Tervehdys kaikille joita sana ITALIA kiinnosti!! Luin odotusaulassa jostain lehdestä (anna?), että netistä voi ostaa italialaisia herkkuja (juustoja, kinkkua yms) ja ne toimitetaan kotiin jopa 24h kuluessa!! Nyt olen yrittänyt etsiä kyseistä nettikauppaa vaikka millä hakusanoilla, mutta ei vain onnistu! Ja osoitehan tietenkin hävisi päästäni välittömästi kun lehden olin tiputtanut hyppysistäni. Eli jos jollakulla tietoa kyseisetä nettikaupasta, niin pelastakaa yksi italiassa asunut ja maan ruokaan rakastunut epätoivoinen henkilö.... Kiitos! ;)
italian herkut
15
3569
Vastaukset
- ukko451
www.italianherkut.fi ?
- Anonyymi
suosittelen riviera serviceä..... Hyvää palvelua ja suosittelen menkää ja tutustukaa riviera service netti kauppa ?
- Anonyymi
👎en suosittele myyvät vanhoja jauhoja
- diu diu
www.italialaistuotteita.com
- Anonyymi
ostin tässä taannoin jauhoja kyseisestä italian netti kaupasta ja sain rikkinäisen jauho pussin sekä isommassa oli jotain kummia kovia paloja. ystävlleni ei korvattu mutta minulle korvasivat..... olisin varovainen tämän liikkeen kanssa kun toisille eivät vastaa vaan laittavat kieltolistalle ja ehkä oli rasistinen tausta kun eivät korvanneet ja minulle korvasivat.....
- Anonyymi
unohtakaa tuo italian herkut .... siirtykää toiseen kauppaan. moni kauppa myy italialaisia herkkuja ja varsinkin tuo riviera service on hyvä kauppa.Suosittelen
- Anonyymi
riviera srvicellä on tärkeätä asiastyytyväisyys ja olen saannut hyvää palvelua ja hyviä tuotteita. suosittelen riviera serviceä siellä on myös italialaisia herkkuja ja todella hyviä jauhoja.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
unohtakaa tuo italian herkut .... siirtykää toiseen kauppaan. moni kauppa myy italialaisia herkkuja ja varsinkin tuo riviera service on hyvä kauppa.Suosittelen
suosittelen ja munkkivuoressa oleva oliko kauppasaa hyvää palvelua
- Anonyymi
oliko ulkomaalainen jolle ei korvattu ? olen kuullut samankaltaisesta tapauksesta
- Anonyymi
Miksi kukaan haluaa ostaa mitään tuosta mafian ja fasismin korruptoimasta maasta?
- Anonyymi
Eksotiikka jyllää , on esim hiukka edukkaampi kun saastuttava lento paikan päälle
https://fi.wikipedia.org/wiki/Italialainen_keittiö
http://www.italianherkut.fi/fi/
muuten paperinohuet pizzat tuoretäytteellä Hesan Staffi
- Anonyymi
unohda se kauppa. he eivät ota kaikilta tilauksia vastaan. riviera service myy myös italiailaisa tuotteita.tilaa niiltä on paljon paljon parempi palvelu ja he eivät valikoi asiakkaitansa. kaikki jotka maksavat ovat heillä tervetulleita. HYvä kauppa tilaa sieltä.
He eivät ole rasistisia ja myyvät kaikille ,HYVÄ KAUPPA - Anonyymi
tämä yritys on hieman kummallinen. toimittavat rikkinäisiä jauhoja..... en enään tilaa tästä yrityksestä.....
- Anonyymi
Eirassa on yksi italialainen kauppa La Tartufata mutta aukiolot ei aina täsmää ja sitten on Munkkivuoressa Olivo kauppa ja Hakaniemessä on kauppahallin sisällä myös yksi italialainen kauppa Roiniset Oy . Itse käytän näitä kauppoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei853895Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071822- 1091136
- 1001101
- 67966
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165882- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22761