epäilen sekä UFO-uskovaisia että ateisteja jotka sanovat ettei avaruudessa ole sivilisaatioita... EPÄILEN KAIKKIA OSAPUOLIA
epäilen sekä UFO-uskovaisia että ateisteja
7
1062
Vastaukset
- kajahtanut
...sielunveljeään.
Absoluuttiset totuudet alas!!! - tosiskeptikko
Mm. sitä ettei mitään skeptikkoja ole edes olemassa, satuhahmoja kaikki.
- (O_o)b
Avaruus on valtavan iso. Todennäköisyys toisista sivilisaatiosta on huomattavan paljon suurempi kuin se että niitä ei olisi. Elämän syntymiseen tarvitaan sopiva lämpötila ja sopiva alusta bakteerien kehittymiselle. Avaruudessa on miljoonia auringon kaltaisia tähtiä joilla on lähes varmasti maan kaltaisia kiertolaisia...miksi siis ei elämää?
- minusta
(O_o)b kirjoitti:
Avaruus on valtavan iso. Todennäköisyys toisista sivilisaatiosta on huomattavan paljon suurempi kuin se että niitä ei olisi. Elämän syntymiseen tarvitaan sopiva lämpötila ja sopiva alusta bakteerien kehittymiselle. Avaruudessa on miljoonia auringon kaltaisia tähtiä joilla on lähes varmasti maan kaltaisia kiertolaisia...miksi siis ei elämää?
kannattaisi pitää sitä, että elämä muualla on erilaista, kuin maassa.
- (O_o)b
minusta kirjoitti:
kannattaisi pitää sitä, että elämä muualla on erilaista, kuin maassa.
Elämän muotojen kehittymiseen vaikuttavat monet eri tekijät. Esimerkiksi painovoima, ilmanpaine, kaasukehä ja miljoonat muut tekijät. En uskoisi että maailmankaikkeudessa on ihmisen kaltaista elämänmuotoa, mutta jonkinlaista bakteerin kaltaista todennäköisesti. Uskon että tässä maailmankaikkeudessa kaikkia elämänmuotoja koskevat jonkinlaiset "perus säännöt". En osaa sanoa millaiset, mutta samankaltaisuuksia todennäköisesti löytyisi.
- the f..
Mitenkähän toi ateismi tohon liittyy. Olen ateisti ja olen varma että avaruudessa on elämää. Pikemminkin noi kiihkouskovaiset eivät pidä sitä mahdollisena
- dgbdhs
"Pikemminkin noi kiihkouskovaiset eivät pidä sitä mahdollisena "?????
tunnen minä ainakin 2- uskovaista jotka ihan oikeesti uskoo ufoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180938Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47856- 47799
- 60789
- 40691
- 45682
- 39658