joka on varmatoiminen, hyvä; hinta/laatusuhde,h.100-150e.
Onks ainoa kelvollinen laite topparin perusmalli a'129euroa?
Kaapelitaloudessa asuvien kommentteja kaipaa: ei ole varaa ostaa topparin tallentavaa, koska 599,-. Kuukauden sis. pitäisi osto tehdä, tulossako tarjouksia???
Onko varmatoimista tallentavaa boxia kaapelitalouteen huomattavasti edullisemmin?
Kiitos asiallisista palautteista!
mikä on hyvä kortillinen boxi
6
800
Vastaukset
- ainakin toimii
Humax CX-1201C tai Humax CX-Fox C
- joopajoo.
itellä Humax fox-c. Vikoja on vaan luulen niitten olevan enimmäkseen Welhon kaapelissa. Toi humax on niin halpa ettei se mahdu sun budjettiin.
- merkillistä
joopajoo. kirjoitti:
itellä Humax fox-c. Vikoja on vaan luulen niitten olevan enimmäkseen Welhon kaapelissa. Toi humax on niin halpa ettei se mahdu sun budjettiin.
Itse asustelen Welhon kaapelissa, ja digiluukkuna on juurikin tämä CX-FOX C, eikä mitään vikoja ole ollut. Laitteen hinta vaihtelee 99 ja 119 euron välillä.
Kahdeksan kuukauden aikana olen pari kertaa joutunut ottamaan töpselin irti seinästä, kun vehje on mennyt juntturaan, mutta se ei ole iso homma. Muuten on toiminut loistavasti. Useammin meikäläisen läppäri sekaisin menee...
Minkälaisia vikoja sinulla siinä sitten mahtaa olla? Onko tuosta Humaxista jo korjattu se WSS bugi, joka tekee maikkarin laajakuvalähetysten katsomisesta 4:3 TV:llä ikävää?
- joopajoo...
merkillistä kirjoitti:
Itse asustelen Welhon kaapelissa, ja digiluukkuna on juurikin tämä CX-FOX C, eikä mitään vikoja ole ollut. Laitteen hinta vaihtelee 99 ja 119 euron välillä.
Kahdeksan kuukauden aikana olen pari kertaa joutunut ottamaan töpselin irti seinästä, kun vehje on mennyt juntturaan, mutta se ei ole iso homma. Muuten on toiminut loistavasti. Useammin meikäläisen läppäri sekaisin menee...
Minkälaisia vikoja sinulla siinä sitten mahtaa olla?että vikoja kaapelin puolella (welho). Ohjelmaopas tökkii ym. Laitteessa vcr-scart ei käynnistä videota. Jos laitteen sammuttaa ennen telkkaria kuuluu telkasta vingahdus. Muistelen ton näytössä joskus olleen kellonajan tms. Nyt on vain mustaa. Täytynee kiikuttaa korjaamolle ennen kuin takuu umpeutuu. Muuten ihan käyttökelpoinen laite.
- card
Kävin "asentamassa" Digialityn kaapeli-boxin tuttavalleni. Hintaa oli 90,- €. On kuulemma toiminut hyvin, ollut käytössä kuukauden eikä ainakaan vielä ole ollut ongelmia. Lisäksi siinä oli nopea teksti-tv.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1845131Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813666Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers83413SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt613127SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun363101SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412316Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1042275Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?302142Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan762110Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059