Palstalla on idiootteja

Pentecostal

joilla ei ole kykyä keksiä omaa nimimerkkiä. Nämä lapsukaiset joutuvat siksi ratsastamaan toisen ihmisen siivellä, jotta omat ateistiset höyryt voisivat purkautua mahdollisimman monen viattoman lukijan luettavaksi.
Nämä ihmiset ovat traumatisoituneita, koska ymmärtävät oman mädännäisyytensä Jumalan edessä. He eivät kykene lyhyeen ja ytimekkääseen argumentointiin ja siksi heidän täytyy kirjoittaa pitkiä tarinoita. He luulevat, että heidän mielikuvituksensa, tai plagiointikykynsä saa uskovaiset kertakaikkiaan sellaiseen tilaan, että protu-leirit ovat kohta täynnä.
Voi näitä maan hiljaisia, joilla on patoutumia. Ymmärrän heitä.
Ateistit ovat olemukseltaan raukkamaisia. Sille ei voi mitään.

35

1109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhhahhei

on ihailtavaa.

• Pentecostal

No niin, kun nyt aloit aukomaan päätäsi, niin kerro ihmeessä, mikä tekemäni aloitus tai viesti on suututtanut sinut NOIN pahasti?

• Huhhahhei
        Pentecostal kirjoitti:

No niin, kun nyt aloit aukomaan päätäsi, niin kerro ihmeessä, mikä tekemäni aloitus tai viesti on suututtanut sinut NOIN pahasti?

on oikeampi adjektiivi.

• Pentecostal
        Huhhahhei kirjoitti:

on oikeampi adjektiivi.

Sinä olet sellainen yksinäinen huvittunut. Yleensä minulle ollaan kaikkea muuta kuin huvittuneita.

• Huhhahhei
        Pentecostal kirjoitti:

Sinä olet sellainen yksinäinen huvittunut. Yleensä minulle ollaan kaikkea muuta kuin huvittuneita.

huvittavat usein ihmiset, jotka tuppaavat ottamaan itsensä liian vakavasti.

• Pentecostal
        Huhhahhei kirjoitti:

huvittavat usein ihmiset, jotka tuppaavat ottamaan itsensä liian vakavasti.

Minuakin naurattaa ihan hirveästi kaikki asiat silloin kun kukaan ei kohdista pilkaa, tai hölmöyttään henkilööni. Siinä vaiheessa kun sinä saat osaksesi tarpeettoman paljon typerää kohtelua ihan vain siksi, että tuot näkemyksiäsi esille keskustelua varten, niin tule uudestaan selittämään jotain huvittuneisuudestasi...

• Huhhahhei
        Pentecostal kirjoitti:

Minuakin naurattaa ihan hirveästi kaikki asiat silloin kun kukaan ei kohdista pilkaa, tai hölmöyttään henkilööni. Siinä vaiheessa kun sinä saat osaksesi tarpeettoman paljon typerää kohtelua ihan vain siksi, että tuot näkemyksiäsi esille keskustelua varten, niin tule uudestaan selittämään jotain huvittuneisuudestasi...

useinkin vakvasti anonyymien palstalaisten kirjoitukset? Huvittavaa.

• Pentecostal
        Huhhahhei kirjoitti:

useinkin vakvasti anonyymien palstalaisten kirjoitukset? Huvittavaa.

Huvittavaa on. Kuuleppa... Mikä se on, mikä saa teidät uskosta osattomat tälle palstalle, missä te sitten olette niin huvittuneita? Huvittuneisuus on niin tyypillistä teille...

• Huhhahhei
        Pentecostal kirjoitti:

Huvittavaa on. Kuuleppa... Mikä se on, mikä saa teidät uskosta osattomat tälle palstalle, missä te sitten olette niin huvittuneita? Huvittuneisuus on niin tyypillistä teille...

Ihminen tarvitsee huumoria ja tahaton huumori on yleensä sitä parasta huumoria. Sitä löytää näiltä palstoilta melko vaivattomasti.

• Pentecostal
        Huhhahhei kirjoitti:

Ihminen tarvitsee huumoria ja tahaton huumori on yleensä sitä parasta huumoria. Sitä löytää näiltä palstoilta melko vaivattomasti.

Kaikki eivät löydä. En tiedä, mistä se johtuu.

• kaatis

welkommen.

• ...ensinnäkin, koska idiootit tuskin ovat kykeneviä sen paremmin lukemaan kuin kirjoittamaankaan.
      Toisekseen: meikäläinenkin on ollut koko kesän poissa palstalta.

Muuten! Millä perusteella väität ateistien olevan raukkoja? Ts. missä nimenomaan ateistien raukkamaisuus tulee esille?

• Pentecostal

on kaikenkattavaa. Paha ja itsekäs mieli ei ole mitään muuta. Se on kylmä tosiasia.
        Ateistit ovat kuitenkin syyntakeettomia, sillä he eivät tiedä muusta, eivätkä oikein voi muuksi ruveta kun kaikki muutkin ihmiset heidän ympärillään ovat samanlaisia raukkoja.

