Tervehdys kaikille joita sana ITALIA kiinnosti!! Luin odotusaulassa jostain lehdestä (anna?), että netistä voi ostaa italialaisia herkkuja (juustoja, kinkkua yms) ja ne toimitetaan kotiin jopa 24h kuluessa!! Nyt olen yrittänyt etsiä kyseistä nettikauppaa vaikka millä hakusanoilla, mutta ei vain onnistu! Ja osoitehan tietenkin hävisi päästäni välittömästi kun lehden olin tiputtanut hyppysistäni. Eli jos jollakulla tietoa kyseisetä nettikaupasta, niin pelastakaa yksi italiassa asunut ja maan ruokaan rakastunut epätoivoinen henkilö.... Kiitos! ;)
italian herkut
12
3281
Vastaukset
- ukko451
www.italianherkut.fi ?
- Anonyymi
suosittelen riviera serviceä..... Hyvää palvelua ja suosittelen menkää ja tutustukaa riviera service netti kauppa ?
- diu diu
www.italialaistuotteita.com
- Anonyymi
ostin tässä taannoin jauhoja kyseisestä italian netti kaupasta ja sain rikkinäisen jauho pussin sekä isommassa oli jotain kummia kovia paloja. ystävlleni ei korvattu mutta minulle korvasivat..... olisin varovainen tämän liikkeen kanssa kun toisille eivät vastaa vaan laittavat kieltolistalle ja ehkä oli rasistinen tausta kun eivät korvanneet ja minulle korvasivat.....
- Anonyymi
unohtakaa tuo italian herkut .... siirtykää toiseen kauppaan. moni kauppa myy italialaisia herkkuja ja varsinkin tuo riviera service on hyvä kauppa.Suosittelen
- Anonyymi
riviera srvicellä on tärkeätä asiastyytyväisyys ja olen saannut hyvää palvelua ja hyviä tuotteita. suosittelen riviera serviceä siellä on myös italialaisia herkkuja ja todella hyviä jauhoja.....
- Anonyymi
oliko ulkomaalainen jolle ei korvattu ? olen kuullut samankaltaisesta tapauksesta
- Anonyymi
Miksi kukaan haluaa ostaa mitään tuosta mafian ja fasismin korruptoimasta maasta?
- Anonyymi
Eksotiikka jyllää , on esim hiukka edukkaampi kun saastuttava lento paikan päälle
https://fi.wikipedia.org/wiki/Italialainen_keittiö
http://www.italianherkut.fi/fi/
muuten paperinohuet pizzat tuoretäytteellä Hesan Staffi
- Anonyymi
unohda se kauppa. he eivät ota kaikilta tilauksia vastaan. riviera service myy myös italiailaisa tuotteita.tilaa niiltä on paljon paljon parempi palvelu ja he eivät valikoi asiakkaitansa. kaikki jotka maksavat ovat heillä tervetulleita. HYvä kauppa tilaa sieltä.
He eivät ole rasistisia ja myyvät kaikille ,HYVÄ KAUPPA - Anonyymi
tämä yritys on hieman kummallinen. toimittavat rikkinäisiä jauhoja..... en enään tilaa tästä yrityksestä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208219Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391591- 3761325
- 61265
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2621212- 661187
Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331020Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50972- 36958