täydellinen verenkuva!!!

Susan*

Kuka osaa kertoa jonkun sivun, josta löytää viitearvot täydelliseen verenkuvaan!!! Tai tietää itse niiden viitearvot. B-Trob arvo lähinnä kiinnostaa, jos se on koholla, tietääkö kukaan, mistä voisi johtua...

14

24765

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi:
      • Susan*

Kiitos paljon, sieltä löytyi noita viitearvoja... Vielä jos joku trombosyyteista osaa kertoa, kiva.

• löysin vielä

• Tietoja

Onko sinulla kuinka korkeat arvot?

Minulla on tutkittu niitä nyt vuoden kun on aina yli 400.

Joku tulehdus saattaa niitä nostaa, mutta joillakin on luonnostaan korkeammat arvot, se on tietty huono asia,koska voi helpommin tulla tulppa ym.

• min. 150 max.360

Minulle tehtiin täydellinen verenkuva.
      Arvot tässä, sulkeissa viitearvot:

B PVK T Tulos:vastattu
      B-Hb 138g/l
      (viitearvot: min 117 max 155)

B-HKR 0.41 osuus
      (min 0.35 max 0.46)

B-Eryt 4.32 E12/l
      (3.9 5.2)

E-MCV 95 fl
      (82 98)

E-MCH 32 pg
      (28 33)

fB-Leuk 5.4 E9/l
      (3.4 8.2)

B-Trom 336 E9/l
      (150 360)

S-CRP Alle 8 mg/l
      ( max 10)

B-La 8 mm/h
      (max 20)

U-KemSeul vast

Lisäksi seuraavat:
      Ominaispaino: 1.02
      U-pH-O: 5
      U-Gluk-O: neg
      U-Keto-O: neg
      U-Eryt-O: neg
      U-Alb-O: neg
      U-Nitr-O:neg
      U-Leuk-O: neg

P-ALAT 17 U/l
      (viitearvo: max 45)

S-TSH 1.3mU/l
      (0.4 4.5)

Ps-StrAAg negat

• jjj..

Ja nää tehtiin siis mehiläisessä. Jos nyt sillä merkitystä..mutta kuitenkin

• Mielestäni

Sinun kaikki arvot ovat hyvät, ei mitään hätää.

Minulla on tosiaan Trom. 445-500 ollut ja imusolmukkeita turvonneena.

• tahtoo tietää

Mitä tuo u-KemSeul vast tarkoittaa? Vai onko se alla tulevien virtsa-analyysien eleisnimike

• Nanna*
        tahtoo tietää kirjoitti:

Mitä tuo u-KemSeul vast tarkoittaa? Vai onko se alla tulevien virtsa-analyysien eleisnimike

U-KemSeul vast tarkoittaa, että virtsanäytteestä (U) tehty kemiallinen seula (KemSeul) on vastattu (vast) ja alla on eritelty seulaan kuuluvat mittaukset tuloksineen.

• Susan*

Oma trombosyyttien arvo on vain 388, joten ei kuitenkaan hälyyttävän korkea lainkaan, kun joku mainitsi paljon korkeampiakin tuloksia. Mutta silti vähän ihmetyttää moinen arvo... Sokerikin hieman koholla, eli paastosokeri 6.2 mmol/l

• lääkäri ole

antanut teille palautetta noista arvoista. Ainakin minulle terkkarissa kokeiden tulosten jälkeen kerrottiin; tosin vain, että kaikki arvot olivat täysin normaaleja. Ja se riitti minulle.
        Olisi varmasti kertonut tarkemminkin joistakin haluamistani arvoista ja niiden normaalivälistä, mutta eipä juuri minua kiinnostanut. Riitti tieto, että kaikki ok.
        Eli kysykää ihmeessä lääkäriltänne - siitähän sille maksattekin!

• ----
        lääkäri ole kirjoitti:

antanut teille palautetta noista arvoista. Ainakin minulle terkkarissa kokeiden tulosten jälkeen kerrottiin; tosin vain, että kaikki arvot olivat täysin normaaleja. Ja se riitti minulle.
        Olisi varmasti kertonut tarkemminkin joistakin haluamistani arvoista ja niiden normaalivälistä, mutta eipä juuri minua kiinnostanut. Riitti tieto, että kaikki ok.

Saahan niiltä lääkäreiltä kysellä vaan kun ei miksikään muutu. Kuume jatkunut nyt yhtäjaksoisesti 9 kk. Lääkäri ei vaan uskonut korviaan ja jatkoi niitten pyörittelyä..ja jatkaa vaan

• Susan*
        lääkäri ole kirjoitti:

Odottelen vielä kilpirauhaskokeiden tuloksia, ja siten lääkäri ei ole vielä kommentoinut noista arvoista, siksi täällä hieman kyselen, kellä samoja juttuja... vähän alkutietoa itselle ;) ja nuo terveyskeskuksen lääkärit nyt tiedetään... Esim. minulla ollut n. 4vuotta kovasti nivelkipuja, niin niitäkään ei oikein noteraannut... Joten, semmosta se...

• työn orjien puolesta
        Susan* kirjoitti:

Odottelen vielä kilpirauhaskokeiden tuloksia, ja siten lääkäri ei ole vielä kommentoinut noista arvoista, siksi täällä hieman kyselen, kellä samoja juttuja... vähän alkutietoa itselle ;) ja nuo terveyskeskuksen lääkärit nyt tiedetään... Esim. minulla ollut n. 4vuotta kovasti nivelkipuja, niin niitäkään ei oikein noteraannut... Joten, semmosta se...

...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4383
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2026
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      63
      1713
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1373
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1347
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      969
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      933
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      899
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      706
    Aihe