voisko joku psykologi

ihmetteenpä vaan

että miksi ihmisiset jotka saavat raivokohtauksia niin ne särkee tahallaan suhteet lähimmäisiin ja kuitenkin katuvat sitten jälkeenpäin. en oikein ymmärrä että miks ne tekee nin.
ja mikä saa ihmisen nakkelemaan tavaroita esim kukkaruukkuja ja muita pommeja esim lautasia, heh naurattaa aina kun näen jonkun naisen ostavan kukkaruukkuja kaupassa,niin tulee mieleen että rouva ostaa pommivarastoon täydennystä.

19

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se sitä

      Ne tekee sitä tasan tarkkaan niin kauan, kuin se on mahdollista. Kun teet hänelle selväksi, että ei vetele, niin kyllä se loppuu. Pari kertaa kun yrittää, etkä anna periksi, niin loppuu kaiken särkeminen.

      • niin siitä se myrsky nousee

        jos esim uhkaa soittaa poliisit niin sitten aletaan uhkaileen itsemurhilla.piruja ne on, silmät pyörähtää päässä ja kaikki on ohi silmänräpäyksessä ja niinkuin ei ois mitään tapahahtunut.ja sama toisipäin ,silmät pyörähtää päässä ja taas lentää lautaset ilman pätevää syytä. taidan ostaa mellakkavarrusteet heh


      • krusty.
        niin siitä se myrsky nousee kirjoitti:

        jos esim uhkaa soittaa poliisit niin sitten aletaan uhkaileen itsemurhilla.piruja ne on, silmät pyörähtää päässä ja kaikki on ohi silmänräpäyksessä ja niinkuin ei ois mitään tapahahtunut.ja sama toisipäin ,silmät pyörähtää päässä ja taas lentää lautaset ilman pätevää syytä. taidan ostaa mellakkavarrusteet heh

        Tyypillistä käytöstä ihmiseltä joka saa yleensä tahtonsa läpi. Jos ei muuten niin uhkaamalla itsemurhalla.
        Jotkut ihmiset ovat todella ovelia saadakseen tahtonsa läpi. Jos ei onnistu niin sitten alkaa raivoaminen.
        Luulenpa että joudut sen riskin ottamaan että soitat virkavallan. Ennemmin tai myöhemmin.


      • niinhän siinä
        krusty. kirjoitti:

        Tyypillistä käytöstä ihmiseltä joka saa yleensä tahtonsa läpi. Jos ei muuten niin uhkaamalla itsemurhalla.
        Jotkut ihmiset ovat todella ovelia saadakseen tahtonsa läpi. Jos ei onnistu niin sitten alkaa raivoaminen.
        Luulenpa että joudut sen riskin ottamaan että soitat virkavallan. Ennemmin tai myöhemmin.

        lopussa käy kun ei se itse kerran tajuu.
        kannattaa mietiä ennen kuin sen lupauksen antaa papin edessä:D tai edes tehdä avioehto


      • Anonyymi
        krusty. kirjoitti:

        Tyypillistä käytöstä ihmiseltä joka saa yleensä tahtonsa läpi. Jos ei muuten niin uhkaamalla itsemurhalla.
        Jotkut ihmiset ovat todella ovelia saadakseen tahtonsa läpi. Jos ei onnistu niin sitten alkaa raivoaminen.
        Luulenpa että joudut sen riskin ottamaan että soitat virkavallan. Ennemmin tai myöhemmin.

        Niin eräs otti tilan vanhemmiltaan.


    • psyk

      Usein kysymyksessä on epävakaa tai hallitsematon tunne-elämä.

    • krusty.

      Ei tuohon selvää vastausta voi antaa.
      Kyseessä voi olla itserankaisu tai viha yleensäkin lähimmäisiä kohtaan. Voi olla myös turhautumista kun ei osaa hallita itseään.
      Tuo katumus on ainakin hyvä merkki. Ihminen tietää että on tehnyt väärin.
      Voi olla että joidenkin on pakko purkaa vihansa elottomiin esineisiin. Parempi tuokin kuin elollisiin.

