Tietääkö kukaan mistä saa ostaa kaakaovoita? Olisi kiva tehdä itse suklaata ja kaupasta en ole tuota löytänyt.
Kaakaovoi
16
16185
Vastaukset
- Repe
Kaakaota,tomusokeria ja voita kuppiin.Sit sekoitat.Helppoa.
- tietävämpi
Joko yrität olla vitsikäs tai sitten et tiedä tästä asiasta yhtään mitään:
http://www.kraftfoodsnordic.com/kraft/page?siteid=kraft-prd&locale=fifi1&PagecRef=2445&Mid=2445
- köyhä asuntovelallinen
Jos et ole vielä löytänyt tätä herkkua niin nyt kipikipi apteekkiin. Niilläkään ei ole mutta pyydät tilaamaan. Jos farmaseutti ei tiedä mitä kaakaovoi on niin sano että virallinen nimi on cacao oleum ja valmistaja Oriola. Itse käytän sitä ihovoiteiden tekoon, tulee ihanaa ! Kaakaovoi on aika arvokasta mutta maksaahan se korkealaatuinen suklaakin.
Onnea suklaan valmistukseen.- Aiheesta kiinnostunut
Hei!
Olisiko sinulla (tai muilla) jakaa reseptejä noihin mainitsemiisi ihovoiteisiin? Olen yrittänyt etsiä ohjeita, mutta ei ole löytynyt mieleisiä. Kiitos jo valmiiksi. =) - S.E
Aiheesta kiinnostunut kirjoitti:
Hei!
Olisiko sinulla (tai muilla) jakaa reseptejä noihin mainitsemiisi ihovoiteisiin? Olen yrittänyt etsiä ohjeita, mutta ei ole löytynyt mieleisiä. Kiitos jo valmiiksi. =)IHOVOIDERESERTEJÄ ON PALJON KIRJASSA HYVÄÄ OLOA LUONNOSTA, TEE ITSE SAIPPUAT, VOITEET JA ÖLJYT.CHERYL COUTTS JA ADA WARREN. ITSE OSTIN SEN TAMPEREEN SOKOKSELTA.
- suklaaata..?!
Mistä löysit suklaan valmistusreseptin?
Olis ihana saada resepti ja jos kokeilit valmistusta kuulla kuinka se onnistui? - leti
kaakaovoita ostin torikeskuksen luontaistuotekaupasta ja siellä oli muutakin cocovit tuotteita ja lisää voi tilata netistä.
- Onnelan Sylvi
Kaakovoita,kaakaomassaa ja raakasuklaan valmistuspaketteja myy kaikki Punnitse ja Säästä liikkeet ja luontaistuotekaupat.
- Suklaakemisti
Raakakaakao-tarvikkeet joita saa luonaistuotekaupoista eivät ole samaa tavaraa kuin ne tarvikkeet joista oikea suklaa tehdään! Raakakaakao on alle 50 asteessa käsiteltyä, kylmäpuristettya tavaraa. Siitä puuttuvat liki kaikki ne aromiaineet joita suklaana miellämme. Ne aromiaineet saadaan aikaiseksi paahtamalla kaakaopavut korkeassa lämpötilassa. Ja sitä kaakaovoita onkin kuluttajan sitten todella vaikea löytää mistään.
- Kysymys
Suklaakemisti kirjoitti:
Raakakaakao-tarvikkeet joita saa luonaistuotekaupoista eivät ole samaa tavaraa kuin ne tarvikkeet joista oikea suklaa tehdään! Raakakaakao on alle 50 asteessa käsiteltyä, kylmäpuristettya tavaraa. Siitä puuttuvat liki kaikki ne aromiaineet joita suklaana miellämme. Ne aromiaineet saadaan aikaiseksi paahtamalla kaakaopavut korkeassa lämpötilassa. Ja sitä kaakaovoita onkin kuluttajan sitten todella vaikea löytää mistään.
Mitä tarkoitat "oikealla suklaalla" Suklaakemisti. Suklaahan on aivan eri kuin kaakao... Tarkoitatako oikealla suklaalla sitä, mitä saa kaupan hyllyiltä?
"Aromiaineet joita suklaana miellämme"? Raakakaakaojauhehean sisältää mielettömästä terveellisiä ainesosia, mutta ei sillä ole mitään tekemistä suklaan kanssa? Ellemme sitten itse valmista suklaata raakakaakaosta.
- ....
Muistan joskus tukussa tuota näheeni. Kilon kokoisella palalla taisi olla hintaa 200 mk. Suosittelisin melkein kysymään joltakin pieneltä suklaanvalmistajalta, josko he voisivat sitä myydä.
- ja omat sukut
http://kauppa.ruohonjuuri.fi/kaakaovoi/COCOVI-6420617150877/dp
http://www.hs.fi/ruoka/artikkeli/Suklaatehdas keittiössä/1329103747836
- mik ihana tekosyy
- Anonyymi
ruohonjuuri kaupast /Rawoodshop.se
- Anonyymi
Olisiko kellään ideoita, mitä tehdä pienelle laatikolliselle, vanhentunutta kaakaovoita ? Jäänyt lopetetun kaupan ylijäämänä, päätynyt kirjoittajalle.
Voiko sitä syöttää linnuille ?
Ihovoiteita on jo, joten en lähtisi sitä ihovoiteeksi tekemään, mutta jos on muita ideoita, niin kertokaa. - Anonyymi
Kaakaovoista yleensä kysyisin, onko se ns. kovaa rasvaa, verrattavissa esim. kookosrasvaan, joka ei sovi, jos on verisuoni- tai sydänherkkä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768