Cable Ready listalla on useampi Handan boxi, eli ne on todettu toiminta varmoiksi.
Nyt kun olen lueskellut Laatuantennin foorumia
http://www.laatuantenni.fi/testaus/
niin siellä ei ole yhtään tyytyväistä Handan:n omistajaa?
Eli mikä mättää?
Handan omistajat.
7
1537
Vastaukset
- Ei valittamista
Mulla on nyt ollut vuoden verran Handan DVB-T 5000. Ei valittamista.
Kerran vehje meni jumiin, niin että ottanut käskyjä kaukosäätimestä. Katkaisin virran ja käynnistin uudestaan (Windows käyttäjän kikka), kaikki toimi ok.
Kerran kuva pikselöityi ja äänialkoi pätkiä, taas virrankatkaisu ja uudelleen käynnistys auttoi.
Ainoa mikä alkuun hieman harmitti oli viive, käskyjen toteutus vähän kestää, mutta siihen tottuu. Kanavasurffailu ei siis suju ihan yhtänopeasti kuin ennen. Näin käsittääkseni muissakin boxeissa.- Ei kaadu
Vanhemmillani on joku Philips, se rikkoo äänen ainakin kerran illassa. Omasta Handanistani ääni on hajonnut kerran vuoden aikan.
Tuollaiset listat kelpaavat lähinnä vessapaperin korvikkeeksi.
- Kxvaan
Olisi mukava kuulla tai lukea, että miten noille boxeille se testi tehdään, jotta sitten saavat tuon Cable hyväksynnän.
- kaamea kapula
Kxvaan kirjoitti:
Olisi mukava kuulla tai lukea, että miten noille boxeille se testi tehdään, jotta sitten saavat tuon Cable hyväksynnän.
Mun handan ei ole ollut vakaa koko ajan pientä säätöä ja nyt HD ei löydy kanavia ei löydy kui joka kerta virittämällä kun virta on ollut pois.kone on n13kk vanha
- LiisaDigimaasta
Ostin pari viikkoa sitten Handan DVB-C 6000:n, eikä ongelmia ole ilmennyt. Ostin samalla SmartWin ja sekin toimii suht moitteettomasti. Vanha Humax vähän temppuilee eli kuva ja ääni pysähtelevät.
- aapoo
mulla oli handanin tallentava olin erittäin pettynyt silloin tällöin kaikki kanavat hyppi ihme paikoilleen ja tallenti millo huvitti vaihdoin sen sit medion 4400 ja kaikki toimii erin omaisesti tallentaa vielä kahta kanavaa yhtäaikaa eikä lopu tallennus kesken ohjelman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435