      • mutta kun

        ne pommit menee päänvierestä ohi ,entäs jos osuukin kohdalleen. kait se on sitä itsehillinnän puutetta ja omaa pahoinvoinnin ilmaisua. mut miks pitää reagoida
        niin voimakkaasti pikkuasioista .Eihän meillä suomessa ole mitään hätää verrattuna esim ulkomailla (tsunamit) . Pitäs suomalaisten alkaa pikkuhiljaa miettimään että missä mennään ennen kuin alkaa pommitamaan toisia kukkaruukuilla . vai osikohan se sitä häkkileijonan oireyhtymää:D


      • krusty.
        mutta kun kirjoitti:

        ne pommit menee päänvierestä ohi ,entäs jos osuukin kohdalleen. kait se on sitä itsehillinnän puutetta ja omaa pahoinvoinnin ilmaisua. mut miks pitää reagoida
        niin voimakkaasti pikkuasioista .Eihän meillä suomessa ole mitään hätää verrattuna esim ulkomailla (tsunamit) . Pitäs suomalaisten alkaa pikkuhiljaa miettimään että missä mennään ennen kuin alkaa pommitamaan toisia kukkaruukuilla . vai osikohan se sitä häkkileijonan oireyhtymää:D

        Tilanne onkin sitten pahempi.
        Tuollaista väkivaltaisuutta ei tarvitse sietää. Jostain kumman syystä naisten väkivaltaisuus on lisääntynyt viime aikoina.
        Nuoret tytötkin potkii toisiaan kaduilla.
        (niin ja tämän päivän iltis)

        Yleensä noiden pikkuasioiden taustalla on iso asia tai monta. Eli lievempänä muotona ns. ovenpaiskomis-syndrooma :) Eihän kukaan paisko ovia turhaan vaan syystä.
        Vaikeaa näin netissä mitään tarkkaa sanoa.
        Kehoittaisin kuitenkin tekemään selväksi tälle pommeja paiskovalle ihmiselle että seuraavasta kerrasta tulee poliisit.
        Jos tämä ihminen saa jatkaa käytöstään ilman seurauksia niin hän myös jatkaa.. ja saattaa mennä pidemmällekin.
        Eli pieni säikäytys olisi tälle pommimuijalle ihan hyväksi.


      • edellinen
        krusty. kirjoitti:

        Tilanne onkin sitten pahempi.
        Tuollaista väkivaltaisuutta ei tarvitse sietää. Jostain kumman syystä naisten väkivaltaisuus on lisääntynyt viime aikoina.
        Nuoret tytötkin potkii toisiaan kaduilla.
        (niin ja tämän päivän iltis)

        Yleensä noiden pikkuasioiden taustalla on iso asia tai monta. Eli lievempänä muotona ns. ovenpaiskomis-syndrooma :) Eihän kukaan paisko ovia turhaan vaan syystä.
        Vaikeaa näin netissä mitään tarkkaa sanoa.
        Kehoittaisin kuitenkin tekemään selväksi tälle pommeja paiskovalle ihmiselle että seuraavasta kerrasta tulee poliisit.
        Jos tämä ihminen saa jatkaa käytöstään ilman seurauksia niin hän myös jatkaa.. ja saattaa mennä pidemmällekin.
        Eli pieni säikäytys olisi tälle pommimuijalle ihan hyväksi.

        kyllä se siitä säikähtää, mutta kun tajuu että on heikoimmillaan niin siitä alkaa itsetuhouhkailut.
        erohan siitä lopulta syntyy .Minkäs teet kun on pommitaja talossa ja pommeja vaan ostellaan lisää kaupasta. Ihan hirvittää katsoa kun se naama hymyilen kauppiaalle maksaa ruukkujaan.:D mutta hymy hyytyy mulla kun pommitus alkaa.


    • jjjj

      Omasta kokemuksesta voin sanoa, että mulla menee hermot jos joudun paikkaan missä en voi ilmaista tunteitani. Siis lähinnä minua vaivaa valtava suru menneiltä ajoilta. Sitten kun olen jossain paikassa mistä ei pääse äkkiä mihinkään rauhaan, jossa voisi rauhassa vaikkapa itkeä (Ja näitähän paikkoja pääkaupunkiseudulla riittää) niin mulla lähtee palaan hermot. Tuo agressiivisuus tulee niinkuin lisäenergiaannoksena ja auttaa jaksamaan pitään sen surun sisällään kunnes pääsee turvalliseen paikkaan eikä tarvi hävetä silmiä päästään itkien kovaäänisesti julkisella paikalla. Tuollaisessa turvattomassa paikassa alan helposti myös tuntemaan voimakasta hallinnan menetystä. Kauhea olo ja pois ei pääse mihinkään rauhaan kovin nopeasti.

