ei ole yhtään tyytyväistä Handan:n omistajaa?
Eli mikä mättää?
Handan omistajat.
7
1527
Vastaukset
- Ei valittamista
Mulla on nyt ollut vuoden verran Handan DVB-T 5000. Ei valittamista.
Kerran vehje meni jumiin, niin että ottanut käskyjä kaukosäätimestä. Katkaisin virran ja käynnistin uudestaan (Windows käyttäjän kikka), kaikki toimi ok.
Kerran kuva pikselöityi ja äänialkoi pätkiä, taas virrankatkaisu ja uudelleen käynnistys auttoi.
Ainoa mikä alkuun hieman harmitti oli viive, käskyjen toteutus vähän kestää, mutta siihen tottuu. Kanavasurffailu ei siis suju ihan yhtänopeasti kuin ennen. Näin käsittääkseni muissakin boxeissa.- Ei kaadu
Vanhemmillani on joku Philips, se rikkoo äänen ainakin kerran illassa. Omasta Handanistani ääni on hajonnut kerran vuoden aikan.
Tuollaiset listat kelpaavat lähinnä vessapaperin korvikkeeksi.
- Kxvaan
Olisi mukava kuulla tai lukea, että miten noille boxeille se testi tehdään, jotta sitten saavat tuon Cable hyväksynnän.
- kaamea kapula
Kxvaan kirjoitti:
Olisi mukava kuulla tai lukea, että miten noille boxeille se testi tehdään, jotta sitten saavat tuon Cable hyväksynnän.
Mun handan ei ole ollut vakaa koko ajan pientä säätöä ja nyt HD ei löydy kanavia ei löydy kui joka kerta virittämällä kun virta on ollut pois.kone on n13kk vanha
- LiisaDigimaasta
Ostin pari viikkoa sitten Handan DVB-C 6000:n, eikä ongelmia ole ilmennyt. Ostin samalla SmartWin ja sekin toimii suht moitteettomasti. Vanha Humax vähän temppuilee eli kuva ja ääni pysähtelevät.
- aapoo
mulla oli handanin tallentava olin erittäin pettynyt silloin tällöin kaikki kanavat hyppi ihme paikoilleen ja tallenti millo huvitti vaihdoin sen sit medion 4400 ja kaikki toimii erin omaisesti tallentaa vielä kahta kanavaa yhtäaikaa eikä lopu tallennus kesken ohjelman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1143691Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va141671Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos141528Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181386Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2931373Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi241242Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy72923Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti14910Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä113852Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties60819