Pitäisi saada kaukosäätimien kaukosäädin. Mikä olisi yleiskaukosäätimistä paras? Kameleontista olen mainos juttuja lukenut, tekeekö sillä mitään? Onko joku parempi?
Yleiskaukosäädin
6
906
Vastaukset
- harmony sarja
on ehkä paras. Jos haluat vähän laadukkaampaa kamaa (ja kalliimpaa), niin philipsin pronto on myös tutustumisen arvoinen mallisto.
- ja hienoja
kakeja saa myös Halpahallista ja Lidlistä.Eikä maksa omaisuuksia.
Clas Ohlsonilta saa varsin edullisia säätimiä, oppivan 30 eurolla ja tavallisen kymmenellä. En osaa enempää kommentoida ko. malleja. Mielestäni on mielisairautta panna 300 euroa säätimeen. Se kutenkin tuppaa putoamaan.
- ne ohjelmatkin
näyttävät paremmilta 300e kaukosäätimellä..
- logitech..........
Itsellä on kameleon mikä ohjaa neljää laitetta. Olen ollut helvetin tyytyväinen. Yhdestä "napista" lähtee kaiki laitteet päälle samanaikaisesti ja sammuu myös. Ja sille saa opetettua minkä tahansa säätimen toiminnot ihan vain laittamalla säätimet vastakkain ja painelemalla nappeja. Siitä on saatavana myös se malli mikä ohjaa kuutta laitetta. Mutta jos parhaan haluat niin osta logitech, se on totuus.
- jossain testissä
moitittu Logitechin ohjainta huonosta näppäintuntumasta?Taisi olla vielä aika kallis malli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854768- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002014- 341845
- 461803
- 271782
- 571704
- 181621
- 191617