      Ainoa vaan että tuo agressio on mulla niin kanssa niin voimakas tunne, että menee ihan överiksi. Sitten hakkaan nyrkillä tyynyä ja kiroan julkiset ja kuinka ne on niin paskoja. Onneksi en ole muille ihmisille agressiivinen tai väkivaltainen vaan saan sentäs tuollei pidettyä tuon hallinnassa.

      Ja näin kun olen muutenkin turhan uupunut ja väsynyt, vaikka nukun yöni hyvin, niin se lisää tuota agressiivisuutta ja sitä ärsyyntyy melkein mihin tahansa. Ja jos agressiota yrittää hillitä niin sitten siinä vaan satuttaa itseään. Vähän niinkuin tekee vasten tahtoaan. Jollain tavalla se pitää ilmaista tai oppia niin että puhumalla saa tuon jäsenneltyä.

      Minulla on myös isoisä toiminut erinoimaisena mallina äkkipikaisena ja agressiivisena henkilönä.

      • jjjj

        Ai niin jos ihminen tahallaan rikkoo läheistensä suhteet voi se kertoa seuraavaa. Hänellä on hirveän suuri tarvi tulla hyväksytyksi, tuntea läheisyyttä ja rakkautta ja ymmärrystä. Tai vaikka sitä päällepäin ikäänkuin olisi ihan tarpeeksi voi silti ihminen sisimmissään tuntea niin suurta yksinäisyyden tunnetta ja sitä että kukaan ei ole ole riittävän läheinen ja rakas. Tuolloin tuo viittaa jo monesti lapsuudessa koettuihin kokemuksiin.

        Heillä voi olla kova ikävä sitten kun esim. kaveri ei lähdekkään jonain iltana vaikkapa uimaan kanssasi niin se voi sattua sitä henkilöä niin paljon, että hän haluaa ihan tahallaan oikein kostaa ja "kiduttaa" sitä toista kaikella mahdollisella keinolla. Ikäänkuin tuo satutti minua niin paljon niin samalla mitalla takaisin. Itse olen tuohon meinannut muutaman kerran sortua, mutta olen sitten toistaiseksi ollut vain hiljaa.

        Myös voi olla että agression ilmaisua on lapsena kielletty ja vaikkapa isä on ollut alistava. Silloin pienikin agression ele saa toisen aivan raivon valtaan.


      • voisko joku kertoa
        jjjj kirjoitti:

        Ai niin jos ihminen tahallaan rikkoo läheistensä suhteet voi se kertoa seuraavaa. Hänellä on hirveän suuri tarvi tulla hyväksytyksi, tuntea läheisyyttä ja rakkautta ja ymmärrystä. Tai vaikka sitä päällepäin ikäänkuin olisi ihan tarpeeksi voi silti ihminen sisimmissään tuntea niin suurta yksinäisyyden tunnetta ja sitä että kukaan ei ole ole riittävän läheinen ja rakas. Tuolloin tuo viittaa jo monesti lapsuudessa koettuihin kokemuksiin.

        Heillä voi olla kova ikävä sitten kun esim. kaveri ei lähdekkään jonain iltana vaikkapa uimaan kanssasi niin se voi sattua sitä henkilöä niin paljon, että hän haluaa ihan tahallaan oikein kostaa ja "kiduttaa" sitä toista kaikella mahdollisella keinolla. Ikäänkuin tuo satutti minua niin paljon niin samalla mitalla takaisin. Itse olen tuohon meinannut muutaman kerran sortua, mutta olen sitten toistaiseksi ollut vain hiljaa.

        Myös voi olla että agression ilmaisua on lapsena kielletty ja vaikkapa isä on ollut alistava. Silloin pienikin agression ele saa toisen aivan raivon valtaan.

        oikeastaan nappi vastaus. Lähinnä agression valtaan saa hänet joikin asia mikä ei onnistu ,tai jokin pikkuinen vastoinkäyminen esim jos leivinuuni pikkaisen tuprauttaa savua .Ehkä tosiaan agression kieltäminen lapsena ja alistaminen saa tunteet kiehumaan vanhempana .mutta toi kostohomma kyllä onnistuu häneltä ,varmaan arvaat että tuollaisen henkilön kanssa on vaikea keskustella jos vähänkin panet vastaan niin kosto alkaa toimimaan välitömästi.ja sitten kun ei voi keskustella mikä taas johtuu hänestä itsestään, niin tavarat lentelee.en tosiaankaan saa mahtumaan pääkoppaan jos läheiset ihmiset rakastaa ja hyväksy hänen virheensä ,niin miksi sitten tahallaan rikkoo suhteet,kaippa hän ei tunne läheisyyttä ja rakkautta joka johtuu lapsuudesta ja alistumisesta .


      • se mikä on surullisinta
        voisko joku kertoa kirjoitti:

        oikeastaan nappi vastaus. Lähinnä agression valtaan saa hänet joikin asia mikä ei onnistu ,tai jokin pikkuinen vastoinkäyminen esim jos leivinuuni pikkaisen tuprauttaa savua .Ehkä tosiaan agression kieltäminen lapsena ja alistaminen saa tunteet kiehumaan vanhempana .mutta toi kostohomma kyllä onnistuu häneltä ,varmaan arvaat että tuollaisen henkilön kanssa on vaikea keskustella jos vähänkin panet vastaan niin kosto alkaa toimimaan välitömästi.ja sitten kun ei voi keskustella mikä taas johtuu hänestä itsestään, niin tavarat lentelee.en tosiaankaan saa mahtumaan pääkoppaan jos läheiset ihmiset rakastaa ja hyväksy hänen virheensä ,niin miksi sitten tahallaan rikkoo suhteet,kaippa hän ei tunne läheisyyttä ja rakkautta joka johtuu lapsuudesta ja alistumisesta .

        niin jos hän voi pahoin ja on pahalla tuulella eli agressiivinen ,niin hän karkoittaa myös rakkaat ihmiset hänen oman lapsensa ympäriltä ,varmaan arvaat kuinka se satuttaa toisia ihmisiä ja omaa lastaan ,mutta onneksi lapsi on jo aikuinen hän pääsee lähteen pois ,mutta varmaan arvaat miten poislähtö koskettaa äitiään kun menettää viimesenkin rakkaansa. mutta onneksi hän ei ole ollut väkivaltainen lapselleen .mutta jos on lapsena kohdeltu huonosti niin oikeutaako se vanhempana jatkamaan vanhempiensa virheet.


      • jjjj
        se mikä on surullisinta kirjoitti:

        niin jos hän voi pahoin ja on pahalla tuulella eli agressiivinen ,niin hän karkoittaa myös rakkaat ihmiset hänen oman lapsensa ympäriltä ,varmaan arvaat kuinka se satuttaa toisia ihmisiä ja omaa lastaan ,mutta onneksi lapsi on jo aikuinen hän pääsee lähteen pois ,mutta varmaan arvaat miten poislähtö koskettaa äitiään kun menettää viimesenkin rakkaansa. mutta onneksi hän ei ole ollut väkivaltainen lapselleen .mutta jos on lapsena kohdeltu huonosti niin oikeutaako se vanhempana jatkamaan vanhempiensa virheet.

        Eipä tuo oikeuta vanhempana jatkaan perinnettä mitenkä lapsena on kohdeltu, mutta käytännössä tuo usein menee noin. Pohjimmiltaan on kyse toisaalta opistusta käyttäytymisestä. Ei ole muita toimintamalleja ja taas toisaalta voimakkaat tunteet on pakko ilmaista jollain tavalla minuuden koossapitämiseksi. Ihan hihasta vedettynä esimerkkinä jos ei rakasta toista ihmistä, vaikka tämä luulee niin niin kyllä se on pakko jossain vaiheessa sanoa, kun koettaa vain näytellä loputtomiin. Toimiminen vastoin tunteitaan satuttaa ja pahasti.

        Itse siis ymmärrän tämän henkilön käyttäytymistä todella hyvin. Isoisäni on aivan samanlainen. Vaan mitenkä tuota tilannetta sitten muuttaa onkin jo vaikeampi kysymys. Muutos lähtee pohjimmiltaan itsestä. Jollei itse halua muuttua niin toisen on hyvin vaikeaa tehdä yhtään mitään. Jos tuo kuitenkin oppisi, että agressiota voi ilmaista muullakin tavoin. Tai hänet saisi alkaan tutkimaan mitä tuon agression takana on. Luultavasti ensimäinen vastaus on, että ahdistaa. Mutta sitäkin voi tutkia mistä se ahdistus johtuu mitä se pitää sisällään. Pidemmän päälle tuo kyllä lähtee aukeamaan ja esimerkiksi unet kertovat hyvin paljon henkilön sisäisestä maailmasta. Yleensä ahdistus sisältää paljon kaikenlaisia tuntemuksia. Usein niin voimakkaita tunteita, että niitä voi ihan pelätä kuolemakseen. Häpeä voi olla yksi tunne joka liittyy tilanteeseen kanssa.

        Itsemurhalla uhkaaminen voi kertoa myös sitä, että henkilöllä kohdistuu osin se agressio itseen. Eli kun sitä ei voi ilmaista kunnolla ulospäin niin se kääntyy sisäänpäin. Itselläni on jonkun kerran käynyt noin vaikka ketään en ole oikeasti uhkaillut, mutta olen ollut niin vihainen, kun olen tuntenut, että jään yksin. On tehnyt mieli kostaa muille vahingoittamalla itseäni tyyliin "kärsikööt sitten kun eivät musta välittäneet".


      • voisko joku
        jjjj kirjoitti:

        Eipä tuo oikeuta vanhempana jatkaan perinnettä mitenkä lapsena on kohdeltu, mutta käytännössä tuo usein menee noin. Pohjimmiltaan on kyse toisaalta opistusta käyttäytymisestä. Ei ole muita toimintamalleja ja taas toisaalta voimakkaat tunteet on pakko ilmaista jollain tavalla minuuden koossapitämiseksi. Ihan hihasta vedettynä esimerkkinä jos ei rakasta toista ihmistä, vaikka tämä luulee niin niin kyllä se on pakko jossain vaiheessa sanoa, kun koettaa vain näytellä loputtomiin. Toimiminen vastoin tunteitaan satuttaa ja pahasti.

        Itse siis ymmärrän tämän henkilön käyttäytymistä todella hyvin. Isoisäni on aivan samanlainen. Vaan mitenkä tuota tilannetta sitten muuttaa onkin jo vaikeampi kysymys. Muutos lähtee pohjimmiltaan itsestä. Jollei itse halua muuttua niin toisen on hyvin vaikeaa tehdä yhtään mitään. Jos tuo kuitenkin oppisi, että agressiota voi ilmaista muullakin tavoin. Tai hänet saisi alkaan tutkimaan mitä tuon agression takana on. Luultavasti ensimäinen vastaus on, että ahdistaa. Mutta sitäkin voi tutkia mistä se ahdistus johtuu mitä se pitää sisällään. Pidemmän päälle tuo kyllä lähtee aukeamaan ja esimerkiksi unet kertovat hyvin paljon henkilön sisäisestä maailmasta. Yleensä ahdistus sisältää paljon kaikenlaisia tuntemuksia. Usein niin voimakkaita tunteita, että niitä voi ihan pelätä kuolemakseen. Häpeä voi olla yksi tunne joka liittyy tilanteeseen kanssa.

        Itsemurhalla uhkaaminen voi kertoa myös sitä, että henkilöllä kohdistuu osin se agressio itseen. Eli kun sitä ei voi ilmaista kunnolla ulospäin niin se kääntyy sisäänpäin. Itselläni on jonkun kerran käynyt noin vaikka ketään en ole oikeasti uhkaillut, mutta olen ollut niin vihainen, kun olen tuntenut, että jään yksin. On tehnyt mieli kostaa muille vahingoittamalla itseäni tyyliin "kärsikööt sitten kun eivät musta välittäneet".

        Jos kerran ei halua itse muuttua ja kaikki syyt tai vastoinkäymiset johtuu toisten vioista ,vaikka todellisuudessa onkin itse syyllinen ja pahan aiheuttaja.Esim jos joku särkyy niin hän ei ole vikansa vaan hän piilottelee särkemänsä tavaran, tai jos tekee virheen niin sen voi painaa villaisella, vaan jos esim minä sären vahingossa jonku tavaran siitä alkaa huuto eikä edes voi keskustella asiasta .On tosiaan vaikeaa puuttua tai auttaa edes saada tajuamaan että syy on hänessä itsessään, mut kun ei voi niin ei voi vika on aina jossain muussa henkilössä.En tiiä mutta hänen isoisän äti on ollut samanlainen periksiantamaton ilkimys, varmaan samalainen kuin ilkeä äitipuoli tuhkimosadussa.Hänen isoisä kans oli periksiantamaton jääräpää ,kait se kulkee sitten suvussa tai on väärät kasvatustavat.ja kaiken lisäksi veljen tyttö on kans saanut saman tautitartunna :D .Herää kysymys että miksi tehdä lapsia jos kerran ei osata kasvattaa ,jos kerran elämstä tulee helvetti niin miks jatkaa sitä suvusta toiseen .Ajatella jos toisiaa 200 vuotta on yhtä tappelua niin onko se ihmisen elämän tarkoitus. siinä ei rahat auta vaikka ois kuinka rikas suku vaan suru ja kyyneleet kasvaa isoksi joeksi lopulta.


      • Anonyymi
        se mikä on surullisinta kirjoitti:

        niin jos hän voi pahoin ja on pahalla tuulella eli agressiivinen ,niin hän karkoittaa myös rakkaat ihmiset hänen oman lapsensa ympäriltä ,varmaan arvaat kuinka se satuttaa toisia ihmisiä ja omaa lastaan ,mutta onneksi lapsi on jo aikuinen hän pääsee lähteen pois ,mutta varmaan arvaat miten poislähtö koskettaa äitiään kun menettää viimesenkin rakkaansa. mutta onneksi hän ei ole ollut väkivaltainen lapselleen .mutta jos on lapsena kohdeltu huonosti niin oikeutaako se vanhempana jatkamaan vanhempiensa virheet.

        Hemmoteltu nainen laittaa suvussani kaiken toisten syyksi. Vierailtuaan lähettää heti kun kotiin ehtii haukkumakirjeen,kuinka on pidetty nälässä ja yms. Viimeksi joi kahvit suolaisen ja makean kanssa,viipyi n . 3 tuntia . Enää ei saa tulla kotiimme,kuin viisaan valvojan kanssa,joka näkee kaikki kauheudet,mitä sa meillä kokea...kotimatkansa kestää n.2 tuntia.


      • Anonyymi
        jjjj kirjoitti:

        Eipä tuo oikeuta vanhempana jatkaan perinnettä mitenkä lapsena on kohdeltu, mutta käytännössä tuo usein menee noin. Pohjimmiltaan on kyse toisaalta opistusta käyttäytymisestä. Ei ole muita toimintamalleja ja taas toisaalta voimakkaat tunteet on pakko ilmaista jollain tavalla minuuden koossapitämiseksi. Ihan hihasta vedettynä esimerkkinä jos ei rakasta toista ihmistä, vaikka tämä luulee niin niin kyllä se on pakko jossain vaiheessa sanoa, kun koettaa vain näytellä loputtomiin. Toimiminen vastoin tunteitaan satuttaa ja pahasti.

        Itse siis ymmärrän tämän henkilön käyttäytymistä todella hyvin. Isoisäni on aivan samanlainen. Vaan mitenkä tuota tilannetta sitten muuttaa onkin jo vaikeampi kysymys. Muutos lähtee pohjimmiltaan itsestä. Jollei itse halua muuttua niin toisen on hyvin vaikeaa tehdä yhtään mitään. Jos tuo kuitenkin oppisi, että agressiota voi ilmaista muullakin tavoin. Tai hänet saisi alkaan tutkimaan mitä tuon agression takana on. Luultavasti ensimäinen vastaus on, että ahdistaa. Mutta sitäkin voi tutkia mistä se ahdistus johtuu mitä se pitää sisällään. Pidemmän päälle tuo kyllä lähtee aukeamaan ja esimerkiksi unet kertovat hyvin paljon henkilön sisäisestä maailmasta. Yleensä ahdistus sisältää paljon kaikenlaisia tuntemuksia. Usein niin voimakkaita tunteita, että niitä voi ihan pelätä kuolemakseen. Häpeä voi olla yksi tunne joka liittyy tilanteeseen kanssa.

        Itsemurhalla uhkaaminen voi kertoa myös sitä, että henkilöllä kohdistuu osin se agressio itseen. Eli kun sitä ei voi ilmaista kunnolla ulospäin niin se kääntyy sisäänpäin. Itselläni on jonkun kerran käynyt noin vaikka ketään en ole oikeasti uhkaillut, mutta olen ollut niin vihainen, kun olen tuntenut, että jään yksin. On tehnyt mieli kostaa muille vahingoittamalla itseäni tyyliin "kärsikööt sitten kun eivät musta välittäneet".

        Tuolla konstillä kälyni otti isältään ja äidiltään tilan. Vei kirouksen alle koko paikan,nyt seisoo iso talo mätänemässä aloilleen.


    • Anonyymi

      Jouduin itse maksamaan toisen särkemän kohdan autossani. Se oli vahinko,mutta mielestäni oli väärin. Ilmaiseksi kuljetin 38km. 280 e maksoi korjuuttaminen. 60 e oli jättänyt korvausta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      350
      2550
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1744
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      68
      1595
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1547
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe