Varmaan on tätäkin jo täällä kysytty, mutta tiedustelen teiltä digitietäjiltä sellaista, että onko markkinoilla olemassakaan kovalevyttömiä kahden virittimen boxeja. Kun en tarttis kovalevyllistä boxia, kun kotoota löytyy jo videot ja kovalevyllinen dvd ja ovat ryökäleet vielä kalliitakin ne kovalevyboxit (300-600€). Joutuu varmaan ostamaan kaksi perusboxia, toisen tv:lle ja toisen tallennuslaitteille...?Jos haluu katella muuta kun tallennettavaa kanavaa...
Voisi olla markkinaa kahden virittimen perusboxeille, kun talouksilla on jo valmiina noita tallennuslaitteita.
kahden virittimen boxi
3
550
Vastaukset
- tuollaista
On tätä kysytty moooonta kertaa aiemmin. Ei ole meillä myynnissä, mainos on näkynyt jostain Radix-merkkisestä laitteesta, jota voisi ehkä saada jostainpäin keski-Eurooppaa. Se vain tuskin tukee ainakaan Ylen tekstityksiä.
Ei ole. Yksi boksi antaa yhtä signaalia kerrallaan ulos kuitenkin. Jos rahaa on, kannattaa ostaa kahden virittimen boksi. Ajansiirrossa se on ylivoimainen perusbokseihin verrattua. Sillä katsoo mitä haluaa milloin haluaa eikä ole sidottu aikaan.
Tuollainen kahden virittimen perusboksi olisi aika hankala käyttää. Veikkaan, että sillä tallennuksen mokaisi aika usein. Boksi nääs ei tiedä tallennatko.- laite
Laita kaksi tavallista viritintä ketjuun,ei kuitenkaan samanmerkkisiä,saat samalla kaksi kaukoohjainta lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697464Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 983484
- 442359
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 222168
- 342123
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil211993- 281791
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683