tietääkö kukaan paljonko noissa fitness jugurtti muroissa tai tavallisissa on pisteitä?tai sit niissä missä on niitä marjoja? kiitos ja niiaus :)
nestle fitness-murot
8
2406
Vastaukset
- JariJo
Huijausta nuo murot.
Valmistusaineista alle puolet on täysjyvää. Sokeria on hirmuisesti! Nostavat verensokerin nopeasti eli myös laskevat nopeasti. Tuollainen ravinto on todettu tutkimuksissa terveydelle haitalliseksi.
Yhdessä annoksessa (30 g) on:
-Proteiinia vain 6,8 grammaa, liian vähän
-Rasvaa vain 0,5 grammaa, liian vähän
-Sokeria 11,3 grammaa, liikaa, yli kolmannes!
-Ravintokuitua vain 1,5 grammaa. melko vähän
Eivät varmasti pidä kovin montaa minuuttia kylläisenä.- JariJo
Sen verran korjausta, että tuossa 30 gramman annoslaskelman ravintoaineissa on mukana 1 1/4 dl rasvatonta maitoa, joka huonontaa ravintosisältöä entisestään.
- 2 dl
että silleen.niin ja ilman maitoa tietty
- OOm
Entäs, onko kukaan kokeillut näitä fitnessin uusia muroja, joissa on jogurttia mukana? Olivatko maultaan hyviä?
Ne taitavat kyllä olla sitten vielä enemmän huijausta kuin nämä normaalit, alkup. murot, vai mitä sanotte ?- hyvää..
Ne jogurttimurot ovat aivan taivaallisen hyviä!! Melkein kuin karkkia. Harmi vaan, ku niitä on kuitenkin suhteellisen vähän siellä joukossa..
- OOm
hyvää.. kirjoitti:
Ne jogurttimurot ovat aivan taivaallisen hyviä!! Melkein kuin karkkia. Harmi vaan, ku niitä on kuitenkin suhteellisen vähän siellä joukossa..
No täytyy kyllä minunkin sitten kokeilla niitä ja käydä viikonloppuna ostamassa! :)
Se on harmi nuissa kaikenmaailman sekoituksissa, kun aina niitä itse "herkkuja" siellä joukossa onkin sitten niin vähän. Toisaaltahan se voi olla kyllä ihan hyväkin.. näin painonhallinnan kannalta!
Muuten.. tämä on varmaan ihan tyhmä kysymys, mutta tuli mieleen, kun sanoit, että nuo jogurttimurot ovat melkein kuin karkkia, niin olen monesti miettinyt, kun makeanhimoissani olen syönyt jonkin kourallisen muroja, niin onko terveellisempää syödä muroja kuin karkkia ?
Siis tietenkin terveellisempäähän se varmasti on, kun karkeissa ei periaatteessa mitään hyvää ole, mutta tarkoitan niinkuin... painonhallinnan kannalta. Kannattaisiko mieluummin napostella karkkeja esim. 200g kuin syödä lasten suklaamuroja pari kolme kourallista?
Tuntuu nimittäin, että sen murojen "ahmimisen" (tosin en minä nyt oikeastaan niitä kun sen pari kourallista enintään syö) jälkeen on ihan samanlainen morkkis kuin karkin mättämisen jälkeenkin..
Niin mitäs te olette mieltä tästä? - uutuus muroissa
OOm kirjoitti:
No täytyy kyllä minunkin sitten kokeilla niitä ja käydä viikonloppuna ostamassa! :)
Se on harmi nuissa kaikenmaailman sekoituksissa, kun aina niitä itse "herkkuja" siellä joukossa onkin sitten niin vähän. Toisaaltahan se voi olla kyllä ihan hyväkin.. näin painonhallinnan kannalta!
Muuten.. tämä on varmaan ihan tyhmä kysymys, mutta tuli mieleen, kun sanoit, että nuo jogurttimurot ovat melkein kuin karkkia, niin olen monesti miettinyt, kun makeanhimoissani olen syönyt jonkin kourallisen muroja, niin onko terveellisempää syödä muroja kuin karkkia ?
Siis tietenkin terveellisempäähän se varmasti on, kun karkeissa ei periaatteessa mitään hyvää ole, mutta tarkoitan niinkuin... painonhallinnan kannalta. Kannattaisiko mieluummin napostella karkkeja esim. 200g kuin syödä lasten suklaamuroja pari kolme kourallista?
Tuntuu nimittäin, että sen murojen "ahmimisen" (tosin en minä nyt oikeastaan niitä kun sen pari kourallista enintään syö) jälkeen on ihan samanlainen morkkis kuin karkin mättämisen jälkeenkin..
Niin mitäs te olette mieltä tästä?on kaloreita ja kuitua per 100 grammaa ?
- minimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
uutuus muroissa kirjoitti:
on kaloreita ja kuitua per 100 grammaa ?
niissä on kaloreita 389kcal/100g ja kuitua on 4.4g/100g
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202343Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071277- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35671