Ensimmäinen tekele Suomenkin markkinoille

ap Setä

siis digiviritin, kiintolevy ja DVD-tallennin samassa pöntössä. Samsungia myy mm. Stockmann ja sikahintaan tietty.
Muuten houkutteleva viritys, mutta ei tietenkään toimi. Mikrobitissä olivat kokeilleet.

8

879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan noita Philipsiltä ollut pitkään markkinoilla.

• myöhässä ?

Onhan noita ollut jo kesäkuussa kuten Pioneerin, LG:n, Philipsin vastaavia laitteita. Taisi vielä olla joku Vision merkkinenkin. Oli vielä joku muukin, mutta ei muista :(

• Tex-Aco

Veikko tais mainostaa tollasia jo keväällä,mutta oli miten oli,niin hyvä että noita alkaa tulemaan,koska niin monella on vaikea ymmärtää miten digiboksista voi tallentaa ohjelmaa videoille/dvd:lle.Ja miten pystyy katsomaan yhtä ja tallentamaan toista ohjelmaa samaan aikaan.Tuollahn kaikki onnistuu helposti.Tosin aikas tyyriitä ovat : (

• kaksi kanavaa

Ei ole noiss DVD:llisissä vehkeisssä kuin yksi digiviritin, eli ei onnistu samaan aikaan yhden digikanavan katselu ja toisen tallennus. Onhan niissä lisäksi analogiviritin, mutta eipä sillä kohta virkaa ole.

Tarvitaan siis lisäksi aito digi-tv tai boksi vanhan tv:n kylkeen.

• kauankohan pitää odottaa

Eniten kai kaikkia kiinnostaisi tieto aparaatista joka TOIMII. Tämän viestiketjun anti toistaiseksi on että Simson ei toimi, eivätkä ilmeisesti muutkaan :-(

• Juntta

Laite ei toimi, koska digi-tv tekniikka on täysin lapsenkengissään. Kuluttajille tyrkytetään laitteita, jotka ovat keskeneräisiä ja jopa testaamattomia. On käsittämätöntäs, että verovaroin ylläpidettävä YLE on myös mukana tässä pelleilyssä. Digi-tv on periaatteessa hyvä asia, mutta koska on kyse koko kansan uudistuksesta niin kuluttajilla on oikeus vaatia toimivaa ja kohtuuhintaista tekniikkaa.

• Koko kansa

Koko kansan uudistuksesta näet varmaan jo uniakin.Sitä jaksat jokaisessa kirjoituksessasi hokea.Mulla ei ole ollut yli neljään vuoteen ole ollut mitään vikaa missään laitteessa tai digiohjelmissa.Ja laitteet ovat olleet ihan peruslaitteita.

• Juntta
        Koko kansa kirjoitti:

Koko kansan uudistuksesta näet varmaan jo uniakin.Sitä jaksat jokaisessa kirjoituksessasi hokea.Mulla ei ole ollut yli neljään vuoteen ole ollut mitään vikaa missään laitteessa tai digiohjelmissa.Ja laitteet ovat olleet ihan peruslaitteita.

Viestintävirasto seuraa digi-tv:n lanseerausta. Tuoreimpien tutkimusten mukean yli 60%:ssa digibokseista on vikoja. Ne, joiden laitteet toimivat ovat vähemmistöä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      63
      7032
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      4953
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      79
      2813
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      42
      2099
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1976
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      1803
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      12
      1583
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      16
      1450
    9. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      17
      1321
    10. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1294
    Aihe