Olisin tässä vuosi sitten ostanut taulu tv:n sisäärakennetulla digiboxilla kaapeliverkkoon mutta eihän sellasta vielä silloin muka ollu tehtykään halusivat vaan pantata sen markkinoille laittamista jos semmonen olis aikoinaan laitettu hyvissäajoin markkinoille niin ei tarvis ostella mitään digiboxeja mulla nuita laatikoita on ihan tarpeeksi ei enään lisää johtoja siksi teenkin nyt niin että odotan että saan haluamani oikealla hinnalla kyllä se tv näkyy siitäkin huolimatta mitä ne on uhkaillu ne on vaan myyjien kans kimpassa kusettamassa meitä köyhiä että näin meillä
taulu tv
4
605
Vastaukset
Jo solisit vuiosi sitten ostanut taulu-TV:n et todellakaan ole köyhä. Ei suuret valmistajat halua tehdä omia TV:itä suomen pienille kaapelimarkkinoille.
- Tex-Aco
Syy suomen vähiin kaapeli-digi-tv:n markkinoihin on,että aikanaan suomeen on valittu sellaista tekniikkaa tukevaa laitteistoa,ettei sitä juuri missään muualla ole.Ja koska suomen markkinat ovat muutenkin jokseen pienet maailman laajuisesti,voi hyvin ymmärtää valmistajien halukkuuden tehdä tänne sopivia laitteita.Maapäällinen verkko on asia erikseen
Tämä kaikki selitettiin kuun ensimmäisenä päivänä Radio Suomen digi-illassa. - emmä
tiiä loppu työt oli velkaa emmä tiiä piti maksella omista joo nyt rahat vähissä emmä tiiä no joo asiaan heh vuosi takaperin olin tosiaan ihan hyvin toimeen tuleva ja marssin kauppaan innoissani mutta kuinkas kävikään myyjä yritti ostattaa normaalin laajakuva telkkarin (hyi helvetti silimät harittaa)ja siihen sen poxin ei käy sanoin minä ja esitin vaatimukseni johon myyjä sanoi ettei ne rupia tekeen...pienet markkinat...plää,plää ja niin poispäin odotetaan sillä näähän nykyboxit menee kuiteski kohta poistoon ja sitte porukka kirvaa että tuli ostettua sutta ja segundaa ja meitsi kattelee digitaulu telekkarista (kohtuu hintaisesta) täysilä kaikkia kanavia
- noh ei nyt ihan :)
Lähes 3000 on allekirjoittaut vetoomuksen ulkomaalaisten raiskaajien karkoittamisesta. Pieni roskasakki antaa huonon nimen kaikille ulkomaalaisille. Oma vaimoni on myös ulkomaalainen ja tuntuu pahalta kun pieni roskajoukko pilaa kaikkien ulkomaalaisten nimen
:(
www.adressit.com sivulla kaksi (2) otsikolla "Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen".
allekirjoita hyvän asian puolesta!
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435