mikä on hyvä kortillinen boxi

kaapelitalouteen

joka on varmatoiminen, hyvä; hinta/laatusuhde,h.100-150e.

Onks ainoa kelvollinen laite topparin perusmalli a'129euroa?

Kaapelitaloudessa asuvien kommentteja kaipaa: ei ole varaa ostaa topparin tallentavaa, koska 599,-. Kuukauden sis. pitäisi osto tehdä, tulossako tarjouksia???

Onko varmatoimista tallentavaa boxia kaapelitalouteen huomattavasti edullisemmin?

Kiitos asiallisista palautteista!

6

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin toimii

Humax CX-1201C tai Humax CX-Fox C

• joopajoo.

itellä Humax fox-c. Vikoja on vaan luulen niitten olevan enimmäkseen Welhon kaapelissa. Toi humax on niin halpa ettei se mahdu sun budjettiin.

• merkillistä
        joopajoo. kirjoitti:

itellä Humax fox-c. Vikoja on vaan luulen niitten olevan enimmäkseen Welhon kaapelissa. Toi humax on niin halpa ettei se mahdu sun budjettiin.

Itse asustelen Welhon kaapelissa, ja digiluukkuna on juurikin tämä CX-FOX C, eikä mitään vikoja ole ollut. Laitteen hinta vaihtelee 99 ja 119 euron välillä.

Kahdeksan kuukauden aikana olen pari kertaa joutunut ottamaan töpselin irti seinästä, kun vehje on mennyt juntturaan, mutta se ei ole iso homma. Muuten on toiminut loistavasti. Useammin meikäläisen läppäri sekaisin menee...

Minkälaisia vikoja sinulla siinä sitten mahtaa olla?

• Onko tuosta Humaxista jo korjattu se WSS bugi, joka tekee maikkarin laajakuvalähetysten katsomisesta 4:3 TV:llä ikävää?

• joopajoo...
        merkillistä kirjoitti:

Itse asustelen Welhon kaapelissa, ja digiluukkuna on juurikin tämä CX-FOX C, eikä mitään vikoja ole ollut. Laitteen hinta vaihtelee 99 ja 119 euron välillä.

Kahdeksan kuukauden aikana olen pari kertaa joutunut ottamaan töpselin irti seinästä, kun vehje on mennyt juntturaan, mutta se ei ole iso homma. Muuten on toiminut loistavasti. Useammin meikäläisen läppäri sekaisin menee...

Minkälaisia vikoja sinulla siinä sitten mahtaa olla?

että vikoja kaapelin puolella (welho). Ohjelmaopas tökkii ym. Laitteessa vcr-scart ei käynnistä videota. Jos laitteen sammuttaa ennen telkkaria kuuluu telkasta vingahdus. Muistelen ton näytössä joskus olleen kellonajan tms. Nyt on vain mustaa. Täytynee kiikuttaa korjaamolle ennen kuin takuu umpeutuu. Muuten ihan käyttökelpoinen laite.

• card

Kävin "asentamassa" Digialityn kaapeli-boxin tuttavalleni. Hintaa oli 90,- €. On kuulemma toiminut hyvin, ollut käytössä kuukauden eikä ainakaan vielä ole ollut ongelmia. Lisäksi siinä oli nopea teksti-tv.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      59
      4753
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3848
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      3336
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3081
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2914
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2578
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2226
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      248
      2040
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1913
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108