Onko täällä muita hellareita?

kaatis

jotka eivät ole kaatuneet, tärisseet, tai puhuneet kielillä, kuin minä?

19

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köhöh

minä olen kaatunut monestikin talven luikkailla. Ja satuinpa kerran kaatumaan mäkeä laskiessani suksillakin. Että kaaduttu on! Tärissytkin olen silloin aikoinaan, kun vanhanaikaisella moottorisahalla kotometsästä puita kaadoin. Se oli sitä aikaa se! on tullut jonkin veran puhuttua eri kieliäkin: englantia, ruotsia, espanjaa, saksaa, kun koulussa opettivat. En siis ole kuin sinä, mutta enhän ole hellarikaan!

• kaatis

että kaatuillut olet, rauhaa ja siunausta!

• tuntijana

ei voi olla hellari jos noista ei väh. yhtä normia täytä

• kaatis

seurakunnassa, ei ainakaan vanhimmisto, eikä kukaan muukaan kertonut tai vaatinut saatikka kysynyt, puhunko kielillä,kaadunko tai tärisenkö kokouksissa.
        Luulen, että olet väärässä, rakas "asiantuntija", mutta siunausta sullekin.

• oon hellari.ihan lyhyesti.en puhu kielillä.en oo tärisyt.kaatunut oon muutaman kerran,yksi tapaus oli sellainen että siinä tuupauksen makua.pari kaatumista on ollut Pyhänhengen voimasta.mä en kuitenkaan keskity näihin ilmiöhin,ne on seurausta pyhänhengen toiminsta.TÄRKEIN on Jeesus kristuksen tunteminen.siunausta kaikille täällä plstalle kirjoittaville,muistakaa että tie pelastukseen on Jeesus kristus.

• kaatis

vastauksestasi.

• RitariOlevainen

olet ihan täys "verinen" helluntailainen,vaikka et ole mainitsemiasi kokemuksia kokenutkaan,pelastus Jeesuksessa on se helluntailaisuuden ydinasia,ja jokaisen vaikka ei just helluntailainen olisikaan.

Mutta kyllä kannattaisi anoa ja pyytää Pyhän Hengen täyteyttä,se kuuluu jokaiselle uudestisyntyneelle,oli sitten hellari tai ei,se on Jumalan lapsen oikeus.
      Siinä näet aina puhutaan kielillä,joko sen hetken,kun täyttyy Hengellä,tai sitten se jää lahjaksi.

• Uskossa mut ei hellari

Kuka voi vaatia Pyhältä Hengeltä tiettyä ominaisuutta. Missä kohtaa raamattua nimeenomaan kerrotaan että jokaisen joka on aito uskovainen puhuu kielillä? Kyllä Pyhä Henki antaa jokaiselle ihan erityiset hengenlahjansa, toiselle toista ja toiselle toista, ne eivät ole meidän hallinnassa. Jonain päivänä puhua pulputat kielillä toisena parannat ja kolmantena profetoit ja kaikki niin kuin Pyhä Henki on ne sinulle kulloinkin suonut. Ja mitä on kielillä puhuminen? Sitä voi jokainen miettiä, antaisiko Pyhä Henki sinulle taidon puhua omista asioistasi Jumalalle vieraalla kielellä? No ei todellakaan antaisi, luuletko sinä ihminen olevan niin arvokas että asiasi Jumalalle olisi parempi kuin muiden, jotka eivät puhu kielillä, voi turhuuksien turhuus. Kaikki mitä Pyhä Henki antaa, antaa sen sinulle jotta voisit siskoa, veljeäsi ja lähinmäistäsi palvella, ne ovat palvelua varten sinulle annettu, ei sinua varten vaan toisia varten.

• kielillä.

Kuten Ritari on monesti todennut, jokainen oikea uskova puhuu kielillä, se on uskovan tuntomerkki.

• kaatis

täälä meilläpäin riittää usko Jeesukseen Kristukseen.

ps. Meilläpäin myös pidetään pelkurina sitä, joka ei uskalla kirjoittaa omalla nikillään.

• päin.
        kaatis kirjoitti:

täälä meilläpäin riittää usko Jeesukseen Kristukseen.

ps. Meilläpäin myös pidetään pelkurina sitä, joka ei uskalla kirjoittaa omalla nikillään.

Jaa, mutta meillä päin pidetään pelleinä tyyppejä, jotka kuvittelevat, että jonkun nimimerkin rekisteröinti ilman että nimi ja puhelinnumero löytyvät galleriasta, on rohkeutta.

• todé

kielilläpuhumisen kaatuilemiseen ja tärisemiseen?

• kaatis

vaikka erikseen jos haluat? En oikein ymmärrä mitä tarkoitat? Kaatuminen on kaatumista ja kielillä puhuminen kielillä puhumista, minulle ne ovat eri asioita.

• todé
        kaatis kirjoitti:

vaikka erikseen jos haluat? En oikein ymmärrä mitä tarkoitat? Kaatuminen on kaatumista ja kielillä puhuminen kielillä puhumista, minulle ne ovat eri asioita.

asiahan tuli lähes selväksi.

• paikanetsijä

vaikk kyl mä vissiin kielilläpuhun,ja olen nykysin enämpi ex-hellari

• tarjasusanna

epileptiset kohetaukset myös..XD

• kaatis

miehiä..ton verran ikää ja tommosta paskaa kirjoitat!

• jokumuu
        kaatis kirjoitti:

miehiä..ton verran ikää ja tommosta paskaa kirjoitat!

Osoittaa suurta urheutta se kun jaksaa laskea leikkiä potemastaan sairaudesta.

• hirvas

Miksi moista kyselet ? Suurin osa hellareista ei puhu kielillä, kaatuile ja tärise... Mistä moinen oppi yleensä on tullut helluntailaisuuteen, koska se ei ole raamatullinen. Ne, joilla noita "lahjoja" ei ole, ovat hengellisesti köyhiä, ja se on suurta Jumalan silmissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      2648
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      230
      1457
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      84
      1330
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      80
      1225
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      40
      1206
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      136
      1100
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      11
      1032
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      116
      920
    9. Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen

Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.
      Ikävä
      29
      894
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      78
      820
    Aihe