Nyt on digiboxi hommattu entisten DVD-soittimen ja videoiden lisäksi. Mutta miten nuo olisi fiksuinta kytkeä kun tv:n scarttipaikat (2 kpl) loppuvat kesken? Ja että pystyy nauhoittamaan videolta toista kanavaa kuin mitä katsoo digiboxista (1 viritin)?
Miten fiksuinta kytkeä?
5
677
Vastaukset
Kytke videonauhuri gigiboksin VCR-scartiin ja sitten TV-scart televisioon. Jos TV:ssäsi vain yksi scart ottaa RGB:tä niin päätä kummalle se on tärkeämää DVD:lle vai digiboksille.
Et voi nauhottaa toista digikanavaa kuin mitä katsot. Toki voit vielä vuoden ajan nauhottaa tai katsoa toista analogikanavaa.- Stig
Oletan, että boksissa ja videossa on kaksi scarttia.
Antenni:
Seinä-->Boksi-->Video-->TV
Scartit:
1) Boksi-->Video
2) Video-->TV
4) DVD-->TV
Kun video nauhoittaa analogisia, voit katsoa
boksia.
Kun video nauhoittaa boksia, voit katsoa analogisia.
Itsellä video osaa "heittää" signaalin yli,
itseään häiritsemättä.
Jos videossa on SAT-tila voit laittaa sen
päälle, jolloin riittää että ajastat boksin.
Jos hommaat toisen boksin pelkästään katselua varten, tai kovalevyllisen.
Laita sen scart DVD:n ja TV:n väliin.- tumpelo
Mitens nuo kytkennät kannattaa tehdä silloin kuin videoissa on vain yksi scart?
- Stig
tumpelo kirjoitti:
Mitens nuo kytkennät kannattaa tehdä silloin kuin videoissa on vain yksi scart?
Scartit:
Video-->Boksi
Boksi-->TV
Boksi osannee "heittää" videon signaalin yli
televisiolle, kun katso ohjelmia videosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau637032Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens424953- 792813
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat422099- 181976
- 341803
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121583Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil161450- 171321
- 241294