• Pentecostal kirjoitti:

on kaikenkattavaa. Paha ja itsekäs mieli ei ole mitään muuta. Se on kylmä tosiasia.
        Ateistit ovat kuitenkin syyntakeettomia, sillä he eivät tiedä muusta, eivätkä oikein voi muuksi ruveta kun kaikki muutkin ihmiset heidän ympärillään ovat samanlaisia raukkoja.

Kiitos tiedosta! Selvisipä tuo nyt sitten tuokin asia!

• Pentecostal
        Epiktetos kirjoitti:

Kiitos tiedosta! Selvisipä tuo nyt sitten tuokin asia!

On hyvä, että asiat selviävät.

• uks
        Pentecostal kirjoitti:

On hyvä, että asiat selviävät.

Oikein sanoa ketään idiootiksi. Vastaako idiootti mielestäsi samaa kuin hullu. Ei taida vastata mutta sinne päin.

Idiootti vaarallinen sana jos se lausutaan jollekin tietylle henkilölle.

Sanon siksi itse olen joutunut näitten edellä kuvaamieni sanojen uhriksi.
        Minut on vammautettu jotenkin loppuelämäksi tiettyjen henkilöiden kautta jotka nuo sanat mulle lausui.

Jeesuskin varoittaa vakavasti,semmoinen joka sanoo toista hulluksi on ansaitseva helvetintulen ,ne oli Herramme Jeesuksen sanoja.

• Olet Jeesuksen
        uks kirjoitti:

Oikein sanoa ketään idiootiksi. Vastaako idiootti mielestäsi samaa kuin hullu. Ei taida vastata mutta sinne päin.

Minut on vammautettu jotenkin loppuelämäksi tiettyjen henkilöiden kautta jotka nuo sanat mulle lausui.

Jeesuskin varoittaa vakavasti,semmoinen joka sanoo toista hulluksi on ansaitseva helvetintulen ,ne oli Herramme Jeesuksen sanoja.

lellikki.

• Pentecostal
        uks kirjoitti:

tietylle ihmiselle ja tarkoitin hänen toimintatapansa idioottimaisuutta, mikä väitämättä tekee hänestä typerästi käyttäytyvän ihmisen. En ole väittänyt, että aloitukseni olisi kovin kristillinen, mutta joskus viestin on mentävä perille...

• Pentecostal
        Olet Jeesuksen kirjoitti:

lellikki.

...

• uks
        Pentecostal kirjoitti:

tietylle ihmiselle ja tarkoitin hänen toimintatapansa idioottimaisuutta, mikä väitämättä tekee hänestä typerästi käyttäytyvän ihmisen. En ole väittänyt, että aloitukseni olisi kovin kristillinen, mutta joskus viestin on mentävä perille...

uskossa,en sinuna leikkisi noilla tuomion sanoilla vaikka niitä raamatusta löytyykin.

Meitä on herkkiä ihmisiä,meistä ei kaikki läheskään kestä noita sanoja,ainakaan minä en kestä,jos ne kohdistetaan minuun. Siksipä MESTARIMME HERRA JEESUS lausui noitten sanojen väärin käyttäjille tuomion. Vai sanoiko Jeesus sen leikillään,ei varmasti sanonut,vaan hän tiesi tuon HULLU sanan vaarallisuuden.Siksi hän lausui myös tuomion ja se on HELVETTI.

• Pentecostal
        uks kirjoitti:

uskossa,en sinuna leikkisi noilla tuomion sanoilla vaikka niitä raamatusta löytyykin.

Meitä on herkkiä ihmisiä,meistä ei kaikki läheskään kestä noita sanoja,ainakaan minä en kestä,jos ne kohdistetaan minuun. Siksipä MESTARIMME HERRA JEESUS lausui noitten sanojen väärin käyttäjille tuomion. Vai sanoiko Jeesus sen leikillään,ei varmasti sanonut,vaan hän tiesi tuon HULLU sanan vaarallisuuden.Siksi hän lausui myös tuomion ja se on HELVETTI.

Jättää sellaiset sanat pois. En usko, että käyttämiläni nikkareilla leikkinyt ihminen on kaikista herkimpiä ihmisiä, joten siksi käytin rankempa kieltä.

• uks
        Pentecostal kirjoitti:

Jättää sellaiset sanat pois. En usko, että käyttämiläni nikkareilla leikkinyt ihminen on kaikista herkimpiä ihmisiä, joten siksi käytin rankempa kieltä.

Ei meidän uskovina tarvitse nimitellä ketään noilla sanoilla.
        Niin kuin mainitsin kokemaani minulla syvät häävat sisällä.
        Heti kun luin alustuksesta idiotteja tuntui niin pahalta.
        Hyvä että lupaat olla käyttämättä noita sanoja.
        Taistellaan Herrassa jatkossakin..

