italian herkut

famer

Tervehdys kaikille joita sana ITALIA kiinnosti!! Luin odotusaulassa jostain lehdestä (anna?), että netistä voi ostaa italialaisia herkkuja (juustoja, kinkkua yms) ja ne toimitetaan kotiin jopa 24h kuluessa!! Nyt olen yrittänyt etsiä kyseistä nettikauppaa vaikka millä hakusanoilla, mutta ei vain onnistu! Ja osoitehan tietenkin hävisi päästäni välittömästi kun lehden olin tiputtanut hyppysistäni. Eli jos jollakulla tietoa kyseisetä nettikaupasta, niin pelastakaa yksi italiassa asunut ja maan ruokaan rakastunut epätoivoinen henkilö.... Kiitos! ;)

12

3281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukko451

www.italianherkut.fi ?

• Anonyymi

suosittelen riviera serviceä..... Hyvää palvelua ja suosittelen menkää ja tutustukaa riviera service netti kauppa ?

• diu diu

www.italialaistuotteita.com

• Anonyymi

ostin tässä taannoin jauhoja kyseisestä italian netti kaupasta ja sain rikkinäisen jauho pussin sekä isommassa oli jotain kummia kovia paloja. ystävlleni ei korvattu mutta minulle korvasivat..... olisin varovainen tämän liikkeen kanssa kun toisille eivät vastaa vaan laittavat kieltolistalle ja ehkä oli rasistinen tausta kun eivät korvanneet ja minulle korvasivat.....

• Anonyymi

unohtakaa tuo italian herkut .... siirtykää toiseen kauppaan. moni kauppa myy italialaisia herkkuja ja varsinkin tuo riviera service on hyvä kauppa.Suosittelen

• Anonyymi

riviera srvicellä on tärkeätä asiastyytyväisyys ja olen saannut hyvää palvelua ja hyviä tuotteita. suosittelen riviera serviceä siellä on myös italialaisia herkkuja ja todella hyviä jauhoja.....

• Anonyymi

oliko ulkomaalainen jolle ei korvattu ? olen kuullut samankaltaisesta tapauksesta

• Anonyymi

Miksi kukaan haluaa ostaa mitään tuosta mafian ja fasismin korruptoimasta maasta?

• Anonyymi

unohda se kauppa. he eivät ota kaikilta tilauksia vastaan. riviera service myy myös italiailaisa tuotteita.tilaa niiltä on paljon paljon parempi palvelu ja he eivät valikoi asiakkaitansa. kaikki jotka maksavat ovat heillä tervetulleita. HYvä kauppa tilaa sieltä.
      He eivät ole rasistisia ja myyvät kaikille ,HYVÄ KAUPPA

• Anonyymi

tämä yritys on hieman kummallinen. toimittavat rikkinäisiä jauhoja..... en enään tilaa tästä yrityksestä.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      20
      8219
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      339
      1591
    3. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      376
      1325
    4. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1265
    5. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      262
      1212
    6. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      66
      1187
    7. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1026
    8. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1020
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      50
      972
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      958
    Aihe