Ostin digiboxin, mukana tuli yksi antenninjohto, jos loop-out johto on antennijohto, niin olisin kysynyt, että tartteeko kolme antennijohtoa jos kytkee myös videot mukaan peliin?
Ja sitten kun seinästä tulevan antennijohdon ottaa irti töllän takaa niin telkkarihan menee pimeeks, niin pitääkä tai siis pitää mutta korvata millä?
Ja pitääkä videossa olla etsittynä telkkarin kanavat jos aikoo kytkeä videotkin peliin mukaan?
monta
1
186
Vastaukset
Antennijohto tulee kytkeä joka laitteeseen, jolla haluaa vastaanottaa lähetyksiä. Boksien mukana usein ei tule ylimääräistä antennijohtoa vaan sen joutuu ostamaan erikseen, jos haluaa katsoa analogilähetyksiä.
Antennijohdon tarvitsee televisioon ja/tai videoon jos haluaa vastaanottaa analogilähetyksiä vielä vajaan vuoden.
Videossa pitää olla kanavat etsittynä, jos käyttää videon omaa viritintä. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa? Tosin jos sinulla on videonauhuri, siinä luultavasti on jo kanavat valmiiksi viritetty. Ei boksi mitenkään muuta asiaa. Jos käyttää vain digiä, ei tavitse virittää mitään TV:hen tai videoon eikä kytkeä antennikaapeleita niihin. Täytyy tosin muistaa, että yhdellä digiboksilla olet rajoitettu yhteen digikanavaan kerrallaan. Myös videon ajastaminen digiboksin kanssa on hankalampaa kuin oman virittimen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697454Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 973452
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 442289
- 222168
- 342113
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171887- 281781
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683