taulu tv

kyrpiintynyt

Olisin tässä vuosi sitten ostanut taulu tv:n sisäärakennetulla digiboxilla kaapeliverkkoon mutta eihän sellasta vielä silloin muka ollu tehtykään halusivat vaan pantata sen markkinoille laittamista jos semmonen olis aikoinaan laitettu hyvissäajoin markkinoille niin ei tarvis ostella mitään digiboxeja mulla nuita laatikoita on ihan tarpeeksi ei enään lisää johtoja siksi teenkin nyt niin että odotan että saan haluamani oikealla hinnalla kyllä se tv näkyy siitäkin huolimatta mitä ne on uhkaillu ne on vaan myyjien kans kimpassa kusettamassa meitä köyhiä että näin meillä

4

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo solisit vuiosi sitten ostanut taulu-TV:n et todellakaan ole köyhä. Ei suuret valmistajat halua tehdä omia TV:itä suomen pienille kaapelimarkkinoille.

      • Tex-Aco

        Syy suomen vähiin kaapeli-digi-tv:n markkinoihin on,että aikanaan suomeen on valittu sellaista tekniikkaa tukevaa laitteistoa,ettei sitä juuri missään muualla ole.Ja koska suomen markkinat ovat muutenkin jokseen pienet maailman laajuisesti,voi hyvin ymmärtää valmistajien halukkuuden tehdä tänne sopivia laitteita.Maapäällinen verkko on asia erikseen
        Tämä kaikki selitettiin kuun ensimmäisenä päivänä Radio Suomen digi-illassa.


      • emmä

        tiiä loppu työt oli velkaa emmä tiiä piti maksella omista joo nyt rahat vähissä emmä tiiä no joo asiaan heh vuosi takaperin olin tosiaan ihan hyvin toimeen tuleva ja marssin kauppaan innoissani mutta kuinkas kävikään myyjä yritti ostattaa normaalin laajakuva telkkarin (hyi helvetti silimät harittaa)ja siihen sen poxin ei käy sanoin minä ja esitin vaatimukseni johon myyjä sanoi ettei ne rupia tekeen...pienet markkinat...plää,plää ja niin poispäin odotetaan sillä näähän nykyboxit menee kuiteski kohta poistoon ja sitte porukka kirvaa että tuli ostettua sutta ja segundaa ja meitsi kattelee digitaulu telekkarista (kohtuu hintaisesta) täysilä kaikkia kanavia


    • noh ei nyt ihan :)

      Lähes 3000 on allekirjoittaut vetoomuksen ulkomaalaisten raiskaajien karkoittamisesta. Pieni roskasakki antaa huonon nimen kaikille ulkomaalaisille. Oma vaimoni on myös ulkomaalainen ja tuntuu pahalta kun pieni roskajoukko pilaa kaikkien ulkomaalaisten nimen
      :(
      www.adressit.com sivulla kaksi (2) otsikolla "Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen".
      allekirjoita hyvän asian puolesta!
      Kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe