ihanaa TV7 näkyy

123

Ihanaa, suomalainen kristillinen TV7 näkyy kun on digiboksi tästä viikosta alkaen. Ihania ohjelmia läpi koko vuorokauden. Ihanaa, tällaista olen kaivannut, www.tv7.fi.

33

1448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikoiskanavalla näkyy

      tavallisen kansan ei tarvitse kustantaa hihhulimarginaaliryhmän ohjelmia telkkariin.

    • jotta kanavasurffaillessa ei ko. kama vahingossa roiskahtaisi silmille.

      Ja on se lastenkin kannalta hyvä, eivätpähän vahingossa törmää moiseen hihhulismiin.

      • R.R.

        "Ja on se, eivätpähän vahingossa törmää moiseen hihhulismiin."    

        -Lastenkin kannalta hyvä? Olisipa mielenkiintoista tietää,
        oletko mitään muita juttuja ymmärtänyt "blokata", ei
        lasten "suojelemiseksi", vaan lasten suojelemiseksi.


      • R.R. kirjoitti:

        "Ja on se, eivätpähän vahingossa törmää moiseen hihhulismiin."    

        -Lastenkin kannalta hyvä? Olisipa mielenkiintoista tietää,
        oletko mitään muita juttuja ymmärtänyt "blokata", ei
        lasten "suojelemiseksi", vaan lasten suojelemiseksi.

        sopivaa katsottavaa?

        Minusta ei.


      • tv7fani
        Nas.se kirjoitti:

        sopivaa katsottavaa?

        Minusta ei.

        TV7 ei ole pelkästään sopivaa katsottavaa vaan TV7 on lapsille ja aikuisille parasta katsottavaa mitä on olemassa. Tosi on.


      • mutu tuntumaa
        tv7fani kirjoitti:

        TV7 ei ole pelkästään sopivaa katsottavaa vaan TV7 on lapsille ja aikuisille parasta katsottavaa mitä on olemassa. Tosi on.

        Pikku kakkosessa on lapsille parasta katseltavaa...
        usko pois.

        Mutta kouluta toki lapsistasi uskishihhuli. Ei liene minun asiani.

        Sano toki myös sitten ettei keskustele uskis jutuista muiden kuin toisten hihhulien kanssa. :D


      • tv7fani
        mutu tuntumaa kirjoitti:

        Pikku kakkosessa on lapsille parasta katseltavaa...
        usko pois.

        Mutta kouluta toki lapsistasi uskishihhuli. Ei liene minun asiani.

        Sano toki myös sitten ettei keskustele uskis jutuista muiden kuin toisten hihhulien kanssa. :D

        Luulen että siihen mennessä kun omat lapseni ovat aikuisia on Jeesus tullut maailmaan jo toistamiseen. Vielä on hetki armon aikaa kaikille ihmisille, ei ole kauan.


      • jeesusteleva kiihkohihhuli ...

        "olen blokannut tuon tv7,
        jotta kanavasurffaillessa ei ko. kama vahingossa roiskahtaisi silmille.

        Ja on se lastenkin kannalta hyvä, eivätpähän vahingossa törmää moiseen hihhulismiin. "

        Onkin viisasta sulkea pois silmistä ja korvista kaikki, mikä voisi lisätä ajattelua, jos meinaa pitää itsensä ateistina. Perustelut ateismille ovat niin hatarat, että on todellinen uhka, jos jostain tulee silmille, jotain ateistille sopimatonta.


      • Sukset
        tv7fani kirjoitti:

        Luulen että siihen mennessä kun omat lapseni ovat aikuisia on Jeesus tullut maailmaan jo toistamiseen. Vielä on hetki armon aikaa kaikille ihmisille, ei ole kauan.

        Jee Sukset = ?


      • Huhhahhei
        tv7fani kirjoitti:

        Luulen että siihen mennessä kun omat lapseni ovat aikuisia on Jeesus tullut maailmaan jo toistamiseen. Vielä on hetki armon aikaa kaikille ihmisille, ei ole kauan.

        sitä luulla. Vaikka mitä. Olisit kuitenkin siirtämättä harhaluulojasi mahdollisiin lapsiisi.


