anna walhlgren on tosi hyvä lapsikirja.
olen hänen kanssan melkein kaikessa kasvatukseeen liittyvässä asiassa samaa mieltä.
muutama asia on jota en kuitenkaan ymmärrä ja arvosta hänessä. ja ne ovat nämä:tupakan poltto ja raskauden aikana,ja se että joka lapsi on melkein eri mieheltä.. mutta olen ottanut hänen ohjeitaan käyttöön omien lasteni kasvatuksessa.ja ne ovat mun mielestä huippuja. esim.miten saa lapsen nukkumaan jo vauvana täysiä yöunia.eli miten vauvan opettaa pois yösyötöiltä lähes helposti. ja kaikkea muutakin siinä on tosi järkevää. nostan hattua hänen ksvatustyylilleen.
mitä mieltä te olette?
Anna Wahlgren
3
736
Vastaukset
- Anna wahlgrenin
lapsikirjaa lähestulkoon raamattuna.:) En ole samaa mieltä läheskään kaikesta, mutta pidän hänen tavastaan arvostaa lapsia yksilöinä. Muutoinkin hänen suhtautumisensa lapsiin ja lasten kasvatukseen on ihailtavaa.
- 12joopaniin
Se siitä "raamatustanne"
"Anna Wahlgren uhkasi tytärtään veitsellä
HS 13.1.2012 18:49 | 3 |
A A
STT
Poimintoja Felicia Feldtin kirjasta.
Tyttären puhelakko päättyy:
"Hän (äiti) nousee ylös, nostaa veitsen ja osoittaa sillä minua.
"Nyt asia on niin, ymmärrätkö. Jos et ala taas puhua kanssani, pistän tällä veitsellä sinua. Ja sitten tulen pistämään sen itseeni. Ja olen tosissani."
Perheen luokse tulee asumaan ongelmanuori, 16-vuotias Sonny:
"Äiti haluaa auttaa Sonnya. Että hän tuntisi olonsa tervetulleeksi, kotoisaksi, turvalliseksi. Täyttää hänet rutiineilla ja vastuulla; Hän auttaa. Sitten hän makaa Sonnyn kanssa puolentoista vuoden ajan."
Lapsenvahti:
Äiti ja isäpuoli nro. 4 matkustavat viikonlopuksi Malmöhön. Sitä varten hän on järjestänyt lapsenvahdin. Olen 9 vuotta ja meitä on nyt kuusi. Nuorin ei ole vielä täyttänyt vuottakaan. Äiti on kysynyt rakastajaltaan Kallelta, voisiko hän pitää huolta meistä viikonlopun. Tietenkin, hän sanoo. Hänellähän on annettu viikonloppuvapaa.
Tavallisesti hän asuu mielisairaalassa." - niin ja...
"Äiti hävisi moneksi päiväksi ryyppyreissuille.
Lapsille pidettiin erityisiä kiusaamispäiviä synttäreitä edeltävänä päivänä: sisarukset saivat nimitellä miten halusivat ja lapsi joutui tekemään kovasti töitä, eikä päässyt syömään muun perheen kanssa pöytään (tarjottiin kalanpää ateriaksi). Täten synttäripäivä tuntui vielä paremmalta.
Humalaiset vieraat masturboivat lasten nähden.
Isäpuoli antoi kielareita.
Isäpuolien perässä muutettiin jatkuvasti. Ja isäpuolia riitti."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197