Olisin tässä vuosi sitten ostanut taulu tv:n sisäärakennetulla digiboxilla kaapeliverkkoon mutta eihän sellasta vielä silloin muka ollu tehtykään halusivat vaan pantata sen markkinoille laittamista jos semmonen olis aikoinaan laitettu hyvissäajoin markkinoille niin ei tarvis ostella mitään digiboxeja mulla nuita laatikoita on ihan tarpeeksi ei enään lisää johtoja siksi teenkin nyt niin että odotan että saan haluamani oikealla hinnalla kyllä se tv näkyy siitäkin huolimatta mitä ne on uhkaillu ne on vaan myyjien kans kimpassa kusettamassa meitä köyhiä että näin meillä
taulu tv
4
479
Vastaukset
Jo solisit vuiosi sitten ostanut taulu-TV:n et todellakaan ole köyhä. Ei suuret valmistajat halua tehdä omia TV:itä suomen pienille kaapelimarkkinoille.
- Tex-Aco
Syy suomen vähiin kaapeli-digi-tv:n markkinoihin on,että aikanaan suomeen on valittu sellaista tekniikkaa tukevaa laitteistoa,ettei sitä juuri missään muualla ole.Ja koska suomen markkinat ovat muutenkin jokseen pienet maailman laajuisesti,voi hyvin ymmärtää valmistajien halukkuuden tehdä tänne sopivia laitteita.Maapäällinen verkko on asia erikseen
Tämä kaikki selitettiin kuun ensimmäisenä päivänä Radio Suomen digi-illassa. - emmä
tiiä loppu työt oli velkaa emmä tiiä piti maksella omista joo nyt rahat vähissä emmä tiiä no joo asiaan heh vuosi takaperin olin tosiaan ihan hyvin toimeen tuleva ja marssin kauppaan innoissani mutta kuinkas kävikään myyjä yritti ostattaa normaalin laajakuva telkkarin (hyi helvetti silimät harittaa)ja siihen sen poxin ei käy sanoin minä ja esitin vaatimukseni johon myyjä sanoi ettei ne rupia tekeen...pienet markkinat...plää,plää ja niin poispäin odotetaan sillä näähän nykyboxit menee kuiteski kohta poistoon ja sitte porukka kirvaa että tuli ostettua sutta ja segundaa ja meitsi kattelee digitaulu telekkarista (kohtuu hintaisesta) täysilä kaikkia kanavia
- noh ei nyt ihan :)
Lähes 3000 on allekirjoittaut vetoomuksen ulkomaalaisten raiskaajien karkoittamisesta. Pieni roskasakki antaa huonon nimen kaikille ulkomaalaisille. Oma vaimoni on myös ulkomaalainen ja tuntuu pahalta kun pieni roskajoukko pilaa kaikkien ulkomaalaisten nimen
:(
www.adressit.com sivulla kaksi (2) otsikolla "Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen".
allekirjoita hyvän asian puolesta!
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau637042Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens424953- 792833
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat422099- 191990
- 341823
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121583Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil161510- 261364
- 181341