tietääkö kukaan ohjetta kyseiseen laatikkoruokaan
punajuuri-aurajuustolaatikko
5
11815
Vastaukset
- aäsldktji
Mutta minä olen tehnyt niin, että olen kiehauttanut pilkottuja punajuuria vedessä, laittanut ne vuokaan ja päälle murustellut auraa, maustanut suolalla (aura on suolaista, joten varovasti) ja pippurilla ja kaatanut päälle purkin kevyttä kermaa tai sitä "Fraichea".
Sitten pariinsataan asteseen ja haarukalla kokeilemalla selviää milloin on kypsää.- skäribo
mutta suolan sijaan laitan yrttejä ja valkosipulia. Diabeetikon kanssa kun syödään, niin lisään laatikkoon myös ohrasuurimoita. Kuoren saa rapeammaksi, jos sen päälle raastaa vähän kuivaa ruisleipää. Nami! :)
- aälsdktji
skäribo kirjoitti:
mutta suolan sijaan laitan yrttejä ja valkosipulia. Diabeetikon kanssa kun syödään, niin lisään laatikkoon myös ohrasuurimoita. Kuoren saa rapeammaksi, jos sen päälle raastaa vähän kuivaa ruisleipää. Nami! :)
Tottahan minäkin sinne sitä valkosipulia laitan :)
Ja tuoretta yrttiä, varsinkin jouluna. Voipi kuulostaa oudolta, mutta jopa persilja sopii hyvin. Ja rucola.
Täytyykin seuraavalla kerralla muistaa tuo ruisleipä. Joulun olen tosin rapakon takana, mutta kelvannee siellä ilman ruisleipääkin..
Ah ja voih ja nuo ohrasuurimot, nyt nousi niin vesi kielelle, että... R-A-K-A-S-T-A-N ohrasuurimoita, tätä on pakko kokeilla!
- viime jouluna
jossakin lehdessä.
Juustoinen punajuurivuoka
800 g raakoja punajuuria
1 pieni tlk ananasmurskaa
100 g sinihomejuustoa
1 tl suolaa
mustapippuria
2 dl (ruoka)kermaa
Kuori punajuuret ja leikkaa ne ohuiksi tikuiksi tai pieniksi kuutioiksi. Yhdistä kulhossa punajuuret, ananasmurska liemineen sekä murennettu sinihomejuusto ja mausteet. Sekoita joukkoon kerma.
Kaada seos voideltuun uunivuokaan. Kypsennä 200-asteisessa uunissa noin tunti. Kytke virta pois ja anna vetäytyä uunissa vielä hetki. - sole
punajuuri-aurajuusto laatikko,kokeile hakua googlen kautta,ainakin punajuuri-sinihomejuustolaatikon ohje sieltä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342