http://www.yle.fi/uutiset/oikea/id42380.html
"Ohion yliopiston tekemän mielipidetiedustelun mukaan peräti 36 prosenttia amerikkalaisista uskoo, että Bushin hallinto ja viranomaiset joko osallistuivat terrori-iskun tekemiseen tai antoivat sen tietoisesti tapahtua. Tavallisten kansalaisten lisäksi virallista totuutta on alkanut epäillä myös joukko yliopiston professoreita."
Muistuttaa kreationismin suosiota tuo 9/11-salaliittoteorioiden suosio, myös saman tapaan yliopiston proffia uskoo..
Viranomaiset joutuvat ottamaan uskomuksen vakavasti..
"Todistelmissakin" on samanlaisia "en voi uskoa että.. on mahdotonta, epätodennäköistä että teräs..lentopetroli yksin pystyisivät.." lausumia.
Pitäisikö nuo teoriat tuoda myös historian tunneille, "vaihtoehtoisina selityksinä".. ?
9/11 salaliittoteoriat ja kreationismi
7
710
Vastaukset
- tillintallinkniuy
Etkö tosiaan usko pienen-pieneen, eli piikuruiseen atomipommiin rakenteissa?
Sinäkin brutukseni.
Sinähän voisit käydä tai pyytää Nykin tuttujasi
kiertelemään katuja geiger-mittarin kanssa. Korrelaatio etäisyyteen torneista (tuulensuunta huomioiden viuhkamainen kuvio laskeumalla) pitäisi ilmetä selvästi.- pahoja uutisia
MrKAT kirjoitti:
Sinäkin brutukseni.
Sinähän voisit käydä tai pyytää Nykin tuttujasi
kiertelemään katuja geiger-mittarin kanssa. Korrelaatio etäisyyteen torneista (tuulensuunta huomioiden viuhkamainen kuvio laskeumalla) pitäisi ilmetä selvästi.Ei ollut saanut mittaria, mittarit myyty loppuun!
MrKAT kirjoitti:
Sinäkin brutukseni.
Sinähän voisit käydä tai pyytää Nykin tuttujasi
kiertelemään katuja geiger-mittarin kanssa. Korrelaatio etäisyyteen torneista (tuulensuunta huomioiden viuhkamainen kuvio laskeumalla) pitäisi ilmetä selvästi.Minä en sellaisiin viritelmiin usko. Salaliittolaiset uskovat.
- absurdisti
Bushin hallinnolle kumartavat kreaatit eivät tälläisiin salaliittoihin usko. Ketkä sitten uskovat? Ainakin 15% amerikkalaisista uskoo ihan mihin vaan.
- mr ape monkey
oot sä varma,ettei jenkkihallitus olis voinu
juonia hommia? melko kummallista oli tuo
viranomaisten toiminta tuossa kriisissa.
sattukin sopivasti bushille,jonka kannatus
oli menny alas kuin lehmän häntä,ja syyskuun
iskujen jälkeen alko vasta nousta.no,todistettu
salaliittoteoriahan ei olisikaan mikän teoria.
Uskonvaraista tuo sinun puuhaillus,kun se loogisesti voi mennä noin,niin ei se voi
millään mennä noin,vaikka sekin olis yhtä loogista.Aivan perseestä tämäkin väittelypalsta
kun kaks uskovaista yhdyskuntaa ottaa mittaa
toisistaan (tiedeuskovaiset ja ne toiset)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683