      • Huhhahhei
        jeesusteleva kiihkohihhuli ... kirjoitti:

        "olen blokannut tuon tv7,
        jotta kanavasurffaillessa ei ko. kama vahingossa roiskahtaisi silmille.

        Ja on se lastenkin kannalta hyvä, eivätpähän vahingossa törmää moiseen hihhulismiin. "

        Onkin viisasta sulkea pois silmistä ja korvista kaikki, mikä voisi lisätä ajattelua, jos meinaa pitää itsensä ateistina. Perustelut ateismille ovat niin hatarat, että on todellinen uhka, jos jostain tulee silmille, jotain ateistille sopimatonta.

        mikä tämä kyseinen kanava on, mutta jos on yhtään samankaltainen, kuin CNBCn viikonloppuisin lähettämät saarnamies(ja-nainen)showt, niin vaikka kanava meillä näkyisikin, en olisi yhtään huolissani sen vaikutuksesta omiin lapsiini. Ovat ihan fiksuja eivätkä enää usko satuja. Ei kai kukaan oikeasti usko, että joku hurahtaisi katsottuaan jotain noinkin tylsää TVstä? Jeesusfriikeillä on oppimista markkinoinnissa.


      • Nasse.
        Huhhahhei kirjoitti:

        mikä tämä kyseinen kanava on, mutta jos on yhtään samankaltainen, kuin CNBCn viikonloppuisin lähettämät saarnamies(ja-nainen)showt, niin vaikka kanava meillä näkyisikin, en olisi yhtään huolissani sen vaikutuksesta omiin lapsiini. Ovat ihan fiksuja eivätkä enää usko satuja. Ei kai kukaan oikeasti usko, että joku hurahtaisi katsottuaan jotain noinkin tylsää TVstä? Jeesusfriikeillä on oppimista markkinoinnissa.

        ehkä se on syynä miksen mielelläni anna vieraisilla käyvien lasten katsoa tuota.

        Viihde, jossa ihminen tekee tahallaan itsensä hassun ja naurattavan on ok, mutta miten selität pikkulapselle että nuo ihmiset ovat ihan tosissaan tuolla käytöksellään... huh.


      • Huhhahhei kirjoitti:

        mikä tämä kyseinen kanava on, mutta jos on yhtään samankaltainen, kuin CNBCn viikonloppuisin lähettämät saarnamies(ja-nainen)showt, niin vaikka kanava meillä näkyisikin, en olisi yhtään huolissani sen vaikutuksesta omiin lapsiini. Ovat ihan fiksuja eivätkä enää usko satuja. Ei kai kukaan oikeasti usko, että joku hurahtaisi katsottuaan jotain noinkin tylsää TVstä? Jeesusfriikeillä on oppimista markkinoinnissa.

        opettamaan meille Jeesusfriikeille markkinoinnin saloja?


      • Huhhahhei
        purje kirjoitti:

        opettamaan meille Jeesusfriikeille markkinoinnin saloja?

        mutta kuten jokaisella, joka myy jotain, on minullakin oikeus valikoida asiakkaani. Joten ei kiitos.


      • Huhhahhei kirjoitti:

        mutta kuten jokaisella, joka myy jotain, on minullakin oikeus valikoida asiakkaani. Joten ei kiitos.

        olisimme voineet oppia toisiltamme paljon...


    • Jeesus-scheißea tuutin täydeltä, niinkö?

      • katkeralta

        Mikähän on siinä syynä... itsetutkistelu kannattaa. Sinusta kyllä nyt paistaa epävarmuus, sinä todennäköisesti et ole löytänyt vielä yhtään puhuvaa apinaa. Kerro heti tällä palstalla, jos löytyy sellainen... odotamme uteliaisuuden vallassa tai joku muu ate löytäisi sellaisen... mihin kummaan ovat kaikki kadonneet... ehkä he vielä roikkuvat puissa...


