olen itte käyny ylä astetta 1997-1999..ja voin kertoa että meikäläisen kouluruoka makso silloin reilu markan päivässä,eli me syötiin enemmän ku kerran viikossa puuroa..meidän kaupungissa oli säästö kausi meneillä ja se supistettiin siitä..
koska puuro ei tunnetusti maksa mitään (melkein..) niin joskus saatiin jotain tavan ruokaa.. nykyään kouluissa on hitusen erillaiset ruoat ku tilliliha,lapskojsi,puuroa,siskonmakkara keittoa,hernekeittoa,verilättyjä,pinaatti ohukaiset. tai se saakelin makkarakeitto mitä sit hyvänä päivänä oli, makkaraa tuskin oli mut perunaa ja lientä senkin edestä..
en edelleenkään nauti puurosta koska parhaimmillaan sitä oli 2-3 kertaa viikossa.. lasagnea,tavan pastaa,riisiruoat yms muut oli todella harvoin. kasvis syöjiä ei otettu huomioon mitenkään...
ja tästä mun ajasta ei ole ku 9v aikaa kuitenkaan..
senkin urputtajat..
keittäjätär
2
487
Vastaukset
- khihihhihh
olihan sulla ruokaa sentään. Mun äitini ajalla piti tuoda maidot laukussa ja se kaatu sinne aina. Ja ruokaki oli vaa jotain sinistä mössöä. että äläpäs urputa....
no hei vitsi (vaikka se oliki totta)
ei kaikki oo semmossii urputtajia nykyäänkään- ftgrrdggggggggggggggggggggg...
meidän ruoka on ihan samanlaista vieläkin paitsi että on kaalilaattikkoa ja kalkkuna kastiketta ja ne ruuat ovat olleet 2.h siinä pöydällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902