Itselläni on kolme analogista TV-vastaanotinta, kaksi kuvanauhuria uusi tallentava digisovitin, jossa on 2x80 gigan muistia. Laite on fantastinen ja helppokäyttöinen.
Kuvanauhurit joutavat romikseen, kun analogialähetykset lopetetaan. Sääli. Kaksi analogia-TV-vastaanotinta pitänee myös hävittää tai ostaa niihin digisovittimet.
Sitä en nyt osaa kuvitella mihin tarvitsisin DVD:tä. En osta tai vuokraa koskaan elokuvia. En myöskään välitä säilyttää tallenuksia enempää kuin nykyiseen tallentavaan sovittimeeni mahtuu.
Uskon vahvasti, että analogiset lähetykset jatkuvat ainakin vielä viisi vuotta.
Aamun Hesari kirjoitti kotien viihdelaitteista.
6
714
Vastaukset
- kirjailija?
Vai joku joka lainasi sun nimen?
Mitä kirjoitit viimeksi? - kuvanauhurit
joutavat roskikseen. Voit äänittää digiboxista ohjelmaa videonauhurille myös digiaikana. Tosin siinä joutuu katsomaan samaa ohjelmaa mitä äänittää . Tosin jos äänittää ajastimella eli ei ole itse paikalla niin sitten ei ole mitään muttia. Ei muuta kun digiboxiin ja videonauhuriin ajastimet päälle ja vaikka sitten ulos lenkille.
- Nimetön
Terv
Tane - pitää
Nimetön kirjoitti:
Terv
Tanekyllä paikkansa.
Nimetön kirjoitti:
Terv
TaneSiis oletettavasti videonauhurit ovat kiinni jossain televisiossa. Kun tähän systeemiin lisää digiboksin voi videonauhurilla tallentaa ohjelmaa. Lisäksi useillahan on kasetteja, joita katsella. Minä en edes harkitse videonauhurin poisheittämistä vaikka minulla on tallentava DVD ja tallentava digiboksi.
En tiedä mikä näissä on hankalaa monille. Mielestäni tällaiset modulaariset systeemit ovat helppoja ymmärtää. Digiboksi on yksi ohjelmalähde. Se voidaan kytkeä useaan laitteeseen, mutta se silti pysyy yhtenä ohjelmalähteenä eikä muutu kahdeksi.- Nimetön
okaro kirjoitti:
Siis oletettavasti videonauhurit ovat kiinni jossain televisiossa. Kun tähän systeemiin lisää digiboksin voi videonauhurilla tallentaa ohjelmaa. Lisäksi useillahan on kasetteja, joita katsella. Minä en edes harkitse videonauhurin poisheittämistä vaikka minulla on tallentava DVD ja tallentava digiboksi.
En tiedä mikä näissä on hankalaa monille. Mielestäni tällaiset modulaariset systeemit ovat helppoja ymmärtää. Digiboksi on yksi ohjelmalähde. Se voidaan kytkeä useaan laitteeseen, mutta se silti pysyy yhtenä ohjelmalähteenä eikä muutu kahdeksi....kuvanauhoille tallennettuja TV-ohjelmia, enkä myöskään nauhoita ohjelmia pitemmäksi aikaa, korvaan kuvanauhurit (eli siis heitän ne roskikseen) tallentavilla digisovittimilla.
Tane
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472995
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222435- 222298
- 342263
- 281931
- 331678
- 781628
- 381609
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161516- 301415