Hei tietääkö joku, kun mun telkassa on vain yks scartti,niin voiko siihen kytkeä digiboxin ja nauhoittavan dvdn.Sekä Digiboxissa ja nauhoittavssa dvd on kaks scarttia. Eli nää kaikki laitteet pitäs saada kytkettyä samaan aikaan että vois digiboxin kautta nauhottaa dvdeelle. Kiitos sille joka vastaa
TV+Digiboxi+Nauhoittava DVD-Soitin
4
696
Vastaukset
- on ollut jo vuoden
Kyllä digiohjelmaa voi tallentaa tallentavalla dvd-soittimella. Minulla on ollut jo vuodenpäivät yhdistettynä digiboxi tallentavaan dvd-soittimeen ja niin on ohjelmat tallentuneet uudelleen poltettaviin ja kerran poltettaviin dvd levyihin. Ja hyvin toimii :-D
- :-D
ainoo vaan että nauhoitat sitä mitä katsot se on piiiiitkä -miinus, muutta onneks tarttee vetää sillon kun ei ole kotona ei silleen haittaa
Jos tallentimesi vetää levyt nauhoiksi, kannattaa viedä se huoltoon :-)
Tallentan DVD:n voi kytkeä boksin TV-scartiin ja sitten TV:n tallentavaan ihan normaalisti. Talentimessa pitäisi olla tapa, jolla saa signaalin menemään scartista läpi. Esim. Philipseisssä tämä on TV/DVD-nappula. Tallennettaessa digiä laita tellennin EXT2 kanavalle.- TARKOITA
NARULLE VETÄMISTÄ VAAN TALLENTAMISTA! toim huom.
Muuten oli hyvä heitto sattaa olla väärä laser lamppu sattunut jos menee levyt nauhoiks. 8-O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442869
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222375- 222238
- 342213
- 281901
- 291595
- 261496
- 291361
- 161314
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161286