moikka. Ok, eilen valvoin yön, enkä saanu nukuttua(nytkään ei uni tule). tuli yhtäkkiä päähän ajatus että mitäs jos kaikki vaan huijasikin minua! en tiedä mistä se tuli, mutta se oli sellanen ajatus, se oli vahva, varma tunne, että minuu on huijattu! Oikeesti anteeksi. ehkä, en tiiä, jos se oli joku piru mikä taas kuiskutteli? "mene ja hauku ne huijarit, ja hauku Jumalaakin" olo. Tyttöystäväkin ja isänikin on ollut ihmeissään miksi luotan tuntemattomiin....no oon aika sinisilmänen ihminen.
minua todellakin hävettää, kun olen täällä hölmöillyt vaikka mitä! Mutta miulla ei oikein ole nyt ketään kelle mesota ja purkaa oloja. Tietty se on väärin jauhaa täällä teille omia paskojani tällä tavalla. En oikeesti ole mikään paha immeinen, henkisesti vaan sekasin.
Minuun iski nyt taas se paha sairauspelko. Heti kun kuulin että isäni (samalla minuutilla) oli maksanut pahimmat velat pois, huomasin jotain kehossani mikä sai pelot taas päälle. Ihan älytöntä! Olisin halunnut iloita että velat on hoidossa jne, mutta ei. Olen tietysti ilonen, että ne on hoidossa, mutta muu skeida hyökkäsi heti. Mitä tää on, oikeesti????
Niin, haluan pyytää teiltä ihmiset anteeksi käytöstäni. Ja tää tulee suoraan sydämestä....KIITOS AVUSTA!!!! Antakaa jooko anteeksi minulle, olen ollut ihan sekopää. Minua vaivaa tää asia koko ajan. Olen kiitollinen kaikesta avusta, rukouksista jne.
KIITOS!!!
ps. toivottavasti Jeesus antaa vielä anteeksi tän jutun?
oikeasti anteeksi :(
12
449
Vastaukset
- eräs kulkija
En tunne tuota tapaustasi josta kerroit, mutta sen tiedän että Jeesus Kristus rakastaa sinua, rukoile, voit kertoa kaikki murheesi ja ilonaiheesi Jeesukselle, Hän antaa ilon ja rauhan sydämeesi.
Kiitos Jeesus!
Siunausta.- Gloria
Niin mustakin tuntuu tällä palstalla ett mua huijataan:-).
Ja samalla mä oon seurannu noita sun kirjotteluja ja huomannut että suakin huijataan!
Oonko mä oikeessa vai väärässä? Mä ymmärsin, että sun velat luvattiin maksaa- ja sitten sulle annettiinkin lisää velkaa! Mitä se hyödytti? Eix se se ja sama mihin sä oot velkaa?
Mut sit mä ymmärsin, että he oikeesti halus auttaa.
Ja he näki sun parhaaksi seurakunnan sieltä, missä sä asut, rukoili sun puolesta ja halus olla sun kans ystäviä ja se velkajuttu. - frihet
Gloria kirjoitti:
Niin mustakin tuntuu tällä palstalla ett mua huijataan:-).
Ja samalla mä oon seurannu noita sun kirjotteluja ja huomannut että suakin huijataan!
Oonko mä oikeessa vai väärässä? Mä ymmärsin, että sun velat luvattiin maksaa- ja sitten sulle annettiinkin lisää velkaa! Mitä se hyödytti? Eix se se ja sama mihin sä oot velkaa?
Mut sit mä ymmärsin, että he oikeesti halus auttaa.
Ja he näki sun parhaaksi seurakunnan sieltä, missä sä asut, rukoili sun puolesta ja halus olla sun kans ystäviä ja se velkajuttu.Ehkä sinä tunnet joitakin, mutta minä olen sen verra kiukkune, tollasiin valehteluihin, että on luvattu ja sit muka huijattu, minä vastaan omista lupauksistani, jopa Elävän Jumalan edessä ja se minkä olen luvannut sen olen tehnyt.
Että ehkä sinunkin olisi oltava vain omien lupaustesi huolehtija.
Tiedän jo vuosia, että ihmisenä emme voi paljoa edes luvata,ja tuskin nykyisin lupailenkaan, enneku ne ihmiset joille tahdon oman osani avusta auttaa saavat sen käteensä.
Minä kuten sinäkään, emme huomisesta tiedä, elämmekö edes huomenna, joten lupaukset ovat myös hyvin hatarat.
Viime kerralla, kun Suomessa kävin lupasin tosin, että soitan Mk81, mutta puhelimeni ei toiminut, joten se jäin tekemättä.
Se asia taas, että ihmiset ovat luvanneet muistaa Mk81 rukouksissa, on Jumalan tiedossa, eikä siitä syytöstä voi ulkopuolinen esittää.
Meille tosin Raamatun sanakin sanoo, että vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö.
Ihminen saa kiukutella Isälleenkin, mutta eräät asiat saavat minutkin kiukustumaan, ja edellinen aloitus Mk81 johdosta oli suoranaista pilkaa jo Kristustakin kohtaan.
En ihmettele, jos moni on kelkansa kääntänyt tukemisen suhteen, kun toisena päivänä Jeesustakin haukutaan ja hyväksikäytetään sinisilmäistä kristittyä, joka tahtoo hyvää jopa silloinkin, kun saa haukut päälleen.
Eiköhän se ole paras, jos ei itse kykene rahojensa kanssa elämään, että antaa jonkun luotettavan (valtuutettu) ihmisen hoitoon tehtävän.
Isänsä oli antanut 2000 vipin, mihin nyt vielä tuntemattomilta tartee lisää, kun velat oli aiemmin 1700.
Jos minä lainaa saisin vaikka pankista, en minä niitä pyytäisi sit toisten hoidettavaksi, tai jos siskoni vippais 1000 euroo, nii ei kait niitä palstalaiset tartte maksaa.
No olkoon, eihän tää ulkopuolisille kuulu, eli jos sinä olet luvannut tässä asiassa jotakin, nii koita seisoa lupaustesi takana.
- sari 73
noista sun oireista, sairauspelko.
Tiesitkö sinä, että sinulla on "paniikkihäiriö"?
Johon on olemassa hoito.
Harvoin ihmiset pelkäävät ainoastaan jotain flunssaa, vaan sairautta, josta todella joutuu kärsimään. Paniikkihäiriön oireisiin kuuluvat kuoleman-ja sekoamisen pelko.
Alkoholi pahentaa näitä oireita.
Tauti on yleinen ja se puhkeaa koska masennusta ei ole osattu hoitaa.
Se on hyvin vakava sairaus sikäli, että jos omin neuvoin yrität saada itseäsi kuosiin, eksyt vain syvemmälle itseesi...siitä voi seurata psykoosi.
Vahva serotoniinilääkitys(aterian yhteydessä), ahdistus,rauhoittava...mitä mtt-lääkäri Sinulle nyt määrääkään sekä unilääke ovat aina auttaneet.
Niistä voi tulla jotakin sivuoireita, jotka häviävät ja laimenevat ajan mittaan. Sinun on oltava lääkärin tarkkailussa, sillä lääkkeet kulkeutuvat maksan läpi ja muutenkin arvojasi on seurattava, omaksi parhaaksesi.
sitten on terapia, jossa sinun on myöskin käytävä säännöllisesti, mutta miten usein, niin sitä minä en tiedä.
sinun on aiheellista mennä mielenterveystoimistoon ja puhuttava siellä totta , niin apu auttaa.
En tiedä oletko jo käynyt, mutta uudestaan täytyy mennä, koska sinulla on paniikkihäiriö, johon on hoito.
Ja että saat nukuttua, nyt et ole saanut. - omia sanojasi,
vertauskuvallisesti..Sä kirjoitit, että:"heti, kun kuulin, että isäni(-taivaan isä)oli maksanut pahimmat velat pois(-Jeesus), huomasin jotain kehossani, joka sai pahimmat pelot päälle."
Mainitsit , että sinulla on tyttöystävä. Se ei ole varmastikkaan pelkästään hyvä asia, koska sulla on noita pelkoja. Onko hän uskossa?
Onko asiat edistyneet yhtään sen seurakunnan suhteen?
Sä tiedät tämän varmasti itsekkin, että teidän on mentävä naimisiin. Se auttaa pelkoihin!
Menette yhdessä kotipaikkakuntanne kirkkoon. Oletteko käyneet jo kasteella? Sekin auttaa kuolemanpelkoon.
Jumala tahtoo, että te teette yhdessä parannuksen.
Älä enää satuta"enkeliäsi"kärsimällä yksin.
Kerro minulle mitä mä kysyin...
Mä tahdon tietää, koska oon itse uskossa ja tiedän, että se on hyvin vakava asia: Jumala on oikeasti luonut meidät. Me oikeasti kuollaan jokainen syntiemme tähden. Ja siksi on tosi tärkeää olla uskossa, että pelastuisimme sen jälkeen.
Mutta meidän ei tarvitse enempää kärsiä! Yksi mies on jo kärsinyt-Jeesus Kristus ja Hän teki se "meidän haavojemme tähden."
Hän ei tahdo teidän kärsivän.
Vaikkakin Sanassa lukee;"maailmassa Teillä ON ahdistus.." - uskonsankari
-ei Herra tollaisista piittaa,kyllä Hän näkee sinun tilanteesi ja auttaa sinua,kunhan aika tulee..
-sullehan on täälä paljon annettu neuvoja kuinka sinun pitäisi hoitaa terveyttäsi jne..ota nyt vakavasti nekin neuvot ja käy lääkärissä ja terapiassa jne..
-koita hakea yhteys myöskin johonkin srk:ntaan ja uskovaan jonka kanssa voit myöskin rukoilla ja purkaa "pussisi" taivaan isän eteen jne..
-se auttaa kun saa purkautua kaikesta mikä painaa jne..täälä netissä niitä ei kannata levitellä jne !
-varmasti Jukkakin ottaa sinuun yhteyttä kun se on mahdollista jne..hänhän on itsekin ilmeisesti jossakin tutkimuksissa jne,sairaalassa..
-onhan sulla muidenkin uskovien puh.numeroita joihin voit soittaa,ellet ole hukannut,-niitä..
-anteeksi olet varmasti saanut Jumalalta niinkuin kaikilta muiltakin,joten sellaista huolta älä kanna!
-samoin voit mailata jne,pitää yhteyttä ! - Jumalan voideltu
Huonointa psyyken lääkettä ovat kaikki päihdyttävät aineet.Kaikkein parasta psyykenlääkettä on Jumalan Rakkaus."Rakkaus on voimista väkevin".Elä rukoillen ja tulet varmasti näkemään Herran sinulle antaman ihmeellisen avun ja uuden elämän.Ei ainoastaan taivaassa,vaan myöskin jo täällä maan päällä.Siunausta edelleen.Herra varjelkoon sinua kaikilla sinun teilläsi!!!!!!Terv:Profeetta!!!!!!
- kysynpä
Miksi Jumala antaa sitten ihmisen seota? Siksikö että uskovaiset saa rukoilla hänen puolestaan ja siten pönkittää itsetuntoaan. Epäloogista,vai mitä.
Jos olen väärässä niin kertokaa. - Jumalan voideltu
kysynpä kirjoitti:
Miksi Jumala antaa sitten ihmisen seota? Siksikö että uskovaiset saa rukoilla hänen puolestaan ja siten pönkittää itsetuntoaan. Epäloogista,vai mitä.
Jos olen väärässä niin kertokaa.Jumala sallii ihmisen "seota"mm.siitä syystä,että ihminen tajuaisi,ettei Jumalalle "kannata ruveta".Ei ihminen pärjää Jumalalle.Jumala kurittaa jokaista,jonka omakseen ottaa.Tuli tässä mieleeni kun 17v sitten räyhäsin viinapäissäni baptistiseurakunnan uskon sisarelle viikon loppuna Kokkolan kadulla,että Jumala on sadisti,kun repii minua tällä tavalla,Syytin Jumalaa kaikesta.(Käytin siihen aikaan pyhät arjet alkoholia.)Tänä päivänä sama Jumala puhuu minulle yötä päivää Pyhän Henkensä kautta.Herra ottaa kuin isä lastaan.Ellei hyvällä,niin sitten saatanan syvällä.Mutta ottaa kuitenkin ajoissa meihin kiinni,että me ymmärtäisimme pysähtyä ja lopettaa menemisemme entistä syvemmälle pahuuteen.Kuvittele että lapsesi menisi heikoille jäille,eikä suostuisi tulemaan sieltä pois,vaikka käskien huutaisit. Mitä tekisit?Itse kurittaisin kovin(Ja taatusti loppujen lopuksi hellästi.)Jumala on rakastava Jumala.Siunausta!!!!!!PS:Itsetuntoa ei oikeasti voi pönkittää!!!!!!
- Jukan ystävä
Jukka tulee hoidoista ja työkokeilusta ensi keskiviikkona Karjalohjalle ja olen varma, että hän soittaa tai mailaa sulle. Enkä mä usko, että kukaan muukaan apua tarjonnut kantaa sulle kaunaa.
Me lauletaan toisinaan laulua, jossa sanat menee näin (Jukan yks lemppari)!
Ehkä luotat siihen, että kerran, tunnon haavat aika parantaa. Mutta jos sä ohi kuljet Herran ja etsit kenties tietä helpompaa; silloin synkät varjot tiesi peittää, tuho varma edessäsi on, Elon myrkyt sinne, tänne heittää, ja sä olet täysin onneton...Jeesus vain voi synnin vallan murtaa, tunnon tuskat kaikki lievittää. Omat ponnistukset ovat turhaa, ongelmat vain Jeesus selvittää.
Me ihmiset tunnetaan sut vain päällisin puolin, mut Herra tuntee läpikotaisin ja on sovittanut sun synnit Golgatalla. Ota koko armo ja anteeksiantamus vastaan lahjana ja odota kärsivällisesti Kristuksen rauha sydämessä, kunnes hän ohjaa eteenpäin oikeaa tietä.
Terveiset Jukalta ja muiltakin uskovaisilta. ole huoletta,sillä Jeesus tuntee sun murheet.kun JEESUS pari tuhatta vuotta sitten syntyi ihmisenpojaksi,vaikka oli Jumalla,niin samalla oli heikko ihminen,ei langennut syntiin,mutta oli kiusaukusia täynnä,eli tuntee mitä on olla ihminen.niin sellaista,kuten muutkin on todennut niin sun olisi hyvä löytää seurakunta yhteys.miten olisi lappeenrannan betania.jos haluat niin voin texata sulle yhden pastorin numeron.mie koitan tulla sinne lappeenrantaan lähiaikoina ,meen käymään kospelissa,joka on ihan keskustassa,voitaisi sitten tavata siellä.siunausta sulle ,t:Aki
- Mk81
hei, kun tuut lappeeseen niin ainakin miulle sopis että käytäs siellä gospel kahvilassa, vai mikä nyt olikaan nimeltään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010