siis digiviritin, kiintolevy ja DVD-tallennin samassa pöntössä. Samsungia myy mm. Stockmann ja sikahintaan tietty.
Muuten houkutteleva viritys, mutta ei tietenkään toimi. Mikrobitissä olivat kokeilleet.
Ensimmäinen tekele Suomenkin markkinoille
8
898
Vastaukset
Onhan noita Philipsiltä ollut pitkään markkinoilla.
- myöhässä ?
Onhan noita ollut jo kesäkuussa kuten Pioneerin, LG:n, Philipsin vastaavia laitteita. Taisi vielä olla joku Vision merkkinenkin. Oli vielä joku muukin, mutta ei muista :(
- Tex-Aco
Veikko tais mainostaa tollasia jo keväällä,mutta oli miten oli,niin hyvä että noita alkaa tulemaan,koska niin monella on vaikea ymmärtää miten digiboksista voi tallentaa ohjelmaa videoille/dvd:lle.Ja miten pystyy katsomaan yhtä ja tallentamaan toista ohjelmaa samaan aikaan.Tuollahn kaikki onnistuu helposti.Tosin aikas tyyriitä ovat : (
- kaksi kanavaa
Ei ole noiss DVD:llisissä vehkeisssä kuin yksi digiviritin, eli ei onnistu samaan aikaan yhden digikanavan katselu ja toisen tallennus. Onhan niissä lisäksi analogiviritin, mutta eipä sillä kohta virkaa ole.
Tarvitaan siis lisäksi aito digi-tv tai boksi vanhan tv:n kylkeen.
- kauankohan pitää odottaa
Eniten kai kaikkia kiinnostaisi tieto aparaatista joka TOIMII. Tämän viestiketjun anti toistaiseksi on että Simson ei toimi, eivätkä ilmeisesti muutkaan :-(
- Juntta
Laite ei toimi, koska digi-tv tekniikka on täysin lapsenkengissään. Kuluttajille tyrkytetään laitteita, jotka ovat keskeneräisiä ja jopa testaamattomia. On käsittämätöntäs, että verovaroin ylläpidettävä YLE on myös mukana tässä pelleilyssä. Digi-tv on periaatteessa hyvä asia, mutta koska on kyse koko kansan uudistuksesta niin kuluttajilla on oikeus vaatia toimivaa ja kohtuuhintaista tekniikkaa.
- Koko kansa
Koko kansan uudistuksesta näet varmaan jo uniakin.Sitä jaksat jokaisessa kirjoituksessasi hokea.Mulla ei ole ollut yli neljään vuoteen ole ollut mitään vikaa missään laitteessa tai digiohjelmissa.Ja laitteet ovat olleet ihan peruslaitteita.
- Juntta
Koko kansa kirjoitti:
Koko kansan uudistuksesta näet varmaan jo uniakin.Sitä jaksat jokaisessa kirjoituksessasi hokea.Mulla ei ole ollut yli neljään vuoteen ole ollut mitään vikaa missään laitteessa tai digiohjelmissa.Ja laitteet ovat olleet ihan peruslaitteita.
Viestintävirasto seuraa digi-tv:n lanseerausta. Tuoreimpien tutkimusten mukean yli 60%:ssa digibokseista on vikoja. Ne, joiden laitteet toimivat ovat vähemmistöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435