      • katkeralta kirjoitti:

        Mikähän on siinä syynä... itsetutkistelu kannattaa. Sinusta kyllä nyt paistaa epävarmuus, sinä todennäköisesti et ole löytänyt vielä yhtään puhuvaa apinaa. Kerro heti tällä palstalla, jos löytyy sellainen... odotamme uteliaisuuden vallassa tai joku muu ate löytäisi sellaisen... mihin kummaan ovat kaikki kadonneet... ehkä he vielä roikkuvat puissa...

        opetettuna osaa kirjoittaa kolme pistettä.

        Joten kirjoittava apina on löydetty, nyt venataan sitä puhuvaa.


      • katkeralta kirjoitti:

        Mikähän on siinä syynä... itsetutkistelu kannattaa. Sinusta kyllä nyt paistaa epävarmuus, sinä todennäköisesti et ole löytänyt vielä yhtään puhuvaa apinaa. Kerro heti tällä palstalla, jos löytyy sellainen... odotamme uteliaisuuden vallassa tai joku muu ate löytäisi sellaisen... mihin kummaan ovat kaikki kadonneet... ehkä he vielä roikkuvat puissa...

        Huvittunut minä olen :D

        Ja kaikki puhetaitoiset ihmiset ovat puhuvia apinoita - sinäkin, vaikka puhutkin roskaa.

        En kuulu kaapeliverkon tilaajiin, ja lautasantennistamme ei tuota kaikkien kanavien äitiä löydy, joten jään tuosta ihanuudestanne paitsi. Jotenkin minulla on kuitenkin sellainen tunne, etten menetä kuin korkeintaan muutamat hyvät naurut.

        Tuleekos sieltä hellarikanavalta öisin kunnon (=hardcore) aikuisviihdettä?


    • ***

      Olen onnellinen puolestasi, että olet löytänyt mieleisen tv-kanavan. Kertoisitko nyt, miksi hehkutat tätä uskonnollista kanavaa palstalla, jossa on tarkoitus keskustella ateismista? Tänne viestisi ei kuulu lainkaan.

    • kanava!

      Myös ateisteja varten. Tämä on siis tiedotusluonteinen asia. Tarjottu siis on, ette kai halua jäädä muita huonommaksi. Tottakai teillekin kuuluu ilmoittaa asiasta, sillä kaikille ihmisille kuuluu evankeliumi. Myös netistä löydät Tv7:n sivuilta.

      • Huhhahhei

        uskallan luvata, etten kykene tyhmenemään niin paljoa, että katselisin kyseistä kanavaa muuten, kuin todetakseni saman kuin tällä palstalla: Uskonnot ovat perseestä. Toki kanavaa voisi vilkaista ihan silkkaa perverssiyttään, useinhan on niin, että kun jokin on oikein käsittämättömän huonoa, se kääntyy tahattomaksi huumoriksi, joka taas usein on sitä parasta huumoria. Ehkä tuo kuitenkin on liikaa odotettu tylsältä jeesustelukanavalta.


      • uskonto perseestä
        Huhhahhei kirjoitti:

        uskallan luvata, etten kykene tyhmenemään niin paljoa, että katselisin kyseistä kanavaa muuten, kuin todetakseni saman kuin tällä palstalla: Uskonnot ovat perseestä. Toki kanavaa voisi vilkaista ihan silkkaa perverssiyttään, useinhan on niin, että kun jokin on oikein käsittämättömän huonoa, se kääntyy tahattomaksi huumoriksi, joka taas usein on sitä parasta huumoria. Ehkä tuo kuitenkin on liikaa odotettu tylsältä jeesustelukanavalta.

        Kirjoitit että uskonnot ovat perseestä. Ateismi on uskonto.


      • Erkki Epäusko

        Uskovaiset eivät näytä tulevan toimeen uskonsa kanssa ilman jatkuvaa "päivitystarvetta". Eihän näitä kanavia ole tarkoitettu sellaisille, jotka eivät ole uskovaisia, koska kukaan täysipäinen ei niitä jaksa katsella.
        Kyse on uskovaisten oman uskon pönkittämisestä. Ja ameriikan pojilla tietty hyvästä bisneksestä.


      • Erkki Epäusko kirjoitti:

        Uskovaiset eivät näytä tulevan toimeen uskonsa kanssa ilman jatkuvaa "päivitystarvetta". Eihän näitä kanavia ole tarkoitettu sellaisille, jotka eivät ole uskovaisia, koska kukaan täysipäinen ei niitä jaksa katsella.
        Kyse on uskovaisten oman uskon pönkittämisestä. Ja ameriikan pojilla tietty hyvästä bisneksestä.

        suomalaisten oma bisnes. God bless you! :DDD


      • Huhhahhei
        uskonto perseestä kirjoitti:

        Kirjoitit että uskonnot ovat perseestä. Ateismi on uskonto.

        lasket jumaluskon puuttumisen uskonnoksi niin siitä vain. Aivan sama minulle. Sinun mielipiteelläsi kun ei ole mitään merkitystä.


      • 123
        Huhhahhei kirjoitti:

        lasket jumaluskon puuttumisen uskonnoksi niin siitä vain. Aivan sama minulle. Sinun mielipiteelläsi kun ei ole mitään merkitystä.

        En sanonut että usko puuttuu. Sitä on sillä todella paljon joka pystyy uskomaan että Jumalaa ei ole.


      • kla
        Huhhahhei kirjoitti:

        lasket jumaluskon puuttumisen uskonnoksi niin siitä vain. Aivan sama minulle. Sinun mielipiteelläsi kun ei ole mitään merkitystä.

        Minun mielipiteelläni ei olekaan merkitystä, mutta Jumalan mielipiteellä on merkitystä.


      • Huhhahhei
        kla kirjoitti:

        Minun mielipiteelläni ei olekaan merkitystä, mutta Jumalan mielipiteellä on merkitystä.

        seuraavan kerran jutellessasi jumalallesi käymään kahvilla. Tai kerro, mikä on jumalasi mielipide televisiosta?


      • kla
        Huhhahhei kirjoitti:

        seuraavan kerran jutellessasi jumalallesi käymään kahvilla. Tai kerro, mikä on jumalasi mielipide televisiosta?

        Kyllä Hän onkin kanssani kahvilla. Televisiosta riippuu mitä ohjelmaa tulee, niin Hän sanoi. Olen Hänelle pavelija, alamainen, kumarrun Hänen eteensä ja sanon Hänelle: toteutan tahtosi. On ihanaa olla Kuninkaan leivissä.


      • Huhhahhei
        kla kirjoitti:

        Kyllä Hän onkin kanssani kahvilla. Televisiosta riippuu mitä ohjelmaa tulee, niin Hän sanoi. Olen Hänelle pavelija, alamainen, kumarrun Hänen eteensä ja sanon Hänelle: toteutan tahtosi. On ihanaa olla Kuninkaan leivissä.

        herrasi eteen... Ja otat vastaan mitä herrasi sinulle antaa? Huhhuh. Melkoista tekstiä... Olethan nyt varmasti nainen? Miehen suusta tuo kuvaelma kuulostaisi... ööö... Ei ainakaan heterolta.


      • Huhhahhei
        123 kirjoitti:

        En sanonut että usko puuttuu. Sitä on sillä todella paljon joka pystyy uskomaan että Jumalaa ei ole.

        sinäkin tyypin olevan olemassa. Uskon sinun olevan päästäsi sekaisin ja koska uskon noin, se on totta. Pakko olla.


      • Erkki Epäusko
        purje kirjoitti:

        suomalaisten oma bisnes. God bless you! :DDD

        en kirjoittanut muuten halaistua sanaa.
        Luepa uudestaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe