Voiko Topfieldille tallennettuja ohjelmia kätevästi siirtää tallentavalle dvd:lle? Onnistuisiko niin että kun katsoo jotain tallennettua, niin laittaa dvd:n tallentamaan ulkoisen lähteen ohjelmaa..?
dvd:lle siirto
5
487
Vastaukset
Noinhan se tapahtuu. Kannattaa kytkeä tallennin niin, että se voi ottaa RGB:tä vastaan eli yleensä boksin ja TV:n väliin.
- hiiidasta!
tämä päivä menikin opiskellessa toppyn tiedostojen siirtoa ja editointia peeceellä, muutenhan tuo on ihan sutjakkaa, mutta tuo usb:n käsittämätön hitaus kyllä rassaa...2 dvd:n verran vei liki 4 tuntia siirtoaikaa -p-kele...
liekö asiaan muuta korjausta kuin levyn ruuvaus toppystä suoraan kiinni pc:hen?
tuo polttavalle dvd:lle siirto on varmaan muuten ok, mutta mites saa editoitua mainokset pois?- nopeutuu puolella
Turbomoodi tuplaa siirtonopeuden. Turbomoodissa ei vaan kaukis enää ota siirron aikana komentoja vastaan. Jos se yhtään lohduttaa, Humax PVR-9200T:ssä siirto on vielä hitaampi kuin Toppyssä.
- turbovrooooom
nopeutuu puolella kirjoitti:
Turbomoodi tuplaa siirtonopeuden. Turbomoodissa ei vaan kaukis enää ota siirron aikana komentoja vastaan. Jos se yhtään lohduttaa, Humax PVR-9200T:ssä siirto on vielä hitaampi kuin Toppyssä.
silti tuskaisen hidasta....4 gigaa siirtää paraillaan 1:20min.... mutta parempi tuokin kuin ei mitään ;-)
- käytössäsi
turbovrooooom kirjoitti:
silti tuskaisen hidasta....4 gigaa siirtää paraillaan 1:20min.... mutta parempi tuokin kuin ei mitään ;-)
Ei se noin hidas kuulu olla, minulla siirtää 4 gigaa puoleen tuntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697434Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435084- 973432
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462299- 442219
- 222148
- 342103
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171867- 281761
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141673