• Pentecostal
        uks kirjoitti:

Ei meidän uskovina tarvitse nimitellä ketään noilla sanoilla.
        Niin kuin mainitsin kokemaani minulla syvät häävat sisällä.
        Heti kun luin alustuksesta idiotteja tuntui niin pahalta.
        Hyvä että lupaat olla käyttämättä noita sanoja.
        Taistellaan Herrassa jatkossakin..

Onhan se parempi olla nimittelemättä.

• Mooses Petteri

kerran itse kuvittelet olevasi keskivertoa viisaampi, niin miksi kirjoituksesi tällä palstalla ovat niin köykäsiä. Etkö osaa siirtää viisaita ajatuksiasi paperille. Yleensäkin himouskovaisten ajatuksissa ei ole mitään omaa, toistetaan vain klisemäisesti Jumalan "karitsojen" ylivertaisuutta ajatteleviin ihmisiin.

• Pentecostal

arvioinut omaa viisauttani ja se on minulle itseasiassa täysin samantekevää, voidaanko minua sanoa viisaaksi vai ei. Harva meistä on viisas kaksikymppisenä ja pohtimalla, onko viisas, vai ei, ei taatusti tule viisaammaksi.
        Se, että en kirjoita juuri siten, miten sinä haluat, johtuu kaiketi siitä, että ajattelen asioista eri tavalla kuin sinä. Tällä palstalla ei pidetä luentoja, vaan keskustellaan.

• Palstan tarkastaja jälleen

Kuten jo aikaisemmin sanoin, olet taitamaton Sanassa ja syyllistät vain toisia kirjoittajia.
      Oman kunnian pyytäjä, vai mitä lie sinäkin tällä palstalla heilut miekkasi kanssa?

• Pentecostal

Olet nimittänyt itsesi - torontolaisen eksyttäjän - palstan tarkastajaksi. Häpeä!

• edelleen
        Pentecostal kirjoitti:

Olet nimittänyt itsesi - torontolaisen eksyttäjän - palstan tarkastajaksi. Häpeä!

mikä sinulla on oikeus minua vielä tuntemattomia tuomita???

sanoissasi on osa oikeaa ja osa väärää.

saatanan henkihän noissa seurakunnissa asuu, jotka torontolaisuuteen eksyneet ovat.

mutta mikä sinä olet tuomitsemaan näitä, jotka eivät minua Herraa Jeesusta vielä tunne??? monia heitä minä tahdon vielä luokseni kutsua.

• asenteestasi

miksi halveksit näitä joista osaa minä Herra vielä tulen kutsumaan???

• saatana.

et nyt puhu mikä on Jumalasta ja Jumalan mielen mukaista! eikä saatanan henki voikaan niin tehdä.

• Vaikene itse!

Ei kukaan Jumalan lapsi käyttäisi tuollaista nikkiä!

• aloittaja kirjoitti
        Vaikene itse! kirjoitti:

oli suoraan saatanasta. sitä tarkoitin.

Jumalako halveksuisi näitä, jotka eivät vielä Häntä tunne??? sinäkö tai aloittaja tiedätte, ketkä näistä aloittajan halveksumista Jumalan luomista ihmisistä ovat Jumalan kutsuttuja???

mitä sanoo Jumalan Sana. se mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua sen Jumala valitsi, tehdäkseen mitättömäksi sen, joka jotakin on.

• itse itsensä asemaan
        Vaikene itse! kirjoitti:

jossa hän halveksii niitä, jotka eivät vielä Jumalaa tunne! sanoihan Jeesuskin Pietarille-->

Matteus 16:23 Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

hedelmistään puu tunnetaan sanoo Sana.

kuka tahansa näistä täällä ei vielä Jumalaa tuntevista voi olla Jumalan kutsuttu tai Jumalan kutsun alla. vaikka tällainen ihminen kirjoittaisi vaikka mitä, hän voi silti olla Jumalan kutsun alla. hän vain potkii kutsua vastaan mutta Jumala on voimallinen tuon kutsun loppuunsaattamaan.

aloittaja ei kirjoittanut sitä mikä on Jumalasta. se oli suoraan pimeyden syvistä kuiluista mitä hän kirjoitti.

Matteus 18:14 Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen.

Matteus 9:13 Mutta menkää ja oppikaa, mitä tämä on: 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria'. Sillä en minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."

1. Kor. 1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
        27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
        28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
        29 ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä.

• ...

Muistatko vielä, kuka varasti kolmen pisteen nickin ja kuultuaan, että se on jo pitkään ollut käytössä, lapsellisen uhmakkaasti kieltäytyi luopumasta siitä? Muistatko?

• milkyway-cowboy

rekisteröidä nikki, niin ei olisi pelkoa että joku muu omisi sen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe