kysely kouluruuasta koulussa

kokemusta on

Meidän koulussa tehtiin kysely kouluruuasta oppilaille. Jokainen sai kyselylomakkeen, jonka sai palauttaa nimettömänä ruokalaan laatikkoon viikon kuluessa. Halusimme tietää, mitä oppilaat ajattelevat ruuan mausta, koostumuksesta yms ja mitkä ovat suosikkiruokia ja mitkä yök-ruokia (nämähän kyllä näkee kulutuksestakin osin) ja mitä ruokia haluttaisiin. Kyselyn suunnittelivat ja tulokset analysoivat ammattikorkeakoulun opiskelijat, eivät koulun väki.

Vastausprosentti oli 9 %! Noin puolet oli tyytyväisiä, mutta eivät eritelleet asiaa sen enempää. Osa sanoi, että ruoka on surkeaa, mutta ei kertonut millä lailla ja mitkä ruuat. Muutama ehdotti pizzaa, spagettia ja hampurilaisia, muutama kasvisruokia enemmän. Eli kysely oli meille yhtä tyhjän kanssa, emme saaneet siittä mitään eväitä toiminnan parantamiseksi. Ainahan parantamisen varaa on.

2

427

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MURSUUUUU

Niin, ja mitäs thän viestiin nyt vastataan?

-jaa? kiva juttu.

• Kokki.....

Yritä siinä sitten tehdä parempaa ja maittavampaa ruokaa jos ei tiedä missä mättää.

Ja kuitenkin valitetaan ettei ruoka ole hyvää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      105
      9533
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      49
      4681
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1976
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1951
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1650
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1401
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      40
      1319
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      927
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      913
    10. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      912
    Aihe